وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس هایی ازاولین گروه دخترانه موسیقی پاپ ایران

عکس هایی ازاولین گروه دخترانه موسیقی پاپ ایران
گروه ارکیده که ده سال از حضورشان در عرصه موسیقی می‌گذرد روز گذشته در تالار وحدت با حضور پرشور بانوان به روی صحنه رفتند و اجرای موفقی را ارائه دادند. بانوان حاضر در سالن نیز با هیجان و نشاط بسیاری گروه را همراهی می‌کردند.
ارکیده حاجی وندی در ابتدای این کنسرت گفت: سلام و خیر مقدم عرض می‌کنم خوش آمدید و امیدوارم خاطرات خوبی به جای بگذارید امیدواریم ازما انرژی مثبت بگیرید و ما هم به شما انرژی خوبی به شما منتقل کنیم.
حضور بازیگران زن در کنسرت
بازیگرانی چون فاطمه گودرزی،‌شیرین بینا، نگین صدق گویا، الهام پاوه نژاد ،مریم امیرجلالی، و سونیا پوریامین مجری تلویزیون در این کنسرت حضور داشتند که با معرفی ارکیده حاجی‌وندی معرفی و مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفتند.
همچنین در این اجرا همسر سرهنگ موحدی پلیس امنیت تهران بزرگ همسر سرهنگ موحدی، همسرسرهنگ محمودی معاونت امنیت وزارت کشور حضور داشتند.
نوازندگان گروه ارکیده عبارتند از: مریم نیک بین: پیانو و کیبورد، پریسا جدی: درامز، سپیده عظیمی: ابوا، هلیا گلمغانی: فلوت، نرگس تقی پور: فرنچ هورن، پگاه عبدالله زاده: ویلن و ویولا، دنیا حاجی وندی: ویولا و همخوان، ارغوان حاجی وندی: گیتارباس و همخوان، ارمغان حاجی وندی: پرکاشن و همخوان، ارکیده حاجی وندی: خواننده و نوازنده سنتور و آذین ملک زاده: کمانچه.ارکیده حاجی وندی در این کنسرت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌و دفتر موسیقی، مدیریت و حراست تالار وحدت و اهالی مطبوعات و رسانه قدردانی کرد.