وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تیرگی سر زانو را چگونه از بین ببریم؟

تیرگی سر زانو را چگونه از بین ببریم؟

به گزارش ایران ناز دلایل و راه حل‌های تیرگی سر زانوهای تان این وضعیت می‌تواند با انباشته شدن سلول‌های مرده بر سطح پوست ایجاد شود، بنابراین از زانوهایتان بطور مرتب لایه برداری کنید. اگر شما بطور منظم زانوهایتان را تمیز نکنید، یا اینکه دائما آن‌ها را به جایی بمالید، ممکن است سر زانوهایتان تیره شود.

 

برای از بین بردن تیرگی سر زانوهای تان این راه درمانی خانگی را تست کنید

 

1 قاشق چای خوری آب لیمو، ویتامین E و گلیسیرین را در 4 قاشق غذا خوری شیر مخلوط نمایید. مخلوط را به محدوده تیره سر زانو های خود مالیده و ماساژ دهید. 15 دقیقه مخلوط را به حال خود رها کرده، سپس با آب گرم بشویید. آبلیمو و روغن نارگیل را باهم مخلوط کرده و به زانوهایتان بمالید،

 

تیرگی سر زانو را چگونه از بین ببریم؟

 

یا یک لیمو ترش را برش زده و به محدوده تیره پوست زانویتان بمالید. زانوهایتان را با سنگ پا لایه برداری کنید، اما حواستان باشد که با شدت این کار را انجام ندهید. سپس زانوهایتان را مرطوب کرده و با روغن خردل آن‌ها را ماساژ دهید، سپس کاملا بشویید.

 

سعی کنید همیشه زانوهایتان را مرطوب نگاه دارید، این کار از بوجود آمدن تیرگی جلوگیری می کند. برای این منظور می‌توانید از کره کاکائو یا عسل بعنوان مرطوب کننده استفاده نمایید. یک گیاه آلوئه ورا را برش زده و قسمت گوشتی داخل گیاه را به محدوده تیره ی زانوهایتان بمالید.

 

تیرگی سر زانو را چگونه از بین ببریم؟

 

می‌توانید مخلوط ماست و آرد نخود که از آن خمیری غلیظ بدست می‌آید را نیز استفاده کنید کنید. زانوهایتان را با این مخلوط ماساژ داده، صبر کنید تا خشک شود، سپس با آب گرم بشویید. از محصولات روشن کننده پوست استفاده کنید. این محصولات از عناصری مانند اسید لاکتیک،

 

عصاره شیرین بیان، اسید کوجیک، عصاره آلفا آربوتین، پودر امبلیکا، کره درخت روغن قلم، روغن گل پامچال و عصاره گریپ فروت ساخته شده‌اند که می‌توانند زانوهای شما را در دو تا سه هفته روشن کنند. برای استفاده از این محصولات دستورالعمل شان را پیروی کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره