وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جدیدترین نوع سرقت ، سرقت با جارو برقی!!

جدیدترین نوع سرقت ، سرقت با جارو برقی!!
پلیس فرانسه در تعقیب سارقانی است که به‌وسیله یک جارو برقی پرقدرت اقدام به‌سرقت از سوپرمارکت‌های این کشور می‌کنند!

این گروه خلافکار تاکنون به 15‌فروشگاه این کشور دستبرد زده‌اند و ماموران پلیس هنوز نتوانسته‌اند ردی از آنها پیدا کنند. گفته می‌شود این سارقان به سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای دستبرد می‌زنند که از سامانه خاصی برای انتقال پول‌های صندوق‌ها به اتاق امن خود استفاده می‌کنند.

این سامانه با استفاده از فشار هوا کار می‌کند و پول‌های صندوق‌ها به اتاق امن فروشگاه منتقل می‌شود. این سارقان با استفاده از یک ضعف امنیتی در این سامانه و به‌وسیله جاروبرقی خاص خود پول‌ها را در وسط راه سرقت می‌کنند. بیشتر از 700‌هزار دلار تاکنون توسط این گروه سرقت شده است.

ترافیک سنگین به‌خاطر سس مایونز

توکیو: ریختن شیشه‌های سس‌مایونز از پشت یک کامیون در بزرگراهی در ژاپن باعث تصادف 7‌خودرو و یک موتورسیکلت با یکدیگر و زخمی‌شدن دست‌کم 3‌نفر شد. این مسئله علاوه‌ بر این باعث شد تا ترافیک‌سنگینی در این بزرگراه به‌وجود آید و مردم ساعت‌ها در شلوغی آن معطل شوند.

گفته می‌شود بی‌توجهی راننده کامیون باعث شده تا در ساعات نخست صبح، چند جعبه حاوی شیشه‌های سس‌مایونز رها شود و عبور خودروها سس را در سطح بزرگراه پخش کرده است. به‌گفته کارشناسان پلیس، لغزنده‌شدن سطح آسفالت به‌خاطر پخش شدن سس‌‌ها باعث شد تا راننده‌ها نتوانند کنترل خودروهای خود را حفظ کنند. به‌گفته پلیس سطح این بزرگراه حتی از روزهای برفی هم لغزنده تر شده بود و به‌همین خاطر بزرگراه تا زمان شست‌وشوی کامل، بسته شد.

حل معمای گربه صورتی

لندن: معمای رنگ‌ عجیب‌و‌غریب یک گربه با اعتراف صاحب آن برای اهالی منطقه‌ای از پایتخت انگلیس سرانجام حل شد. قضیه از این قرار است که اهالی این منطقه از چند‌وقت پیش با یک گربه‌صورتی در محله خود مواجه شدند و به‌همین خاطر مسئولان سازمان حمایت از حیوانات را در جریان مسئله قرار دادند.

کارشناسان این سازمان بعد از گرفتن این حیوان متوجه شدند که این گربه استثنایی نیست و یک‌نفر آن را رنگ کرده است. سرانجام پس از تحقیقات مفصل یک دختر 24‌ساله اعتراف کرد برای اینکه رنگ این گربه با وسایل اتاقش یکدست و هماهنگ شود او را صورتی کرده است. این گربه که در اصل سفید است اکنون در اختیار سازمان حمایت از حیوانات قرار گرفته است. این دختر 24‌ساله به‌احتمال زیاد به‌خاطر آزار حیوانات مجبور به‌پرداخت جریمه سنگین یا فعالیت رایگان‌اجتماعی خواهد شد.

مسابقه دو در قالب گوریل

لندن: صدها نفر از مردم انگلیس روز گذشته با پوشیدن لباس‌های ویژه، خود را به شکل گوریل در آوردند و در یک مسابقه دو شرکت کردند. گردشگرانی که در خیابان‌های لندن بودند با دیدن صحنه دویدن گوریل‌ها حسابی هیجان‌زده شدند اما بعد از مدت کوتاهی متوجه جریان شدند. این مسابقه توسط یک سازمان خیریه برای حمایت از حقوق‌حیوانات برگزار شد و قرار است پول به‌دست آمده از این برنامه برای اهداف این سازمان هزینه شود.

این مسابقه که در مسیری بیش از 6‌کیلومتر برگزار می‌شود از 7‌سال پیش تاکنون در‌حال برگزاری است. با پرداخت پول از سوی حامیان مالی این برنامه مبلغی بیش از 400‌هزار دلار برای این سازمان جمع‌آوری می‌شود که کمک بزرگی برای برنامه‌های آنها محسوب می‌شود.

منبع : همشهری آنلاین