وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیلم من را ببینید و 10 هزار دلار پول بگیرید !!

فیلم من را ببینید و 10 هزار دلار پول بگیرید !!
رام گوپال وارما که تریلر فراطبیعی «فوت 2» را آماده نمایش دارد، مدعی شد به هر کس بتواند این فیلم را تنها در یک سینما ببیند و تا عنوان‌بندی پایانی در سالن بماند، 10 هزار دلار پرداخت می‌کند.«فوت 2» دنباله‌ای بر فیلمی به همین نام به کارگردانی خود وارما است که سال 2008 پخش شد. داستان درباره یک روح اهریمنی است که برای خانواده‌ای مشکل ایجاد می‌کند.

وارما در یک رویداد تبلیغاتی در بمبئی گفت: «هر کس بگوید این فیلم او را نمی‌ترساند، باید تنهایی در یک سینما آن را ببیند.»

ضربان قلب داوطلب هنگام پخش فیلم کنترل می‌شود و یک دوربین نیز اطمینان ایجاد می‌کند او در تمام مدت به پرده سینما خیره شده‌ است.

وارما گفت نتایج حاصل از طریق تلویزیونی بیرون سالن سینما نمایش داده می‌شود و اگر کسی در این آزمون موفق شود 500 هزار روپیه (حدود 8/10 هزار دلار) دریافت خواهد کرد.

این فیلمساز هندی هنگام نمایش اولین فیلم «فوت» هم آزمونی مشابه را مطرح کرد، اما پس از طرح ادعاهایی در مورد تقلب در روند انتخاب، قضیه متنفی شد.

وارما گفته بود برنده رقابت 30 دقیقه پس از شروع فیلم از سینما بیرون زده، اما برابر با گزارش روزنامه‌ها، یک تماشاگر در شهر بانگالور در جنوب هند کل یک سینما را رزرو کرد تا ثابت کند کارگردان اشتباه کرده است.

او فیلم را تنها و در شرایطی دید که ماموران انتظامات بیرون سینما بودند و یک پزشک نیز آماده بود تا در صورت ایجاد مشکل وارد عمل شود.