وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

باند تهیه فیلم مستهجن از دختران دانش‌آموز در دام پلیس

باند تهیه فیلم مستهجن از دختران دانش‌آموز در دام پلیس
اعضای باندی كه با اغفال دختران دانش‌آموز از صحنه آزار و اذیت آنان فیلمبرداری كرده و سپس اقدام به اخاذی می كردند با شكایت یكی از قربانیان توسط پلیس امنیت عمومی شهرضا شناسایی و دستگیر شدند.

دختر دانش‌آموزی به نام «سحر» كه مورد آزار و اذیت یك باند تبهكار قرار گرفته بود چندی پیش با حضور در مركز مشاوره فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا گفت: از طریق دوستم با پسری به نام «فرشاد» آشنا شدم بعد از مدتی وی پیشنهاد كرد كه با هم به باغ پدریش رفته و لحظاتی استراحت كنیم و با هم حرف بزنیم.

وی افزود: پس نیم ساعت بعد از ماندنم در آن منزل، به وسیله نوشیدنی از خود بی‌خود شده و حركات شنیعی از خود نشان دادم و این در حالی بود كه فرشاد از حركات من فیلم گرفته بود و بعد از این كه كارش تمام شد فیلم آن را به من نشان داد و با دیدن فیلم تازه متوجه شدم كه چه اشتباه بزرگی كردم. فرشاد به من گفت از این به بعد هر روز باید به من زنگ بزنی و هر وقت خواستم باید بیایی و گرنه فیلمت را به همه بلوتوث می‌كنم.

سرهنگ خسرو احمدی فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا، در این رابطه گفت: به دنبال اظهارات این دختر ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با هماهنگی مقام قضایی به محل قرار رفته و در یك اقدام سریع خودروی متهم را متوقف و وی را دستگیر كردند.

وی افزود: در بازرسی از صندوق عقب خودرو متوجه شدند یك نفر دیگر به نام «محمود» كه همدست متهم است در عقب خودرو مخفی شده كه وی نیز دستگیر شد.

احمدی افزود: در بازرسی دقیق‌تر ماموران تعداد سه عدد " رم " گوشی تلفن هراه حاوی صحنه‌هایی از آزار و اذیت دختران دانش‌آموز كه عمدتاً از مدارس راهنمایی بودند، كشف و ضبط كردند.

وی گفت: با همكاری دو متهم دستگیرشده سه همدست آنان نیز شناسایی و در یك اقدام غافلگیرانه دستگیر شدند.

احمدی با بیان اینكه متهمان پس از تشكیل پرونده و جمع‌آوری مستندات لازم كلیه مدارك جرم تحویل مراجع قضایی داده شدند از تمامی قربانیان این پرونده خواست تا به منظور شكایت و تكمیل پرونده به پلیس مراجعه كنند.

فرمانده انتظامی شهررضا در پایان با بیان اینكه مجازات افرادی كه اقدام به سو استفاده از نوامیس مردم كرده و از آنان تصویربرداری كنند سنگین است خاطر نشان كرد: با سنگین شدن پرونده اعضای این باند قطعاً مجازات سنگین‌تری نیز برای آنان رقم خواهد خورد.