وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نظر احمدی نژاد در مورد جشن تولد گرفتن و کیک خریدن

نظر احمدی نژاد در مورد جشن تولد گرفتن و کیک خریدن
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، مرتضی تمدن – استاندار تهران نوشت: مثل همیشه با صبر و بردباری و چهرة متبسم به صحبتها و درد دل مردم گوش می داد و سپس دستورات لازم را با دقت و وسواس برای حل مشکل مردمی که با همة وجود آنها را دوست می دارد صادر می کرد.

در دقایق پایانی دیدار پچ پچ بچه ها حکایت از نکته ای داشت تا یکی از آنها در گوش من گفت: فلانی، امروز (6 آبان ) روز تولد دکتر است ، نگاهی به رئیس جمهور انداختم چنان غرق رسیدگی به مشکلات مردم بود که به خود اجازه ندادم این مناسبت را به ایشان یادآوری کنم. پس از پایان ملاقات به اتفاق چند نفر از دوستان در حالیکه برای اقامة نماز ظهر آماده می شد به وی گفتم « آقای دکتر تولدت مبارک» ، و بلافاصله سوال کردم آقای رئیس جمهور هیچ می دانید امروز روز تولد شماست.

 
لحظه ای به ما خیره شد و لبخند بر لبانش جاری شد ، گفتم اگر زودتر می دانستم برایتان کیک تولد آماده می کردیم ، مجدداً خندید و گفت بهتر است به جای این حرفها به امورات مردم برسید ، یکی دیگر از دوستان به مزاح گفت: آقای دکتر باید شیرینی بدهید و ایشان گفت معمولاً برای جشن تولد شیرینی و هدیه می دهند نه شیرینی بگیرند ، اما به هرحال شیرینی جشن تولد من همین است که در کنار مردم شیرینی حل مشکلات آنها را بین هم تقسیم کنیم. او که عاشق مردم است ،روز تولدش را هم در شیرینی خدمت به بندگان خدا گذراند. خدایش خیر دهد و عمرش با برکت.