وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

برگزاری جشن قهرمانی سپاهان در کرج

برگزاری جشن قهرمانی سپاهان در کرج
عزیز محمدی پس از حضور نشست هماهنگی داوران لیگ در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این نشست ضمن تشکر از زحمات زحمتکش ترین قشر برگزاری مسابقات به آنها گفتم درست است کمترین امکانات و درآمد را دارید و سخت ترین کار را انجام می دهید اما با همه حرفها باید تلاش کنیم در هفته های پایانی اشتباهی انجام ندهید تا در نتایج تیم ها تاثیرنگذاشته و اجازه دهید تیم ها خودشان تکلیف گرفتن سهمیه یا سقوط کردن را مشخص کنند.

وی افزود: بازیکنان و مربیان بیشترین درآمد و دریافتی را از فوتبال دارند و تنها از سوی مدیران عامل باشگاه ها و هوداران تحت فشارند اما داوران با توجه به درآمد کم و کار سخت از طرف مسئولان فدراسیون باشگاه ها، مربیان بازیکنان، هواداران و مطبوعات تحت فشار بوده و کوچکترین اشتباهشان مورد هجمه قرار گرفته و بزرگ می شود.

 
من به آنها تاکید کردم در این هفته ها باید ابتدا تمرکز لازم را با استراحت و تغذیه خوب داشته باشند. سپس با مرور قضاوت های گذشته و مشورت با داوران و پیشکسوتان سعی در رفع مشکلات قبلی کنند و با نهایت با شرکت در کلاس های آموزشی از لحاظ علمی سطح خود را افزایش داده تا اشتباهاتشان به حداقل برسد.

رئیس سازمان لیگ با تاکید بر اینکه اگر کسی به زد و بند یا تبانی داوران اشاره می کند باید مدرک مستند داشته باشد افزود: ما در ستاد پیگیری تخلفات به صورت مستند با این موضوع برخورد می کنیم. اگر سندی برای تخلف داور وجود داشته باشد برای حفظ صیانت و جایگاه سایر داوران با وی برخورد و حتی چند سال محرومش می کنیم و اگر اتهامات بی پایه و اساس باشد با فرد تهمت زننده به شکلی جدی برخورد خواهد شد تا هیچ کس بدون سند صحبت نکند.

محمدی از تاکیدش بر استانها و هیئت های شهرهای میزبان برای حفظ شان داوران خبر داد و گفت: ما در صددیم با بررسی مشکلات داوران و همچنین حقوق و دستمزدشان شرایطی را فراهم کنیم که برای لیگ یازدهم درصد بالاتری را دریافت کنند.

عزیز محمدی با بیان اینکه انتقاد از روی عصبانیت با تهمت زدن متفاوت است و قطعا با تهمت زنندگان در هفته پایانی لیگ برخورد می شود در مورد دیدارهای حساس و پایانی لیگ دسته اول تاکید کرد: ما در زمان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با حضور داوران باتجربه هفته های پایانی لیگ دسته اول را برگزار می کنیم زیرا آن دیدارها هم حساس است و می خواهیم از داوران برترمان در آنجا استفاده کنیم در نهایت با پایان مسابقات لیگ دسته اول در دو هفته پایانی لیگ برتر نیز می توانیم از وجود داوران با تجربه خود استفاده کنیم.

وی در ادامه در خصوص مشکلاتی که در هفته های اخیر برای خبرنگاران در ورزشگاه بوجود آمده است اظهار داشت: من همه جوره با شما خبرنگاران کنار آمده ام و در این مدت هم سعی کرده ام به شما کمک کنم اما متاسفانه در این هفته ها قبل از بازی در بین دو نیمه و در زمان ورود بازیکنان و مربیان به رختکن در پایان مسابقه بر خلاف قوانین AFC با مربیان و بازیکنان مصاحبه می شد این موضوعی بود که نمایندگان AFC در اصفهان هم به آن تاکید داشتند و ما سعی کردیم در این هفته طبق قوانین AFC با این مسئله برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه سوء استفاده از آزادی باعث سلب آزادی می شود، در خصوص برخوردهای ایجاد شده در پایان دیدارهای پرسپولیس و مس با خبرنگاران خاطرنشان کرد: طبق قوانین عکاسان به پشت دروازه رفتند و قرار شد دوربین های تلویزیونی هم بدون گزارشگر پشت دروازه بروند زیرا اگر گزارشگر با آنها برود ممکن است بخواهد با بازیکنان مصاحبه کند.

 
ما قبول داریم امکانات کم است و مشکلات زیادی وجود دارد اما وقتی به شما احترام می گذاریم دوست داریم شما هم به ما و قوانین احترام بگذارید. من حتی دیروز به کرج رفتم و از مسئولان ورزشگاه انقلاب خواستم تجهیزات لازم برای خبرنگاران به زودی فراهم شود.

رئیس سازمان لیگ در مورد پیشنهاد 100 میلیاردی به صدا و سیما برای حق پخش مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: این بحث درست نیست اما در نشستی که با مدیران باشگاه ها داشتیم طرح های خوبی از سوی هدایتی، ساکت و فتح الله زاده مطرح شد. ما در دو نشست گذشته با مسئولان پیشنهاداتمان را مطرح کردیم و یک جلسه دیگر هم خواهیم داشت و بسیار امیدوارم با آنها به تعامل رسیده و بتوانیم مبلغی که شایسته فوتبال ایران است را دریافت کنیم.

محمدی با بیان اینکه اگر به توافق نرسیم می گوییم بازی ها پخش نشود ولی با شبکه های خارجی قرارداد نخواهیم بست، افزود: قطعا تا پایان لیگ این قرارداد نهایی شده و رقم آن مشخص می شود. ما باید واقعیت ها را هم نگاه کنیم و سعی داریم روی مبلغی به توافق برسیم که به سود فوتبال باشد.

وی در پایان در مورد برنامه اش برای برگزاری جشن قهرمانی گفت: اگر سپاهان در دو بازی آخر یک امتیاز بگیرد قهرمان می شود. طبق برنامه ریزی ما جشن قهرمانی را در کرج برگزار کرده و در آنجا جام را به سپاهان اهدا می کنیم. البته امروز ساکت اعلام کرده که می خواهد پس از پایان دیدار با پرسپولیس جشن قهرمانی بگیرد که آنها می‌توانند برای خودشان جشن بگیرند ولی جشن اصلی در پایان لیگ برگزار خواهد شد.