وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فوت‌وفن سفر به جنوب کشور؛ از معرفی مقاصد تا خرید بلیط

فوت‌وفن سفر به جنوب کشور؛ از معرفی مقاصد تا خرید بلیط

فوت‌وفن سفر به جنوب کشور؛ از معرفی مقاصد تا خرید بلیط

 

زیبای‌های طبیعی کشور ایران منحصر به منطقه خاصی نمی‌شود. در هر قسمتی از این خاک پهناور دیدنی‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی بسیار زیادی وجود دارد که ارزش سفر کردن را خواهد داشت.

 

قشم

 

لذت دیدن جزایر زیبای کیش، قشم و هنگام، تماشای آب‌های نیلگون خلیج‌ فارس در سواحل بوهر زیبا، لذت قدم زدن در سواحل رنگین هرمزگان یا اقامت در چابهار و زیبایی‌های دریای عمان و سواحل شگفت‌انگیز آن، از جمله پتانسیل‌های بالای گردشگری در مناطق جنوبی ایران هستند.

 

اگر تا به الان به جنوب کشور سفر نکرده‌اید، وقت آن رسیده است که این خطه زرخیز را بیشتر بشناسید.

 

بهترین مقاصد جنوب کشور

در واقع هر یک از استان‌های جنوبی کشور می‌تواند یک منطقه بسیار خوب گردشگری باشد و از پتانسیل بالایی برای جذب گردشگرهای خارجی و داخلی برخوردار است.

 

شهر‌های کیش، قشم، بندرعباس بیشتر شناخته شده‌اند، اما جاذبه‌های جنوب کشور منحصر به این شهر‌ها نیست و می‌توان زیبایی‌های بیشماری را در شهر‌های دیگر جنوب کشور یافت.

 

1. جزیره کیش

جزیره کیش را می‌توان معروف‌ترین مقصد گردشگری در جنوبی‌ترین نقطه ایران دانست؛ جزیره‌ای مدرن، زیبا با امکانات تفریحی و رفاهی مناسب برای گردشگران.

 

سفر به منطقه آزاد تجاری کیش یک فرصت بسیار خوب برای تماشای جاذبه‌های توریستی در این منطقه است.

 

علاوه بر گشت‌وگذار در جزیره و تماشای آب‌های نیلگون خلیج‌فارس، شما می‌توانید از امکانات بسیار عالی رفاهی و تفریحی در جزیره برخوردار شوید.

 

2.جزیره قشم

جزیره قشم یکی دیگر از جزایر دیدنی ایران است. این جزیره‌ زیبا و بزرگ با جاذبه‌های بسیار زیاد، چند سالی است که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

 

جزیره قشم را باید مقصد جاذبه‌های گردشگری طبیعی دانست. سازه‌ها و ادوات به جا مانده از دوره استعمار پرتغالی‌ها در جزیره قشم از جمله دیدنی‌های تاریخی این جزیره محسوب می‌شوند.

 

جزیره قشم یک منطقه آزاد تجاری است، پس علاوه بر لذت بردن از مناظر تاریخی و طبیعی می‌توانید با اهداف تجاری نیز به این جزیره سفر کنید.

 

شما می‌توانید با سفر به این جزیره با اجاره قایق‌های تندروی بومی به جزایر کوچک اطراف سر بزنید و از تماشای شگفتی‌های خلیج‌فارس لذت ببرید.

 

جنگل‌های حرا یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های این جزیره محسوب می‌شود و همچنین غواصی اصلی‌ترین تفریح آبی برای مسافران قشم است.

 

رستوران‌های محلی و بازارها، غار‌های نمکی، قلعه پرتغالی‌ها، جزیره رنگی هرمز و ساحل نقره‌ای هنگام، از دیگر جاذبه‌‌های دیدنی قشم هستند.

 

3. بندرعباس

دیدنی‌های بندرعباس نیز بسیار زیاد هستند. آب گرم گنو، آثار باستانی و معماری‌های ارزشمند و شگفت‌انگیز از جمله گله‌داری، مسجد ناصری، مسجد جامع اهل تسنن، باغ پرندگان، موزه آب، سواحل نقره‌فام، معبد هندوها و… تنها تعدادی از جاذبه‌های دیدنی بندرعباس محسوب می‌شوند.

