وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز دوشنبه 18 مهر 1390

فال و طالع بینی روز دوشنبه 18 مهر 1390
فروردین : امروز گفتگو با دیگران شما را به جاهایی می‌كشاند كه خودتان اصلاً انتظارش را ندارید، ولی باید دوست داشته باشید كه پایتان را از مرزهای خود فراتر بگذارید. از نظر تئوری این كار باید برایتان آسان باشد، چراكه شما همیشه از ایده‌های جدید استقبال می‌كنید، ولی حالا وقتی كه می‌بینید با موقعیت جدید خود آشنایی ندارید احساس ترس می‌كنید. شما باید خودتان را به این جریان بسپارید، اگر بخواهید مقاومت كنید اوضاع بدترمی‌شود.

اردیبهشت : اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقت‌های آزاد خود استفاده كرده و به مسافرت یا پیك نیك بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده كه بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس كارها بربیایند. حتی اگر برای این كار مجبور شوید با یكی از همكارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید كه اگر فقط یك بار بهشان بگویید كه نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب كنید.

خرداد : هم اكنون راه‌های خیلی زیادی برای خلاقیت وجود دارد و این امكان برای شما به وجود آمده كه برخی از این روش‌ها را امتحان كنید. امروز تلاش شما برای متفاوت بودن بهتان كمك می‌كند تا در جمع بدرخشید، چرا كه شما به روش‌های مختلفی ایده‌های خود را مطرح می‌كنید. اما اگر دیگران فكر كنند یكی از ایده‌های شما باز همه بهتر است شما به دردسر خواهید افتاد، چرا كه آن وقت از شما می‌خواهند روی همان یك ایده تمركز كنید. خوشبختانه شما توانایی این را دارید كه حرف خود را به كرسی بنشانید و همین توانایی اجازه تغییر كردن را به شما می‌دهد.

تیر : اگرچه شما با وابستگی‌ها و تعلقات عاطفی آشنایی كامل دارید، ولی امروز این وابستگی شما را به مسیری كاملاً متفاوت می‌كشاند. شما فهمیده‌اید كه حساسیت شدیدتان عملی خوب و قابل تحسین است، چرا كه به دلیل مهربانی تان نمی‌توانید نسبت به ناراحتی‌های افراد دیگر بی اعتنا باشید. اگر شما قبول كنید كه نباید انتظار تلافی و جبران داشت، آنوقت به این افراد یاد می‌دهید كه چگونه نوع تازه‌ای از دوست داشتن را تجربه كنند.

مرداد : امروز وقت این رسیده كه از انزوا بیرون بیایید. امروز شما به راحتی می‌توانید خودتان را با دوست‌هایتان سرگرم كنید، چراكه احساس می‌كنید از نظر احساسی تامین هستید. اگر شما جرات و شهامت تغییر كردن را داشته باشید، ابراز كردن نظریات‌تان شما را در مسیر غیر قابل پیش بینی‌ای قرار می‌دهد. ارتباط برقرار كردن كلیدی است كه درهای عشق و دوست داشتن را به رویتان می‌گشاید.

شهریور : امروز توجه كردن به جزئیات زندگی روزانه برایتان در اولویت قرار دارد، كه البته كاری غیر معمول و خارج از كارهای روزانه تان نیست. البته فعالیت‌های روزانه شما این روزها شبیه به هم و شبیه روزهای قبلی نیست، چراكه شما دنبال راه‌های جدیدی هستید كه خستگی ناشی از یكنواختی را از تنتان بیرون كنید. از تغییر دادن زندگ خود نترسید، چراكه احساس شادابی كه بعد از آن حاصل می‌كنید، مهم تر از هر ترس و تغییری است.

مهر : شما همیشه با رضایت خاطر مسائل پیچیده‌ای كه احساسات شما را تحت تاثیر می‌گذارند را می‌پذیرید، اما امروز بیشتر از همیشه مشتاق خطر كردن هستید. درحالیكه به فكر امنیت خود نیز هستید، اعتراف كردن به رفتارهای حاكی از نافرمانی تان می‌تواند باعث راحتی و آسایش خاطر شما شود. این سخن بدین معنی نیست كه حالا دنبال امنیت و مكان‌های امن باشید، بلكه باید به منظور داشتن تجربه ای به یاد ماندنی ریسك كردن را بپذیرید.

آبان : امروز جریان هوای شدیدی از سوی خورشید به سمت پلوتو یعنی سیاره بخت شما می‌آید و شما با حس‌هایی كه تا بحال برایتان پوشیده بود آشنا می‌شوید و یا بخشی از وجودتان را كه به فراموشی سپرده بودید دوباره آشكار می‌شود. اگر نتوانید در مورد این حس‌های جدید خود با كسی صحبت كنید اصلاً اهمیتی ندارد. الان چیزی كه مهم است میل و علاقه تان برای رفتن به سفری دور و دراز به تنهایی و فقط مخصوص به خودتان است.

آذر : امروز شما سرتان خیلی شلوغ است، ولی بیشتر ترجیح می‌دهید استراحت كنید. اولین حركت و كشش شما به سوی تفریح و خوشی متمایل است، اما شما به صرافت می‌دانید كه چیزهای وسوسه كننده به روش‌های گوناگون شما را در بوته آزمایش قرار می‌دهند! پس در برابر كودك درون شاد و خوشحال خود تسلیم نشوید؛ در عوض به سراغ كارهایتان كه روی هم تلنبار شده بروید.

دی : شما امروز فواید داشتن دوستانی كه شما و شغلتان را حمایت می‌كنند را درك خواهید كرد. امروز وقتی یكی از همكاران بدون هیچ چشم داشتی كار خودش را رها می‌كند تا به شما كمك كند حسابی شگفت زده خواهید شد! به جای اینكه تظاهر كنید خودتان می‌توانید همه كارها را انجام دهید و به جای فاصله گرفتن از او با مهربانی و با لبخندی بر روی لب كمك او را قبول كنید.

بهمن : اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله‌تر شده‌اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینكه این موضوع وقتی كه ماه به نشانه شما بازمی‌گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساس‌هایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می‌رسد كه شما نسبت به آنچه كه در پیرامون‌تان اتفاق می‌افتد بی‌اهمیت هستید. ممكن است قادر نباشید حوادث بیرونی را اصلاح كنید، اما مطمئناً بر روی عكس العمل‌های خودتان كنترل كافی دارید.

اسفند : اگرچه امروز رویاهای شما كاملاً غیرواقعی هستند، ولی شما دوست ندارید از آنها دست بكشید. درحقیقت شما خیلی هیجان زده شده‌اید. شما خودتان فكر می‌كنید كه رویاهایتان كاملاً واضح و روشند، اما در حیقیت از تاثیراتی كه دیگران بر شما گذاشته‌اند اطلاع ندارید. باوجود این هروقت كه با طرفداران خود صحبت می‌كنید و نظر آنها را می‌پرسید حتماً به حرفشان هم گوش بدهید.