وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نگران ریزش و سفیدی موها در جوانی نباشید!

نگران ریزش و سفیدی موها در جوانی نباشید!
آیا راهی برای دختران و پسران جوان وجود دارد که بدون رنگ کردن موها تارهای سفیدی که لابه لای موهایشان دیده میشود را تیره کنند ؟! با ماده ای کاملا طبیعی شما میتوانید این مشکل را حل کنید.
گاهی اوقات به دختران و پسران جوانی بر می خوریم که در حالی که سن کمی دارند اما از سفید شدن موها یشان رنج میبرند و البته نمی خواهند در جوانی آنها را رنگ کنند و خیلی زود مجبور به حل این مشکل با مواد شیمیایی شوند.
از آنجایی که برای رفع هر مشکل، صبر و حوصله و انجام دقیق و مرتب  و طبق برنامه باعث به نتیجه رسیدن آن خواهد شد در این مورد خاص نیز باید این کار تا چهل شب با آرامش و حوصله انجام شود. به این ترتیب که :

دو لیوان آب و دو لیوان روغن زیتون و 100 گرم سیاه دانه تهیه کنید.

سیاه دانه ها را شسته و یک شب تا صبح با دو لیوان آب خیس کنید سپس در ظرفی مناسب با دو لیوان روغن زیتون مخلوط کرده و روی شعله ی کم گاز قرار دهید و این مواد آنقدر حرارت ببیند تا آب آن کاملا بخار شود سپس در میکسر خوب مخلوط و له شده، از یک صافی خیلی ریز رد کنید و داخل شیشه در جای سرد و خنک نگهداری کنید.
برای استفاده هم دو ساعت قبل ریشه ها را با آن خوب ماساژ دهید و با یک کلاه پلاستیکی موها را بپوشانید .بعد از زمان مشخص شده آنها را با آب ولرم شستشو دهید.
این کار تا 40 شب نه تنها موهای سفید شما را خواهد پوشاند بلکه از ریزش موها جلوگیری کرده ، در تقویت و رویش موهای تازه نیز کمک خواهد کرد.