وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خوش تیپ و خوش ‌استیل ترین 48 ساله دنیا+عکس

خوش تیپ و خوش ‌استیل ترین 48 ساله دنیا+عکس
مربی پرحاشیه، پرسروصدا و خوش‌تیپ رئال مادرید، حالا دیگر سال‌هاست که با لباس‌های منحصربه‌فرد و استیل خوبش شناخته شده است. شاید به همان اندازه که جورج کلونی در دنیای سینما، به خوش‌تیپی معروف و در نتیجه محبوب است، مورینیو هم در عالم فوتبال معروف است.
 
خیلی‌ها که اهل فوتبال دیدن هم نیستند، می‌دانند یک مربی خاص با ظاهر‌ فوق‌العاده و چهره‌ای جذاب در عالم فوتبال هست که می‌توانند حداقل عکس‌هایش را ببینند و از این همه نکته‌سنجی در ظاهرش لذت ببرند. او احتمالا خوش‌تیپ‌ترین مرد 48 ساله دنیاست!
 
خوش تیپ و خوش ‌استیل ترین 48 ساله دنیا+عکس

مورینیو ترسو نیست
خیلی‌ها او را مخصوصا مقابل بارسا به‌دلیل بسته و دفاعی بازی کردن، ترسو می‌دانند،  اما حداقل در نوع لباس پوشیدن، او هیچ ترسی به دل راه نمی‌دهد. اگر او در برابر گواردیولا دفاعی بازی می‌کند، دلیلی ندارد که در لباس پوشیدن هم دفاعی بازی کند! اتفاقا در ظاهر، این خوزه است که کاملا سیستم تهاجمی دارد. پایش بیفتد او در زمینه خوش‌تیپی در برابر پپ، خوب بلد است با ضدحمله، اوج بگیرد! او را با لقب «آقای خاص» می‌شناسند.
 
این خاص بودن او درست است که عمدتا به رفتارهای خاص او و حرف‌های خارج از محدوده‌اش برمی‌گردد اما در نهایت، ظاهر او هم این خاص بودن را تکمیل می‌کند. یکی از نقاط قوت خوزه در تیپش، موهای جوگندمی‌اش است. احتمالا خودش هم این را فهمیده که حالا گذاشته موهایش به سبک مردان خوش‌پوش و رهای ایتالیایی بلندتر شود. خیلی‌ها خوش‌‌تیپی ذاتی او را به موهایش ربط می‌دهند. البته بیراه هم نمی‌گویند!
 
خوش تیپ و خوش ‌استیل ترین 48 ساله دنیا+عکس

انتخاب آدیداس و پروشه
خوزه یا ژوزه، آنقدر خوش‌استیل بوده که خیلی‌ها دل‌شان بخواهد او تبدیل شود به مدل تبلیغاتی‌شان. برای همین او برای تقویم 2010 و 2011 برند خوشنام آدیداس (که یک برند مطرح پوشاک ورزشی در دنیاست) به‌عنوان مدل جدید انتخاب شده. البته به این نکته، انتخاب او به‌عنوان مدل پورشه دیزاین اسپرت را هم اضافه کنید. غیر از خوش استیل بودن او، نگاه‌های نافذش هم در این انتخاب‌ها و پیشنهادها بی‌تاثیر نیستند.

یکی از نقاط قوت خوزه در تیپش، موهای جوگندمی‌اش است. احتمالا خودش هم این را فهمیده که حالا گذاشته موهایش به سبک مردان خوش‌پوش و رهای ایتالیایی بلندتر شود. خیلی‌ها خوش‌پوشی ذاتی او را به موهایش ربط می‌دهند. البته بیراه هم نمی‌گویند!

 
خوش تیپ و خوش ‌استیل ترین 48 ساله دنیا+عکس

ماجراجویی در لباس پوشیدن
در خیلی از نظرسنجی‌ها (چه در سایت‌ها و چه در میان طرفداران فوتبال) در لیست خوش‌پوش‌ها، نام مورینیو دیده می‌شود. بارها شده که او در میان اهالی ورزش، به‌عنوان خوش‌لباس‌ترین انتخاب شده. می‌دانید چرا؟ چون خوزه یادگرفته ماجراجویانه لباس بپوشد. خیلی سعی ندارد در ظاهرش وقار را حفظ کند. مثلا یک فصل یک پالتوی شیک تن می‌کند و بعد هم آن را به یک بنگاه خیریه می‌بخشد تا با پول فروش آن، به بچه‌های بیمار کمک کنند. می‌بینید؟
 
او برای ظاهرش، اخبار درست می‌کند و چه کسی است که قبول نداشته باشد، اخبار و حاشیه‌ها، هر چیز غیرمهمی را پررنگ می‌کنند. اما فراموش نکنید که لباس‌های خوزه  مورینیو، به اندازه کافی مهم هستند. شال‌گردن‌های او با نوع بستنش، همیشه یکی از جذابیت‌های ظاهری‌اش هستند.