وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تجربه خرید ارزان در سه تور پرطرفدار ساحلی

تجربه خرید ارزان در سه تور پرطرفدار ساحلی

تجربه خرید ارزان در سه تور پرطرفدار ساحلی

 

تورهای تابستانی آن هم به مقاصد ساحلی عملا به عشق شنا و تفریحات آبی‌اش است که اینهمه مورد استقبال قرار می‌گیرد. اما نمی‌توان گفت تمام سفر به چنین جاهایی را باید در حوالی سواحلش خلاصه کرد.

 

گشت و گذار در داخل شهر و بازدید از جاهای دیدنی دیگر را نباید از قلم انداخت. رفتن به خرید و تجربه بازارگردی از بهترین کارهایی است که می‌توان در سفر به جایی انجام داد.

 

تور آنتالیا، اقامت در محبوب‌ترین شهر ساحلی ترکیه

تور آنتالیا که در حاشیه سواحل مدیترانه واقع شده از محبوب‌ترین مقاصد ساحلی در ترکیه است که همه ساله از خردادماه تا پایان شهریور اوج گردشگری خود را تجربه می‌کند.

 

مخصوصا در ماه‌های تیر و مرداد تقریبا جای سوزن انداختن در آنتالیا نخواهد بود.

 

اگرچه در دو سال پاندومی همه چیز به طرز مایوس کننده‌ای تعطیل شده بود اما حالا آنتالیا بعد از دو سال روزهای اوج خود را مجددا تجربه می‌کند.

 

تجربه خرید ارزان در سه تور پرطرفدار ساحلی

 

گشت و گذارهای ساحلی در این شهر زیبا با ماسه‌های طلایی و گرفتن آرامش با گوش سپردن به امواج دریا و لذت بردن از نوازش نسیم دریایی یا شنا و تماشای دلفین‌ها اوقات جذابی برای شما رقم می‌زنند.

 

اما در کنار هر آنچه که امکانات ساحلی به شما ارزانی داشته خرید و لذت گشتن در بین مغازه‌ها از جذاب‌ترین تجارب هر سفری است که آنتالیا از این نظر هم جای مناسبی است.

 

اگر اهل مد و برندپوشی هستید و یا می‌خواهید هدیه گران‌قیمتی برای عزیزی بخرید به مرکز خرید ترا سیتی بروید که در محله لوکس فنر در آنتالیا واقع شده و اکثر برندهای معتبری مثل هوگو باس، تامی هیلفیگر، بربری و لاگوست در آن پیدا می‌شود.

 

بین مغازه‌ها بگردید و اگر گرسنه شدید در فود کورت آن چیزی بخورید.

 

اما برای خریدی درهم با قیمت‌های متنوع، مرکز خرید M Migros با طیف زیاد کالاها از برندهای خارجی و داخلی تا کالاهای محبوب سوپر مارکتی و دیجیتالی و خیلی چیزهای دیگر یکی از بهترین جاها برای شما است.

 

احتمالا اگر نمی‌دانید دنبال خرید چه چیزی هستید گشتن بین فروشگاه‌های این مرکز، بتواند ایده‌های خریدی به شما بدهد.

 

جایی مثل آنتالیا توربان مارینا هم تقریبا با همین شرایط طیفی از برندهای داخلی و خارجی را ارائه می‌دهد اما با وجود مناظر خیره‌کننده مارینا این مرکز خرید هم جنبه تفریحی و هم خرید دارد.

 

اگرچه مال‌گردی به شدت جذاب است و روحیه لوکسگرایی ما را راضی می‌کند اما حقیقت این است که بازارهای محلی با قیمت‌های ارزان و لوازم هنری دست‌ساز، کالاهای قدیمی دست دو و عتیقه و اجناس درجه دو و سه حال و هوای بهتری دارند.

 

بازار جمهوریت محلی یکی از بهترین راه‌ها برای خریدی ارزان و تجربه فرهنگی با برخورد با مردم بومی است.

 

تور دبی، سفر به شهر مال‌ها و مراکز خرید لوکس

تور دبی با وجود گران‌ترین مال‌ها و مراکز خرید نهایی و صد البته دبی مال در کنار برج خلیفه‌ای که همه چیز در آن به نهایت شکوه به نمایش درآمده اصلا نیازی به معرفی ندارد.

 

مراکز خرید دبی جایی نه فقط برای خرید بلکه برای تفریح و خوردن بهترین غذاها هم هست.

