وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تکذیب بنزین با قیمت 300 و 600 تومان

تکذیب بنزین با قیمت 300 و 600 تومان
سخنگوی کارگروه طرح تحول اقتصادی با تکذیب قیمت‌های اعلام شده بنزین طی روزهای اخیر گفت: قیمت بنزین هنوز مشخص نشده است.

به گزارش فارس، در مورد نرخ بنزین اعلام شده 300 و 600 تومانی بعد از هدفمندی یارانه‌ها گفت: این موارد چون هر روز به صورت شایعه‌ منتشر می‌شود، حتی لازم نیست، تکذیب کنم اما این را بگویم که این رقم‌ها تکذیب می‌شود و چنین چیزی نیست.

سخنگوی کارگروه طرح تحول در مورد واریز یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار گفت: یارانه 81 هزار تومانی برای هر نفر برای همه خانوارهای ثبت‌نام کرده و متقاضی، به حساب آنها واریز شده و هفته گذشته رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد، برای کلیه خانوارهای متقاضی دریافت یارانه‌ها، این مبالغ واریز شده است.

وی در مورد زمان دقیق اصلاح قیمت حاملهای انرژی و امکان برداشت یارانه از حساب افزود: هنوز زمان دقیق برداشت یارانه‌ها مشخص نشده و هر موقع نهایی شد، مردم را در جریان می‌گذاریم.

فرزین تأکید کرد:‌ در صورت مشخص شدن زمان اجرای اصلاح قیمت‌ها، در موقع مقتضی به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش فارس فرزین پیشتر در حاشیه همایش ترابری اعلام کرده بود: مصوبه کارگروه طرح تحول این است که با تکمیل مطالعات، در آینده بتوان به افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی و ساکن مناطق محروم، درصد بیشتری یارانه پرداخت کرد که این موضوع به سال بعد(1390) موکول شده است، زمانی که مطالعات نهایی شد، در مرحله بعدی پرداخت این مبالغ انجام می‌شود.

سخنگوی کارگروه طرح تحول با بیان اینکه در سری قبل پرداخت یارانه‌ها، حداکثر به 6 نفر از اعضای خانواده پرداخت شده بود، افزود: دوباره دستور داده شد، یارانه به تعداد تمام افراد خانواده متقاضی،‌ پرداخت شود و هم‌اکنون تمام خانواده‌ها به هر تعداد نفر که بوده‌اند، یارانه دریافت کرده‌اند.

*یارانه خانوارهای جدید
فرزین درباره واریز یارانه به حساب خانوارهای جدیدی که به تازگی در سایت مرکز آمار ایران ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار داشت: مرکز آمار، ثبت‌نام خانوارها را دو بار در سال انجام می‌دهد، در عین حال پایگاه مرکز آمار در طول سال باز است. اطلاعاتی که مرکز آمار می‌گیرد، سالانه دو بار به وزارت رفاه ارائه می‌شود.

سخنگوی کارگروه طرح تحولات اقتصادی ادامه داد: افرادی که در نیمه اول سال ثبت‌نام کرده‌اند، در نیمه دوم سال یارانه به آنها پرداخت خواهد شد و افرادی که در نیمه دوم سال ثبت‌نام می‌کنند، در نیمه اول سال بعد یارانه دریافت خواهند کرد.

معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: خانواده‌های جدیدی که در نیمه دوم سال ثبت‌نام می‌کنند، محاسبه یارانه آنها پس از تکمیل اطلاعات مرکز آمار و ارائه به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها صورت می‌گیرد و پرداخت در سال بعد انجام می‌شود.