وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مشهورترین زنان خواننده جهان در سال 2012 +عکس

مشهورترین زنان خواننده جهان در سال 2012 +عکس
سال 2011 یکی از بهترین سال ها برای موسیقی بوده است؛ از آلبوم های پرفروش گرفته تا تک آهنگ های فوق العاده. خواننده های جدید، آهنگ های جدید، صداهای جدید، و ترانه های جدید، جایگزین قدیمی‌ ها شده اند و جای آنها را در بالای لیست از آن خود کرده اند.
ایران ناز، در اینجا به معرفی خوانندگانی می‌ پردازیم که به خاطر ترانه های خود در بالای لیست قرار گرفته اند. صدای آنها شما را مدهوش خود خواهد کرد.
 

مشهورترین زنان خواننده جهان در سال 2012 +عکس
10. نیکی میناج
نیکی میناج علاوه بر اینکه خواننده است، رَپِر و ترانه سرای فوق العاده ای نیز می‌باشد. نیکی میناج کار حرفه ای خود را به عنوان یک خواننده از سال 2004 آغاز کرد و اوّلین کار خود را در سال 2007 منتشر نمود و سال بعد دو آلبوم را روانه بازار کرد: سوسکا آزاد است، و مرا روشن کن اسکاتی. او قراردادی را با لی وانگ برای شرکت سرگرمی‌ پول جوان در سال 2009 امضا نمود. بیشتر تک آهنگ های او در بیلبورد 100 آهنگ برتر قرار گرفته اند. 9 عدد از آهنگ های او در این بیلبورد 100 تایی قرار دارند، مانند آهنگ عشق تو. امروز نیز برخی از آهنگ های او مانند باس فوق العاده در جدول 40 آهنگ برتر بریتانیا قرار گرفته اند.
 
9. بیانسه
بیانسه نیز یکی از بازیگران، خوانندگان، و طراحان مد فوق العاده آمریکایی است. او کار حرفه ای خود را به عنوان خواننده از سال 1997 با گروه دختران رویایی آغاز نمود؛ او خواننده اصلی در این گروه بود. و در سال 2003 اولین آلبوم مستقل خود را روانه بازار کرد که به موفقیت قابل توجهی دست یافت. در سال های 2005 و 2006 نیز دو آلبوم دیگر را روانه بازار نمود، که برخی از آهنگ های این دو آلبوم، شماره یک را در بیلبورد 200 آهنگ برتر از آن خود کردند. سپس در سال 2008، برخی آهنگ های او، مانند زنان مجرّد، بار دیگر بر سر زبان ها آمدند. در سال 2011، آلبوم جهان را طی کنید (دختران)، را منتشر نمود؛ این آلبوم بسیار فوق العاده بوده و چندین آهنگ درجه یک چون بهترین چیزهایی که من هرگز نداشتم، در آن وجود داشت.
 
8. شکیرا
شکیرا کار خود را به عنوان یک خواننده، ترانه سرا، رقصنده، و نیکوکار حرفه ای و فوق العاده از سال 1990 آغاز نمود. او در مدرسه آواز می‌خواند و می‌رقصید و در سال 1995 اوّلین آلبوم خود را منتشر نمود. این آلبوم شهرت جهانی را برای او به ارمغان آورد و سپس در سال 1998 آلبوم دیگری را روانه بازار کرد که هفت میلیون نسخه در سراسر جهان فروش کرد. در سال 2002، او آلبوم دیگری را انتشار داد که آهنگ هرجا هرجای او بسیار معروف شد. پس از مدّتی، دو آهنگ دیگر او مانند هیپس، دروغ نگو و واکا واکای فیفا در میان آهنگ های برتر قرار گرفت. بدون شکّ، آهنگ هایی مانند او گرگ است و رابیوسا، در میان بهترین کارهای او بشمار می‌آیند.
 
7. کیشا
کیشا علاوه بر اینکه ترانه سرای خوبی است، خواننده با استعدادی نیز هست. او رَپِر فوق العاده ای نیز می‌باشد. خوانندگی را به طور حرفه ای در سال 2005 و با آهنگ دکتر لایک آغاز نمود. سپس در سال 2009، او اوّلین تک آهنگ های خود را با نام چرخش راست و تیک تاک منتشر کرد. این آهنگ ها، موفقیت شگفت انگیزی را برای او رقم زدند. و در حال حاضر آهنگ هایی چون ما همانی هستیم که هستیم، در بیلبورد صد آهنگ برتر سال قرار دارند.
 