 

شما می‌توانید با رفتن به آن‌ها هم در بین فروشگاه‌ها بگردید و هم از امکانات تفریحی‌شان استفاده کنید و هر از زمان که احساس گرسنگی کردید به فود کورت بروید و چیزی بخورید.

 

تجربه خرید ارزان در سه تور پرطرفدار ساحلی

 

دبی مال که از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا محسوب می‌شود و در زمینی به اندازه 50 زمین فوتبال گسترده شده، از جاهای به شدت پربازدید دبی هم هست که سالانه 80 میلیون بازدیدکننده به خود می‌بیند!

 

عملا گشتن بین 1300 فروشگاه و 160 غذاخوری کاری نیست که بتوانید در یک روز انجام دهید. در اینجا شما طیف وسیعی از پوشاک، اکسسوری، عطر و لوازم آرایشی را از برندهای سراسر دنیا در دسترس دارید.

 

اگر خرید در دبی مال شما را گیج می‌کند به دهکده جهانی دبی بروید که هم طراحی زیبایی دارد و هم لوکس و پرزرق و برق است و با بازسازی فرهنگی مناطقی از ایران،  فیلیپین، اندونزی، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه، روسیه، مراکش، امریکا و انگلیس و خیلی جاهای دیگر از بهترین گشت و گذارهای دبی محسوب می‌شود.

 

بازدید از این مرکز خرید را به تورهای خانوادگی شدیدا توصیه می‌کنیم.

 

هر توری ترکیبی از جاهای مدرن و سنتی است و دبی با بازار مدینه جمیرا این کا را به خوبی انجام داده است.

 

در اینجا اقلام روزمره زندگی مردم، حال و هوای عربی بیشتر و اجناس ارزانی می‌توانید پیدا کنید و در کل تجربه فرهنگی فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

 

تور کوش آداسی، مسافرت به حاشیه آب‌های اژه‌ای

اگرچه کوش آداسی این روزها خیلی مورد توجه قرار گرفته اما حقیقتا نباید همان جمعیت توریست و امکانات رفاهی را در این شهر کوچک انتظار داشته باشید.

 

با این حال اگر به دنبال خرید سوغاتی و بازارگردی هستید می‌توانید چند جایی را برای رفتن پیدا کنید.

 

تجربه خرید ارزان در سه تور پرطرفدار ساحلی

 

مرکز خرید اسکالا نوا یکی از مراکز خرید جدید در کوش آداسی است که در نزدیکی اسکله کشتی‌های کروز قرار گرفته و عملا جایی است که توریست‌های زیادی بتوانند از آن بازدید کنند.

 

در این مرکز خرید با 43 فروشگاه اجناس متنوعی از پوشاک و اکسسوری تا عطر و لوازم آرایشی در برندهای متوعی عرضه شده است.

 

ولی اگر به دنبال خریدی مقرون به صرفه هستید به مرکز خرید آکدوغان بروید که اکثر مغازه‌های آن پوشاک عرضه می‌کنند و به نسبت قیمت‌های پایین و مقرون به صرفه‌ای دارند.

 

یکی دیگر از جاهای مدرن و جدید که حس و حال اروپایی جذابی دارد مرکز خرید AVM است که در سال 2014 افتتاح شده و با فضای باز، راهروهای سنگ فرش شده و فروشگاه‌های لوکس توجه توریست‌ها را به خود معطوف کرده است.

 

در این مرکز خرید در کنار انواع برندهای برتر دنیا مثل نایک، مانگو و آدیداس برندهای ارزانی هم عرضه شده است.

 

سالن بازی کودکان، چند سینما و سالن آمفی تئاتر، و پارکینگ از مکانات این مجموعه هستند که آن را به جایی مناسب برای خانواده‌های دارای فرزند تبدیل کرده است.

 

جاهای لوکس و جدید زیادی برای خرید در کوش آداسی وجود دارد اما قطعا یکی از بهترین جاها بازار بزرگ کوش آداسی با 5 هزار غرفه و مغازه متنوع است.

 

در اینجا از ظروف سفالی تا ادویه‌جات ترکی، قهوه، گلیم و محصولات چرمی تا آجیل و خشکبار چیزهای متنوعی برای هر بودجه‌ای پیدا می‌شود.

 

برای طرفداران جاهای سنتی و بومی بازدید از این بازار جایی است که نباید در تور کوش آداسی از دست برود.