وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

از ازدواج با این چنین مردانی بپرهیزید

از ازدواج با این چنین مردانی بپرهیزید
یك كارشناس ازدواج و مبلغ مذهبی استرالیایی در نیوجرسی در مقاله‌ای كه در مجله گلاموز به چاپ رسیده به دختران جوان توصیه می‌كند: در انتخاب همسر آینده خود دقت كنند و فهرستی از خصوصیات مردانی را ارائه كرده كه از ازدواج با آنها باید پرهیز كرد.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، پدر پات كانر كه سابقه 40 سال ارائه مشاوره پیش از ازدواج دارد، این فهرست را بعنوان یك دستورالعمل كاربردی برای دختران نوجوان و جوان منتشر كرده است.

به گزارش نشریه ایج، كانر معتقد است: دختران باید به طور كامل ارزش‌ها و شخصیت‌ مردی كه قصد ازدواج با او را دارند، مورد توجه قرار دهند و با این موضوع برخورد احساسی نداشته باشند.

بر اساس توصیه این كارشناس استرالیایی، دختران باید از ازدواج با پسرهایی كه وابسته به مادر هستند، پسرهایی كه در مسائل مالی افراط و تفریط دارند، مردانی كه هیچ دوستی ندارند،‌ مردانی كه شما را در حضور دیگران تحقیر می‌كنند، مردانی كه نسبت به كارمندان زیردست خود بی ادب و گستاخ هستند، مردانی كه نمی‌توانند به دیگران لبخند بزنند، مردانی كه دوست ندارند اختیارات خود را با دیگران تقسیم ‌كنند و مردانی كه همیشه شما را خنثی و بدون واكنش می‌خواهند، جدا خودداری كنند، چون در آینده زندگی زناشویی موفقی نخواهند داشت.