6. تیلور سویفت
تیلور سویفت، علاوه بر اینکه ترانه سرا، نوازنده، و بازیگر می‌باشد، خواننده با استعداد و فوق العاده ای نیز هست، که کار حرفه ای خود را به عنوان خواننده در سال 2006 با تک آهنگ "تیم مک گراو" آغاز کرد؛ و در سال 2008 او دومین آلبوم خود را با نام "بی باک"، روانه بازار کرد و سبب شد تا چهار جایزه گِرَمی‌ را از آن خود کند. در سال 2010، او آلبوم جدیدی را با نام همین حالا صحبت کن را منتشر نمود که بیش از یک میلیون و چهل و هفت هزار نسخه از آن، تنها در یک هفته به فروش رفت. در چنین مدّت زمان کوتاهی، او شهرت جهانی کسب کرده و میلیون ها طرفدار در سراسر جهان دارد.
 
5. بریتنی اسپیِرز
بریتنی اسپیِرز یکی از بهترین خوانندگان زن حال حاضر جهان بشمار می‌آید. او کار خود را به عنوان خواننده در سال 1992 آغاز نمود و اوّلین آهنگ خود را در سال 1997 و آلبوم دیگری را با نام عزیزم، فقط یکبار دیگر، در سال 1999 روانه بازار کرد. دو آهنگ او مانند عزیزم، فقط یکبار دیگر و اووه! من بار دیگر انجام دادم، به موفقیّت های قابل توجهی دست یافتند. در سال 2001 و 2003 او دو تک آهنگ را منتشر نمود: زهرآلود، در هر زمان و من در مقابل موسیقی. او تاکنون آهنگ های فوق العاده ای را منتشر نموده است: به من بیشتر بده، قطعه ای از من، مرد زن پرست، او را در برابر من نگاه دار، و تا پایان جهان.
 
4. ریحانا
ریحانا، خواننده، ترانه سرا، و نیکوکاری جوان و با استعداد است. او کار خود را در سال 2000 آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان خواننده بسیار سخت کار می‌کند. برخی از آهنگ های او که موفقیّت بسیاری را برای او به ارمغان آوردند و نامزد جوایز گِرَمی‌ شدند عبارتند از: SOS، بازخوانی آهنگ پان دی، چتر، تعظیم کن، دیستوربیا، و موسیقی را متوقف نکن. او این جایزه را برای آهنگ چتر، همراه با جِی- زِد به دست آورد. برخی از آهنگ های او همواره در بالای لیست قرار می‌گرفتند: رولت روسی، پسر گستاخ، نام من چیست، تنها دختر، و تخت پادشاه کالیفرنیا.
 
3. کتی پِری
کتی پِری، یکی از بهترین خواننده های زن در جهان می‌باشد. او کار حرفه ای خود را به عنوان یک خواننده در سال 2001 آغاز نمود. اوّلین آلبوم خود را در سال 2001 روانه بازار نمود. آلبوم بعدی خود را در سال 2005 منتشر کرد. در سال 2008 یک تک آهنگ را با نام "من یک دختر را بوسیدم"، منتشر نمود. برخی از آهنگ های او در بین صد آهنگ برتر سال قرار دارند: رویای نوجوانی، دختران کالیفرنیا، و آخرین شب جمعه.
 
2. آدل
آدل، خواننده ای انگلیسی است که کار خود را به عنوان خواننده حرفه ای از سال 2006 آغاز کرده است، و در مدّتی کوتاه، جوایز گِرَمی‌ بسیاری را  به عنوان بهترین هنرمند زن و بهترین خواننده زن موسیقی پاپ، از آن خود کرده است. بهترین اهنگ های او عبارتند از: فردی شبیه تو، در عمق غلط می‌خورم، کاری می‌کنم تا احساس عشق مرا حس کنی. او صدایی جادویی دارد که سبب می‌شود تا نفس هایتان در سینه حبس شود.
 
1. لیدی گاگا
لیدی گاگا در حال حاضر قدرتمند ترین زن جهان، پس از اُپرا وینفری به حساب می‌آید. او قدرتش را به خاطر استعداد و کار سخت به دست آورده است که با ساخت آهنگ های فوق العاده، شما را کاملا از خود بی خود می‌کند. او کار خود را به عنوان خواننده از سال 2005 آغاز کرد و در سال 2008، اوّلین آهنگ های خود را روانه بازار کرد: چهره پوکر و فقط برقص. در سال 2009 آلبوم دیگری را روانه بازار کرد که چنین آهنگ هایی را در بر داشت: عشق بد، تلفن، و آلخاندرو. آلبوم دیگری را نیز در سال 2011 منتشر نمود، با چنین آهنگ هایی: اینگونه متولد بشو، یهودا، و لبه افتخار.