وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پرفروش های موسیقی این هفته در کشور

پرفروش های موسیقی این هفته در کشور
آلبوم «تخیل شیطانی زیبای من» به خوانندگی آنیِی وست صدرنشین جدول آلبوم‌های پرفروش شد.
به گزارش خبرآنلاین، تمام 10 آلبوم جدول پرفروش‌های این هفته که پنج آلبوم آن تازه به بازار عرضه شده‌اند فروشی بیش از 100 هزار نسخه داشتند. فروش خوب بازار موسیقی مدیون «جمعه سیاه» (روز پس از «روز شکرگزاری» و آغاز خرید کریسمس) است.
طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که روز پایانی‌اش 28 نوامبر بود پنجمین آلبوم وست 496 هزار نسخه فروش داشت. این آلبوم در میان جدول بهترین فروش هفته اول در رتبه چهارم است.
این چهارمین آلبوم متوالی وست است که در صدر جدول ایستاد و البته اولین آلبوم این خواننده سیاه‌پوست از زمان جوایز ام‌تی‌وی سال 2009 و بی‌احترامی‌اش به تیلور سوئیفت که باعث شد تا مدت‌ها در صدر اخبار باشد.
«تخیل» بخشی از فروشش را مدیون قرار گرفتن قسمتی از آهنگ‌ها در وبسایتش و همچنین صحبت‌های گوناگون این خواننده در صفحه توئیتر اوست.
اولین آلبوم نیکی میناژ به نام «جمعه صورتی» یکی از آلبوم‌های موفق این هفته بود. این آلبوم به فروش 375 هزار نسخه رسید. میناژ پیشتر از این با خوانندگانی چون ماریا کری، لودکریس، تری سانگز و آنیی وست همکاری کرده بود.
«موهبت» به خوانندگی سوزان بویل تحت تاثیر آلبوم‌های هیپ‌هاپ پس از دو هفته صدرنشینی به رتبه سوم سقوط کرد. این آلبوم 263 هزار نسخه (21 درصد کاهش) فروش داشت.
«اکنون سخن بگو» تنها آلبومی بود که در میان آلبوم‌های جدول با رشد فروش مواجه شد، این آلبوم با 64 درصد افزایش فروش و 241 هزار نسخه فروش چهارم شد. «اکنون سخن بگو» در پنج هفته حدود دو میلیون نسخه فروش داشته است.
آلبوم «ای شب مقدس» به خوانندگی جکی ایوانچو، پدیده برنامه «استعداد آمریکایی» سه پله سقوط کرد و با فروش 142 هزار نسخه (41 درصد کاهش) پنجم شد. آلبوم «بلند» به خوانندگی ریحانا هم سه پله سقوط کرد و با فروش 141 هزار نسخه ششم شد.
آلبوم «آکوستیک دنیاهای من» به خوانندگی جاستین بیبر  با فروش 115 هزار نسخه هفتم شد. فروش سومین آلبوم این خواننده نوجوان به اندازه دو آلبوم پیشین او نبوده است. این آلبوم فقط در فروشگاه‌های زنجیره‌ای «والمارت» عرضه شده است.
«روزهای خطر: زندگی حقیقی فبیولس کیلی‌جویز» کار «مای کمیکال رومنس» با فروش 112 هزار نسخه هشتم شد. این آلبوم که تمام آهنگ‌هایش مفهومی یکسان را دنبال می‌کند دنباله‌ای بر آلبوم تحسین‌شده سال 2006 «رژه سیاه» این گروه است.
«Libra Scale» آلبوم جدید نی-یو با اختلاف تنها 300 نسخه فروش نسبت به «زندگی حقیقی…» در رتبه نهم ایستاد. این آلبوم بدترین آغاز برای نی-یو بود؛ آلبوم سال 2008 او به نام «سال جنتلمن» در هفته اول فروش دوم شده بود و دو آلبوم قبلی این خواننده صدرنشین جدول بودند.
آلبوم «گِلی: آلبوم کریسمس» با دو پله سقوط و فروش 108 هزار نسخه دهم شد. در این هفته رتبه یازدهم نیز در اختیار آلبومی بود که بیش از 100 هزار نسخه فروش داشت؛ «آزاده» کار «کید راک» با فروش 104 هزار نسخه و افت 45 درصدی.
آلبوم جدید گروه «بلک آید پیز» به نام «آغاز»، دنباله‌ای بر آلبوم سال 2009 «The E.N.D.» بخت اصلی صدر جدول هفته آینده است.