وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سارقان سابقه‌دار و مالخران به دام افتادند

سارقان حرفه‌ای منازل كه با استفاده از شگردهای خاصی سرقت‌های متعددی را در سطح استان گیلان انجام داده بودند، به همراه چند مالخر توسط كارآگاهان پلیس آگاهی استان گیلان دستگیر شدند. این سارقان حرفه‌ای با پرسه زدن در محله‌های عمدتا خلوت زنگ خانه‌ها را به صدا در می‌آورد و پس از اطمینان از خالی بودن منزل با روش تخریب درب منزل به سرعت اقدام به سرقت می‌كرد.

به گزارش سرویس «حوادث» ایسنا، سرهنگ كریمی ـ رییس پلیس آگاهی استان گیلان ـ درباره عملیات منجر به دستگیری متهمان، گفت: پس از دریافت شكایت جمع زیادی از شهروندان كه عموما در یك منطقه مشخص زندگی می‌كردند و با توجه به اجرای طرح مبارزه با سارقان و مالخران، اكیپی از كارآگاهان مامور رسیدگی به پرونده‌ شدند.

وی افزود: با بررسی سوابق مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار، راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس در مناطقی كه بیشترین فعالیت سارقان در آن انجام شده بود، روش‌های علمی و همچنین استفاده از اطلاعات مردمی برای تسریع در شناسایی متهمان، سرانجام هویت سارقان آشكار شد.

رییس پلیس آگاهی استان گیلان بیان كرد: عملیات اطلاعاتی برای شناسایی پاتوق‌ها و افرادی كه با متهم در ارتباط بودند، به خوبی پیش رفت تا این كه سه نفر از متهمان توسط یكی از گشت‌ها به صورت غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌ها به ده‌ها مورد سرقت منزل اعتراف كردند.

به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ كریمی عنوان كرد: برای تكمیل پرونده‌ و در ادامه تحقیقات دو نفر مالخر كه به صورت مداوم با سارقان همكاری می‌كردند نیز شناسایی و دستگیر و همه متهمان با صدور قرار روانه زندان شدند.