وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زمستان بهترین فصل برای سفر به قطر

زمستان بهترین فصل برای سفر به قطر

زمستان بهترین فصل برای سفر به قطر

 

می خواهیم برای شما از شبه جزیره بیابانی قطر و زمستان های خنک و دلپذیرش بگوییم.

 

با اینکه در تابستان های قطر تفریحات زیادی از جمله لذت بردن از سواحل آفتابی و پارک های آبی سرگرم کننده اش وجود دارد اما زمستان قطر فصلی است که بسیاری از مردم منتظر آن هستند.

 

این زمان ایده آل برای لذت بردن از فضای باز است. هوای خنک قطر در فصل زمستان باعث شده تا این فصل بهترین فصل برای سفر به قطر باشد.

 

همه چیز ایده آل یک سفر جذاب و رویایی است. تور قطر یکی از راه های سفر به قطر است. به پیشنهاد سفرمی بهترین فصل برای سفر به قطر، زمستان است.

 

چرا که در تابستان دما در قطر می تواند به طور متوسط 45 درجه سانتیگراد (113 درجه فارنهایت) باشد، دمایی که بی نهایت غیرقابل تحمل است.

 

زمستان بهترین فصل برای سفر به قطر

 

تفریحاتی که در فصل زمستان در قطر می شود انجام داد.

 

کمپینگ شبانه در سواحل قطر

یک تجربه بی نظیر که باید حتما امتحان کنید. در کنار ساحل کمپینگ کنید و زیر آسمان زیبای قطر در این فصل زیبا ستاره ها را ببینید.

 

بسیاری از مناطق ساحلی در قطر همانند الخور، فوویریت و … امکانات وسیعی برای راه اندازی کمپینگ شبانه در اختیار توریست ها می گذارد. حتی می توانید کابین های مناسبی را اجاره کنید.

 

تجربه لذت بخش کباب درست کردن در کنار ساحل

برخی از گوشت‌های ترشی طعم‌دار دودی شده در کنار دریا با عزیزانتان راهی عالی برای لذت بردن از شب‌های زمستانی است.

 

باربیکیو کنار ساحل یکی از فعالیت های مورد علاقه بسیاری از مردم قطر است. سواحل عمومی زیادی در قطر وجود دارد و با ارائه منقل باربیکیو این تجربه را تسهیل می‌کنند.

 

طلوع آفتاب کورنیش

تماشای طلوع آفتاب در کورنیش به تنهایی می تواند هر کسی را ترغیب کند تا خرید بلیط هواپیما قطر را انجام دهد و فورا به این کشور زیبا سفر کند.

 

اگر به دنبال مناظر زیبایی شناختی و تجربیات فضای باز در دسترسی سریع به شهر هستید، می‌توانید خود را به طلوع خورشید در دوحه کورنیش برسانید.

 

آرامش صبح، همراه با نسیم خنک و اشعه ملایم خورشید در آسمان دوحه، مطمئن باشید که روح شما جلا می دهد.

 

تجربه لذت بخش کباب درست کردن در کنار ساحل

 

سافاری صحرا

شما می توانید خود را به یک سافاری در صحرا دعوت کنید تا ماجراجویی در زمستان را آغاز کنید. سافاری صحرا معمولاً شامل تپه‌بازی و دوچرخه ‌سواری چهارگانه است.

 

با بهترین و لوکس ترین خودروها سافاری را تجربه کنید. لذت تجربه سرعت در دل خاک های صحرا انگیزه کافی برای سفر به قطر را فراهم می کند.

 

چای قطری بخورید

اگر به دنبال یک لذت ساده هستید، هیچ چیز در قطر مانند یک فنجان داغ «کاراک» زمستان را فریاد نمی‌زند.

 

«کاراک» یک چای سنتی محبوب قطری است که با شیر و هل یا حتی یک نوع زعفران دم می‌شود که یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های اینجاست.

 

کاراک ریشه هندی و پاکستانی دارد اما معروف ترین چای قطر است. کاراک به معنای چای قوی است. به راستی که خیلی هم قوی است. بعد از خوردن کاراک متوجه می شوید که چقدر پر انرژی تر شده اید.

 

دمای هوای قطر در فصل زمستان چقدر است؟

پیش از اینکه بلیط هواپیما را از سفرمی تهیه کنید، حتما دمای هوا را از هواشناسی قطر چک کنید. نه این که فکر کنید قطر در فصل زمستان سرد می شود.

 

نه! بیشتر منظورمان این است که هوای قطر را با هوای ایران اشتباه نگیرید و بار و بندیل خودتان را از لباس های ضخیم پر نکنید.

 

در فرودگاه ایران نیاز است که لباس گرم داشته باشید اما باور کنید که به محض رسیدن به فرودگاه های قطر، تابستانی ترین لباس خود را خواهید پوشید.

 

دمای هوا در قطر تا پایان اکتبر به 30 درجه سانتی گراد می رسد و در دسامبر و ژانویه به 20 درجه سانتی گراد خواهد رسید. یعنی شرایط دلپذیر قطر تا اواخر فروردین ادامه دارد.

 

ما توصیه نمی کنیم برای سفر به قطر چتر همراه داشته باشید. معمولا کم پیش می آید که باران های قطر طولانی مدت و مداوم باشد.

 

در تور قطر چه غذاهایی را امتحان کنیم؟

در تور قطر حتما از غذاهای محلی قطر که در فصل سرما فقط ارائه می شوند امتحان کنید اما غذاهای معروف آن را فراموش نکنید.

 

مجبوس، دلمه برگ مو، ام علی، کوسا محشی، کدو شکم پر، مرگوگ و سمبوسه قطری را حتما امتحان کنید.