وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز سه شنبه 29 آذر 1390

فال و طالع بینی روز سه شنبه 29 آذر 1390
فروردین : شما امروز مشتاق هستید تحت هر شرایطی كه باشد پاشنه كفش تان را بكشید و كار كاملا خارق العاده ای انجام دهید، اما زیاد هم مایل نیستید كه از زمینه اصلی كه تا به حال در آن كار می كردید غافل شوید. شما تا به حال از كارهای ناتمامتان عقب نگه داشته شده بودید و قادر نبودید كه وظایف خود را كامل كنید. اجازه ندهید كه سرخوردگی بر شما غلبه كند. عصبانی شدن چاره كار شما نیست و  شما یا هیچ كس دیگری را خوشحال تر نمی كند.
 
اردیبهشت : شما با اقتدار می گویید كه  مایل هستید با وجود همه محدودیت هایی كه اخیرا برای شما ایجاد شده اند كار كنید. شما می دانید كه پیروی از قوانین كار خوبی است،‌ اما به نظر می رسد دست خودتان نیست اگر گاهی اوقات آنها را نادیده می گیرید. ممكن است احساس كنید كه محدودیت ها دست شما را بسته اند و دوست دارید كه آنها را به كناری پرتاب كنید. اما امروز زیاد تلاش نكنید و موقعیت ها را خراب نكنید شاید آنها به آن بدی كه فكر می كنید نباشند.
 
خرداد : شما امروز كارهای شخصی زیادی دارید، حتی اگر كارهای دیگری هم داشته باشید اولویت با مسائل شخصی تان است. اگر در محل كار هم به شما مرخصی بدهند ولی شما مایل نیستید كه آن روز را به استراحت بپردازید و دوست دارید كه وظایف خود را در قبال خانواده تان انجام دهید. وقت تان را برای گول زدن رئیس یا شریك تان تلف نكنید. به جای اینكه برای رسیدن به منافع شخصی خود زرنگی كنید،‌ فقط كافی است یك قدم كاری بردارید و راهی كه می دانید بهترین است را ادامه دهید.
 
تیر : اگر امروز كسی شما را مجبور به كاری كند شما احساس ناراحتی و ناخشنودی خواهید كرد، مشكل این نیست كه هیچ كس انتظاری از شما ندارد، مسئله این است كه شما بیش از آنكه دیگران فكر می كنند توانایی دارید. اما اگر شما توانایی ها و محدودیت های خود را نشناسید مشكلات تان بیشتر خواهد شد. از این شكایت نكنید كه من نمی توانم عوض شوم، تغییر برایم سخت است! كه این نارضایتی و شكایت شما از زندگی فقط اوضاع را بدتر می كند. به جای آن، اجازه دهید كه دیگران بدانند كه شما دارید چكار می كنید و بعد از آن بهترین كاری كه می توانید انجام دهید.
 
مرداد : امروز احتمالا یك خرج غیر منتظره برایتان بوجود خواهد آمد و آن وقت است كه شما می فهمید كه موقعیت مالی تان ناپایدار شده و باید برای آن فكری بكنید. اگر تعادل خرج و دخل تان بهم خورد ناراحت و تسلیم این موقعیت نشوید . این مشكلات و پیشامدهای اخیر موقت و زودگذر است و اگر چه ممكن است یك راه حل بلند مدت برای زمان كوتاهی جواب بدهد،‌ اما باید فردا یك تصمیم فوری برای این مشكل خود بگیرید..
 
شهریور : ممكن است شما امروز احساس كنید به یك توپ بیلیارد تبدیل شده اید چرا كه تجربه ای را به خاطر موقعیت دیگری خراب اید. شاید دوست نداشته باشید كه برنامه ها و نقشه هایتان را برای كسی توضیح دهید. در عوض، باید تغییرات برنامه كار خود را برای خود تجزیه و تحلیل كنید تا بتوانید خود را با تغییرات محیط تطبیق دهید. بگذارید این اتفاقات خوشایند یك روز دشوار را برای شما به یك روز پر از هیجان تبدیل كنند و شما را غافلگیر كنند.
 
