وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خبرهای جدید از برخی بازیگران سینما

خبرهای جدید از برخی بازیگران سینما
هومن سیدی و پایان سی امین روز
هومن سیدی بازی در مجموعه تلویزیونی «سی امین روز»، به کارگردانی «جواد افشار» را به پایان رساند. این سریال که قرار است «کارن همایونفر» موسیقی آن را بسازد، هم اکنون مرحله تدوین را توسط «مهدی جودی» پشت سر می گذارد. «سی امین روز» که مضمونی اجتماعی دارد، برای پخش از شبکه دوم سیما، در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه ای تهیه و تولید می شود. این سریال حکایت مردی به نام «سیاوش کیانی» است که ناخواسته، سبب قتل برادر یکی از دوستانش می شود. وی مردانه پای اتهام می ایستد و حکم اعدام را می پذیرد تا شاید به آرامش برسد. اما در آخرین لحظات سرنوشت زندگی اش دگرگون می شود.
 
هومن سیدی در «سی امین روز» ایفای نقش اصلی -سیاوش- را برعهده دارد. به جز هومن سیدی بازیگران دیگری چون آزاده صمدی، پژمان بازغی، سیما تیرانداز، رزیتا غفاری، محمود عزیزی، کوروش سلیمانی، اتابک نادری، صفا آقاجانی، مهران رجبی، میرطاهر مظلومی، بهرام ابراهیمی، انوشیروان ارجمند و فرشته سرابندی در «سی امین روز» ایفای نقش کرده اند. هومن سیدی که در فیلم هایی چون «یک تکه نان» و «چهارشنبه سوری» ایفای نقش کرده است، هم اکنون فیلم «زخم شانه های حوا» را بر پرده سینماهای کشور دارد.

لادن مستوفی در دامنه کوه البرز
لادن مستوفی سرگرم بازی در فیلم سینمایی «گلوگاه»، به کارگردانی «ابراهیم معیری» است. فیلم برداری این اثر به تهیه کنندگی «جهانگیر کوثری»، در دامنه کوه البرز ادامه دارد. «گلوگاه» به لحاظ فنی یکی از پروژه های سخت و دشوار سینمایی است که برای فیلم برداری آن، دو ماه زمان در نظر گرفته شده است. گروه تولید «گلوگاه» یک ماه در لوکیشن های مختلف شمال کشور و مدت زمان باقی مانده را، در مسیر شمال به جنوب مستقر خواهند بود. این فیلم داستان مردمی را روایت می کند که هیچ گاه آن ها را ندیده ایم و همیشه در جاده ها، از کنارشان به سادگی عبور کرده ایم.

 
در «گلوگاه» به جز لادن مستوفی دیگر بازیگرانی چون کامران تفتی، هادی دیباجی، سیامک اطلسی، علی اوسیوند، حسن مهمانی، شاپور کلهر، آناهیتا غفاریان، مرتضی مسجدجامعی و احمد میرصالحی حضور دارند. لادن مستوفی که در فیلم هایی چون «روز واقعه»، «شب بخیر فرمانده»، «تسویه حساب»، «خواب های زمستانی» و «باغ فردوس پنج بعدازظهر» ایفای نقش کرده است، فیلم «شب واقعه» شهرام اسدی را آماده نمایش دارد.

یوسف مرادیان و یک ضربه پنهان
یوسف مرادیان در فیلم تلویزیونی «ضربه پنهان» به کارگردانی «مجید مرادی» ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم که تصویربرداری آن به زودی در تهران آغاز می شود، در مجموعه ورزشی آزادی جلوی دوربین خواهد رفت. تصویربرداری این فیلم در تهران و طی ۱۵ جلسه انجام خواهد شد. «ضربه پنهان» داستانی پلیسی و حادثه ای دارد و فرجام یک گروه خلافکار حرفه ای را روایت می کند.

 
گروهی که برای یک سری عملیات جاسوسی، آدم ربایی، قاچاق و ترور وارد ایران می شوند. در «ضربه پنهان» به جز یوسف مرادیان بازیگران دیگری از جمله پرستو صالحی، مجید مشیری، سارا منجزی، بهاره نامجو، رضا عظیمی، امین مومنی پور، سارا کهربایی و صدف بهشتی ایفای نقش خواهند داشت. یوسف مرادیان که در فیلم هایی چون «شب های تهران» و «آقای رئیس جمهور» بازی داشته است، در سال های اخیر بیشتر سرگرم بازی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی است.

الهام حمیدی در تبریز مه آلود
الهام حمیدی مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «تبریز مه آلود» به کارگردانی «محمدرضا ورزی» است. تصویربرداری این سریال هم چنان در شهرک غزالی ادامه دارد. این سریال برای پخش در بهمن و اسفند ماه امسال، در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای از شبکه اول سیما آماده می شود. «تبریز مه آلود» روایت گر جنگ های ایران و روسیه، از آغاز تا مرگ عباس میرزا خواهد بود. هم اکنون تدوین هم زمان این سریال توسط «یلدا جبلی»، انجام می شود.

 
به جز الهام حمیدی بازیگرانی چون جمشید مشایخی، محمد مطیع، محمدرضا شریفی نیا، حسام نواب صفوی، داریوش کاردان، رزیتا غفاری، سعید امیرسلیمانی، ارژنگ امیرفضلی، سیدجواد هاشمی، ژیلا سهرابی، زهیر یاری، حسین محب اهری، شهرام عبدلی، رامین راستاد، کمند امیرسلیمانی، امیر دژاکام، رضا فیاضی، کامران تفتی، عنایت بخشی، امیریل ارجمند و فقیهه سلطانی در «تبریز مه آلود» نقش آفرینی خواهند داشت.