وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عجیب ترین رکودها سال 2008

رکورد بیسکویتی

جمعی از مردم "نیویورک" با گرد هم آمدن در یکی از پارک های بزرگ شهر، اقدام به برگزاری مراسم پخت بیسکویت شکلاتی به تعداد شش هزار و ششصد عدد کردند. این مراسم که 19 ساعت طول کشید به عنوان رکورد بیسکویتی در کتاب رکورد های "گینس" ثبت شد.

رفیق مار چهار متری

رکورد زندگی با یک مار در "شین هوا" چین شکسته شده است.

"ژائونگ" هشت ساله، مدت 7 سال است که با یک مار عظیم الجثه زندگی کرده و او را بهترین و تنها دوستش می داند! پدر "ژائونگ" صاحب یک باغ وحش است و پسرش زندگی با این مار "بوآ" را تنها وقتی که 9 ماهه بود، شروع کرده است.

در حال حاضر این مار "بوآ" 4/2 متر طول و 70 کیلو گرم وزن دارد و هر شب به همراه "ژائونگ" بر روی یک تخت می خوابد و سرش را با سر پسرک، روی یک بالش است.

رکورد زمستانی

«کاسیموف» روسی در «مسکو» از اواخر ماه ژانویه به مدت یک ماه هر شب ساعت 20 از خانه خارج شده و ساعت 6 صبح روز بعد به خانه باز می گشت تا رکوردی به ثبت برساند.

او که 46 ساله است، در طول مدتی که در سردترین ماه زمستان در بیرون خانه سر می کرد، روی نیمکت های پارک می خوابید، آن هم بدون پتو و زیر انداز! البته او در جریان این رکورد شکنی، شلوار و کاپشن گرم به تن داشت ولی دمای هوا در آن شبها به 20 تا 38 درجه زیر صفر می رسید.

قارچ 200هزار دلاری

رکورد گران قیمت ترین "قارچ سفید" دنیا در حراج بین المللی «ماکائو» شکسته شد. قارچ سفید ایتالیایی که یک کیلو گرم وزن داشت به قیمت 200 هزار دلار به فروش رفت. این قارچ در روز 21 نوامبر در جنگل های منطقه «مولیسه» ایتالیا چیده  شد و  بزرگترین قارچی است که در سال 1387 در ایتالیا پیدا شده است.

الماس روی گوشی

رکورد تعداد قطعه الماس روی گوشی تلفن همراه در «توکیو» ژاپن شکسته شد. یک شرکت تولید کننده گوشی تلفن همراه در ژاپن اعلام کرد که 10 گوشی الماسی سفارش شده به 10 متول ژاپن تحویل داده که هر کدام از آنها 537 تکه الماس داشته و قیمت هر کدام 130 هزار دلار است. رکورد قبلی در دست همین شرکت با 403 تکه الماس بوده است.

بابانوئل یخی

بزرگترین بابانوئل یخی جهان با 160 متر طول و 24 متر ارتفاع،با کلاهی زیبا به سر در شمال «چین» ساخته شد. سازندگان بابانوئل یخی، به دلیل افزایش دمای کره زمین از برف مصنوعی برای ساخت این مجسمه استفاده کردند. رکورد بزرگترین بابانوئل یخی پیش از این با 110 متر طول و 20 متر ارتفاع متعلق به خود چینی ها بود.

گران ترین درخت کریسمس

ژاپنی ها از، درخت کریسمس که از 24 کیلو طلا ساخته شده و مزین به 240 قطعه الماس و مروارید به وزن بیش از 21 کیلو شده است، پرده برداری کرده اند. این درخت طلا که 150 میلیون ین می ارزد، در جواهر فروشی «گینزا تاناکا» در شهر «اوزاکا» به فروش گذاشته شد که یک تاجر اهل «توکیو» آن را خریداری کرد. در سال گذشته میلادی هم بلند ترین درخت کریسمس دنیا در«ریدوژانیرو» برزیل به نمایش درآمد که در آب شناور بود، 37 متر ارتفاع داشت و با سه میلیون چراغ روشن شده بود.

بزرگترین کاسه دنیا

بزرگترین کاسه دنیا در مالزی ساخته شد و در کتاب رکوردهای جهانی "گینس" به ثبت رسید. در مراسم  رو نمایی این کاسه که 182/88 سانتی متر قطر و 91/44 سانتی متر ارتفاع دارد، آشپزهای سرشناس مالزیایی با 500کیلو گوشت، 450 کیلو سوپ و 50 کیلو سبزی، از مهمانان پذیرایی کردند. نام این کاسه استثنایی «باک کوته» بوده و به دست سه هنر مند ساخته شده است و نماد آن یک خروس است.

عقرب در دهان

"ملکه عقرب" لقب زنی ایتالیایی است که 39 سال دارد و در مقابل یک مرکز خرید در شهر "پاتایا" یک عقرب  بزرگ را بیش از دو دقیقه در دهانش نگه داشت تا رکورد تازه ای ثبت کند. عقربی که در دهانش گذاشته بود، یکی از سمی ترین عقرب های جهان است که زهرش به سرعت، موجب مرگ انسان می شود. او با "سلطان هزار پا" ازدواج کرده که سابقه زندگی با هزار پاها را دارد.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز