وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ارزان ترین سفر‌های زیارتی در پاییز ۱۴۰۲

ارزان ترین سفر‌های زیارتی در پاییز ۱۴۰۲

ارزان ترین سفر‌های زیارتی در پاییز ۱۴۰۲

 

ارادت و عشق مردم ایران به اهل بیت باعث شده همه روزه جمعیت عظیمی از زائران با تور‌های زیارتی، عازم شهر‌هایی چون مشهد و کربلا شوند.

 

اما افزایش قیمت‌ تور‌ها، دغدغه بسیاری از متقاضیان سفر به این شهر‌ها، به‌ خصوص کربلا شده است که چگونه هزینه این سفر را بپردازند!

 

ارزان ترین سفر‌های زیارتی در پاییز

 

از این رو، سازمان حج و زیارت و متولیان برگزاری سفر‌های مشهد تلاش کرده‌اند تا قیمت تور‌های خود را به‌ حداقل برساند.

 

در این مطلب جزئیات ارزان ترین تورهای کربلا و مشهد در پاییز ۱۴۰۲ را به شما ارائه می‌دهیم.

 

تور شب یلدا کربلا

در پی تلاش برای کاهش قیمت تور کربلا زمینی، سازمان حج و زیارت یکی از کاروان‌ های خود را با قیمت زیر ۶ میلیون تومان ارائه کرده است؛ این درحالی است که قیمت تور‌های زمینی از تهران تا 7 میلیون تومان رسیده و از سویی دیگر کاروان‌ های هوایی تا 16 میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شوند.

 

از خاص بودن این تور، همین را بس که در طولانی‌ ترین شب سال، از لذت زیارت حرم امام حسین (ع) در شب زیارتی آن حضرت، بهره‌مند خواهید شد.

 

برنامه سفر در تور ارزان کربلا

شما در این تور، از تهران با اتوبوس وی آی پی به سمت عراق حرکت می‌کنید و فردای آن روز به کربلا می‌رسید. 3 شب در این شهر اقامت خواهید داشت و سپس با اتوبوس ‌های عراقی، به سمت نجف راهی می‌شوید و 3 شب هم در این شهر اقامت خواهید داشت.

 

در مدت اقامت شما در کربلا، علاوه بر اینکه از حال و هوای معنوی و لذت ‌بخش شب ‌های جمعه کربلا استفاده می‌کنید، به زیارت حرم کاظمین و حرم عسکرین مشرف می‌‌شوید.

 

همچنین از اماکنی همچون آرامگاه طفلان مسلم، کف العباس، نهر علقمه، تل زینبیه و مقبره سید محمد بازدید خواهید داشت.

 

در نجف نیز ضمن زیارت حرم امیرالمومنین علی (ع) از مسجد کوفه، آرامگاه میثم تمار، مسجد سهله و مسجد حنانه دیدن می‌کنید و اعمال مربوط به آن را به جا می‌آورید. در نهایت پس از ۶ شب اقامت در عراق، به تهران باز می‌گردید.

 

قابل ذکر است که در تور‌های زمینی معمولاً مرز مهران برای عبور زائران انتخاب می‌شود.

 

البته به شهر محل اعزام شما نیز بستگی دارد؛ مثلاً برای مناطق جنوبی کشور، مرز شلمچه پایانه عبوری بهتری برای تردد زائران است؛ همچنین مرز خسروی، همانند مرز مهران در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد.

 

زیرا این دو مرز، فاصله کمتری تا شهر‌های زیارتی چون کربلا، نجف، کاظمین و سامرا دارند.

 

قیمت تور کربلا زمینی آذر ماه

قیمت این تور زمینی کربلا از تهران، ۵ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان است. هزینه این تور برای کودک بین ۲ تا ۱۲ سال، با تخفیف، ۴ میلیون و ۹۹۲ هزار تومان است و برای نوزاد زیر ۲ سال نیز، تنها شامل هزینه بیمه او، یعنی ۱۱۰ هزار تومان خواهد بود.

 

امکانات تور کربلا؛ از هتل تا بیمه مسافرتی

 

امکانات تور کربلا؛ از هتل تا بیمه مسافرتی

 

هتل‌ های سازمان حج و زیارت، به لحاظ استاندارد و کیفیت تأیید‌ شده هستند. البته این هتل ها در سطح الف، ب و ج، ارائه می‌شوند و امکانات هتل‌های عراق با یکدیگر متفاوت است.

 

وعده‌هایی غذایی شما (صبحانه، ناهار و شام)، از آشپزخانه مرکزی سازمان حج و زیارت تأمین و در هتل اقامت شما سرو می‌شود.

 

همچنین بیمه مسافرتی شما خدماتی را به همراه دارد که اگر در طی سفر و حتی دو روز قبل و بعد آن، حادثه یا بیماری برای شما رخ داد، درمان شما رایگان و هزینه‌ های آن با سازمان حج و زیارت خواهد بود.

 

تور مشهد با قطار را ارزان رزرو کنید.

 

تور مشهد با قطار را ارزان رزرو کنید

 

کمبود بلیط قطار و دشواری رزرو هتل در مشهد باعث شده، بسیاری از افراد به دنبال خرید تور مشهد باشند؛ تور‌هایی که در روز‌های غیرتعطیل و غیر مناسبتی، با قیمتی ارزان تر ارائه می‌شود.

 

از سویی سفر با قطار نسبت به هواپیما، صرفه اقتصادی بسیار بیشتری داشته؛ از این رو، محبوبیت تور مشهد با قطار باعث شده، این تور‌ها، مخاطبان همیشگی و خاص خود را داشته باشد.

 

تور‌های ارزان مشهد در ۲ یا ۳ شب ارائه می‌شوند. قیمت تور مشهد از تهران با قطار ۴ تخته + وعده‌های غذایی، از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. بی‌شک سفر به مشهد در این روز‌های پایانی فصل پاییز، جذابیت منحصر به فردی برای شما خواهد داشت.

 

هتل اقامت شما در این تور‌ها، بسته به هزینه‌ای که می‌پردازید، متفاوت خواهد بود. البته جای نگرانی بابت امکانات هتل در این تور‌های ارزان نیست؛ چراکه بهترین هتل ها، با کمترین قیمت‌ ها برای شما زائران حرم امام رضا (ع) در نظر گرفته می‌شود.

 

تاریخ دیگری سفر می‌کنید؟ فرقی ندارد؛ با رسم سفر رزرو کنید.

رسم سفر، کارگزار رسمی تور‌های زیارتی است که در تمام روز‌های سال، تور کربلا و تور مشهد را برای متقاضیان برگزار می‌کند.

 

شما می‌توانید جهت مشاهده و رزرو تور‌های ارزان قیمت کربلا و مشهد، از مبدأ شهر محل زندگی‌تان به سایت آوای رسم سفر به آدرس rasmesafar.co مراجعه فرمایید. همچنین امکان تماس با کارشناسان جهت راهنمایی و رزرو این تور‌ها، فراهم است.

 

تلفن تماس آژانس مسافرتی رسم سفر : ۰۲۱۴۳۰۰۰۱۰۹

 

آدرس دفتر رسم سفر: تهران، میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد قرنی، نبش خیابان کلانتری. طبقه چهارم ساختمان شماره ۱۷.