مهر : امروز ممكن است نسبت به دیگران اوقات دشوارتری را تجربه كنید چرا كه شما افكار و احساسات تان را فقط برای خودتان نگه می دارید وآنها را با كسی تقسیم نمی كنید.شاید دلیل این سكوت و درون گرایی شما این باشد كه می ترسید مورد قضاوت دیگران قرار بگیرید. به جای اینكه در تجزیه و تحلیل رفتار خود و دیگران غرق شوید و مدام به دنبال این باشید كه اعمال خود را نزد دیگران موجه جلوه دهید،حقیقت را افشا كنید. شاید شما با رفتار پرخاشگرانه خود دیگران را متعجب كنید اما می توانید با اینكار نگرانی های تان را تخلیه كند.!‌
 
آبان : امروز زمانی برای طرح برنامه و نقشه جدید ندارید،‌ پس بی مقدمه و سریع شروع به كار كنید و برنامه های قبلی خود را به اتمام برسانید. این تاكتیك باید خوب عمل كند مگر اینكه كسی بخواهد صلاحیت و شایستگی شما را زیر سئوال ببرد و شما هم بخواهید با او مقابله به مثل كنید.به هر حال،‌ درگیری و بگو مگو هیچ چیز را حل نمی كند،‌بهتر این است كه بی تامل دست به كاری نزنید تا بتوانید روال كار خود را بهبود ببخشید. شما می توانید از درگیری های بی جهت اجتناب كنید،‌ اگر فقط و فقط به اهداف خود تمركز كنید و به این كاری نداشته باشید كه دیگران چه می گویند و نظرشان راجع به كارهای شما چیست.
 
آذر : ممكن است امروز مایل باشید كه كار را كنار گذاشته و به دنبال كمی لذت و تفریح باشید و بخواهید بخش های هیجان انگیز زندگی را هم تجربه كنید. اما توجه داشته باشید كه به خاطر این تاخیر ممكن است وظایف و مسئولیت هایتان سنگین شده و شما را دیرتر به هدف برساند. این می تواند برایتان دلسرد كننده باشد،‌اما مطمئن باشید كه  اوضاع همیشه همینطورباقی نمی ماند. پس بهتر است اول شروع كنید وظایف تان را كامل و با دقت انجام دهید و بعد از آن ؛‌مطمئن باشید كه زمان كافی برای تفریح و لذت بردن از زندگی  خواهید داشت.
 
دی : كار دشواری كه شما را نگران و مضطرب كرده ممكن است امروز فوراحل نشود، اما حتما آن را در اولویت كاری تان بگذارید و فراموش نكنید كه باید حتما آن را به پایان برسانید. فكر نكنید كه دیگران به كارهایی كه می كنید توجهی ندارند؛ آنها خودشان گرفتاری های زیادی دارند و شاید آن طور كه شما لیاقت اش را دارید شما را تایید و تشویق نكنند. اجازه ندهید این موضوع باعث شود شما از راه اصلی خوددر زندگی باز بمانید و راه شما هم این است كه باید بر دانش خود بیفزایید و از همین الان هم شروع كنید؛ پاداش و مزد واقعی شما در راه است!
 
بهمن : امروز سر و كله زدن با موسسه های مالی استرس زیادی به شما وارد خواهد كرد، اما هنوز هم نمی شود برای فرار از این حالت راه آسانی پیدا كرد. پشت گوش نیندازید؛ اگر كارهای زیادی دارید كه باید انجام شوند،‌ همین الان شروع كنید؛‌ نگذارید دیر شود! به یاد داشته باشدی كه الان زمان تفریح نیست. با این وجود،‌مدیریت پول و درست انجام دادن وظیفه تان می تواند امنیت شغلی را برایتان به ارمغان بیاورد و شما را در سرازیری زندگی بیندازد.
 
اسفند : روابط شما با رئیس تان یا هر شخص دیگری كه بخواهد روی شما و افكارتان كنترل داشته باشد به آن آسانی و بی دردسری كه شما دوست دارید ،‌نخواهد بود. اگر چه شما برای آن كسی كه قدرت را در دست دارد(رئیس تان!) احترام قائل هستید اما دوست دارید كه از زیر این فشار و كنترل درآیید . اما بدون اینكه مهارت های لازم را بدست آورید برای تان دشوار خواهد بود این كار را بكنیدو وظایف جدیدی را از رئیس تان قبول كنید. پای اهداف خود بایستید؛ اگر فقط برای اینكه بخواهید بی دغدغه و آسوده زندگی كنید، از اهداف تان صرف نظر كنید، مجبور می شوید به زودی باز برای رسیدن به همان هدف ها تلاش كنید.