 

بندرعباس ، فوت‌وفن سفر به جنوب کشور؛ از معرفی مقاصد تا خرید بلیط

 

بهترین زمان برای سفر به جنوب کشور

فصل پاییز و زمستان بهترین زمان سفر از نظر آب‌وهوایی برای سفر به جنوب کشور است. اگر با شلوغی مشکلی ندارید، تعطیلات نوروز نیز زمان بسیار خوبی برای سفر به این منطقه به‌شمار می‌رود.

 

در این زمان از سال‌ شهر‌های جنوبی رنگ و بوی بسیار خاصی دارند و جشنواره‌های عیدانه بسیار برگذار خواهد شد.

 

در فصل تابستان نیز با وجود گرما تخفیف‌های عالی بر روی تور‌ها و اقامتگاه‌ها اعمال می‌شود که زمینه را برای یک سفر اقتصادی مهیا می‌کند.

 

بنابراین بسته به اینکه هدفتان از سفر چه باشد یا به دنبال سفری لاکچری یا اقتصادی باشید، بهترین فصل برای سفر به جنوب ایران می‌تواند برای هر کس متفاوت باشد.

 

کیش

 

راهنمای خرید بلیط و رزرو هتل در سفر به جنوب

برای خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس برای سفر به جنوب یا هر نقطه از کشور، باید به نکات نیز توجه داشته باشید.

 

خرید بلیط هواپیما: برای خرید هرگونه بلیط به اولین چیزی که نیاز دارید کارت بانکی همراه با رمز پویاست. هنگام خرید بلیط اطلاعات بلیط شما از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود، پس حتما ایمیل معتبر داشته باشید. برای خرید آنلاین بلیط هواپیما مراحل زیر را طی کنید.

 

• مبدا، مقصد و تاریخ سفر را وارد کنید.

• با استفاده از فیلترهای موجود در سایت بلیط مناسب خود را بیابید.

• با وارد کردن مشخصات و پرداخت آنلاین بلیط خود را رزرو نمایید.

 

خرید بلیط قطار: رزرو بلیط قطار به صورت آنلاین، سفر با قطار را آسان‌تر از همیشه کرده است. برای خرید اینترنتی بلیط قطار کافی است، وارد سایت‌های فروش بلیط اینترنتی شوید.

 

سپس با وارد کردن نام شهر مبدا و مقصد و تاریخ رفت‌‌وبرگشت می‌توانید تمام قطار‌های شرکت‌های ریلی در مسیر مورد نظرتان را مشاهده کنید.

 

بسته به ساعت حرکت، امکانات قطار و بودجه خود می‌توانید مناسب‌ترین بلیط را انتخاب و با نهایی کردن رزرو بلیط قطار و پرداخت آن، بلیط خود را به صورت آنلاین دریافت کنید.

 

خرید بلیط اتوبوس: برای خرید بلیط اتوبوس مراحل زیر را انجام دهید:

 

• باید مبدا و مقصد و تاریخ حرکت خود را مشخص کنید.

• سرویس اتوبوسی مورد نظر را انتخاب کنید.

• صندلی را انتخاب و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

• اطلاعات خود را تکمیل کنید.

• مبلغ بلیط را پرداخت کنید.

• بلیط خریداری‌شده، نمایش داده می‌شود.

 

رزرو هتل: هتل‌های بسیار لوکس و ممتازی در شهر‌های جنوبی کشور وجود دارند که اقامتی جذاب به یادماندنی و جذاب را به همراه خواهند داشت.

 

برای رزرو هتل در هر یک از شهر‌های جنوب کشور، می‌توانید به سایت‌های اینترنتی مراجعه کنید و هتل مورد نظر خود را با بهترین قیمت، رزرو کنید.

 

جنوب کشور دارای جذاب‌ترین شهر‌هاست که هرساله میزبان هزاران گردشگر خارجی و داخلی هستند.

 

در این مقاله از بهترین شهر‌های جنوبی ایران نام بردیم که برای سفر به این شهر‌ها می‌توانید از سایت‌های معتبر به صورت آنلاین بلیط بخرید.

 

علاوه بر شهرهای جنوبی برای سفر به دیگر شهرها همچون مشهد نیز می‌توانید بلیط خود را آنلاین تهیه نمایید.

 

برای مثال به راحتی می‌توانید بفهمید قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد چقدر است یا بلیط هواپیما ساری مشهد و بلیط هواپیما رشت مشهد را به صورت اینترنتی بخرید.