وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

به بهانه تولد دختر بیرانوند؛ در کیش کجا را برای جشن ها انتخاب کنیم؟

به بهانه تولد دختر بیرانوند؛ در کیش کجا را برای جشن ها انتخاب کنیم؟

به بهانه تولد دختر بیرانوند؛ در کیش کجا را برای جشن ها انتخاب کنیم؟

 

همه ما دوست داریم برای خود یا عزیزانمان جشن تولد خاص و ایده‌آلی بگیریم. یکی از کارهای خلاقانه و جالب برای جشن تولد، یافتن لوکیشن‌های ناب در کیش و برگزاری یک مراسم شگفت‌انگیز است.

 

اگر قصد دارید برای خودتان یک جشن تولد جالب بگیرید و یا یکی از عزیزانتان را سورپرایز کنید می‌توانید با جست‌وجوی مکان‌های زیبا در کیش، یک تولد خاص رقم بزنید.

 

برای این کار چند گزینه پیش روی شماست؛ کافه و رستوران‌های لوکس کیش، هتل‌های لاکچری کیش و در نهایت کلوپ‌های ساحلی یا کشتی‌های این جزیره.

 

با شرکت در تور کیش و یا تور کیش هتل 5 ستاره می‌توانید این کار را به خاص‌ترین شکل ممکن انجام دهید. برای دریافت راهنمایی بیشتر و تدارک دیدن یک تولد به یادماندنی در کیش همراه ما باشید.

 

به بهانه تولد دختر بیرانوند؛ در کیش کجا را برای جشن‌ها انتخاب کنیم؟

 

کافه و رستوران‌های لوکس کیش؛ گزینه‌ای دلخواه و ایده‌آل

برای تجربه یک تولد خاص اولین گزینه پیش روی شما کافه و رستوران‌های لوکس کیش هستند. اگر در تور کیش با هدف جشن تولد شرکت کردید، می‌توانید کافه‌های زیادی را برای این کار انتخاب کنید.

 

به طور مثال با شرکت در تور کیش هتل 5 ستاره می‌توانید از کافه و رستوران این هتل‌ها که بسیار خاص هستند استفاده کنید. در کنار تمام این‌ها در این بخش چند مورد از کافه و رستوران‌هایی که فضا و کیفیت خوبی برای این کار را دارند معرفی می‌کنیم.

 

کافه طهرون کیش

کافه طهرون یکی از کافه‌های رویایی و ساحلی کیش است که دو فضای جدا دارد؛ فضای اول سربسته و فضای دوم لب ساحل است. این کافه بهترین انتخاب برای یک سورپرایز عاشقانه یا خانوادگی است.

 

در کنار فضای رویایی و زیبای این کافه، شاهد منوی خاص و متنوع آن هستیم که دارای نوشیدنی‌های گرم و سرد خوش طعم است. در صورت تمایل می‌توانید از مسئول کافه طهرون بخواهید تا فضای بیرون را برای شما تزئین کند.

 

رستوران آپادانا هتل داریوش کیش

هتل داریوش زیباترین و لوکس‌ترین هتل کیش است که در کنار تمام امکانات و خدمات رفاهی که داراست، رستوران‌های لاکچری و شیکی دارد. اگر برای جشن تولد رستوران را به کافه ترجیح می‌دهید می‌توانید به رستوران آپادانا مراجعه کنید.

 

این رستوران با معماری جذابی که دارد، تداعی‌کننده تخت جمشید و تاریخ کهن ایران است. از معماری که بگذریم منوی جذاب و هیجان‌انگیز آن را می‌بینیم که شامل انواع کباب، پاچین، ته چین، چلو گوشت و… است. این رستوران ویو خوبی برای عکاسی تولد نیز دارد.

 

رستوران کوه نور کیش

از دیگر رستوران‌های لاکچری کیش که برای جشن تولد مناسب است، رستوران کوه نور است. این رستوران در دل کوه قرار داشته و فضایی صخره و سنگی به همراه آبشارهای جاری دارد.

 

این رستوران فضای خوبی برای عکاسی تولد دارد و منوی آن نیز متنوع و خوب است.

 

تجربه یک تولد منحصر به فرد

 

هتل‌های کیش؛ تجربه یک تولد منحصر به فرد

اگر به جای کافه و رستوران ترجیح می‌دهید در هتل‌های لوکس کیش جشن تولد را برگزار کنید می‌توانید سری به هتل‌های لاکچری کیش بزنید. در ادامه چند مورد از این هتل‌ها را معرفی می‌کنیم.

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش بهترین انتخابیست که می‌توانید برای برگزاری مراسم تولد داشته باشید. تور کیش هتل 5 ستاره گزینه‌ای عالی برای این کار خواهد. بود. هتل ترنج کیش تنها هتل روی آب ایران است و لوکس‌ترین هتل در این جزیره محسوب می‌شود.

 

در صورتی که دوست دارید حس و حال سوئیت‌های مالدیو و بالی را تجربه کنید تور کیش هتل ترنج را رزرو نمایید. سوئیت‌های این هتل نمایی از آب‌های خلیج فارس دارند و ویو عالی برای عکاسی هستند.

 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش به عنوان گران‌ترین هتل کیش، با سوئیت و اتاق‌های زیبایی که دارد انتخابی خوب به منظور برگزاری تولد است. این هتل با معماری خاصی که دارد این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا عکاسی خوبی از تولد داشته باشید.

 

کشتی‌های تفریحی کیش؛ انتخابی لاکچری و خاص

کشتی‌های تفریحی کیش انتخابی عالی برای برگزاری مراسم‌های تولد است. این کشتی‌ها با فضای منحصر به فرد و تفریحات خوبی که دارند می‌توانند فضایی برای برگزاری یک تولد لوکس و لاکچری را ایجاد کنند.

 

در ادامه برخی از بهترین کشتی‌های تفریحی کیش را معرفی می‌کنیم.

 

به بهانه تولد دختر بیرانوند؛ در کیش کجا را برای جشن‌ها انتخاب کنیم؟

 

کشتی تفریحی نوید کیش

کشتی تفریحی نوید می‌تواند انتخاب اول شما برای برگزاری جشن و مراسم تولد باشد. این کشتی دارای یک سالن بزرگ بوده و از یک عرشه رقص، یک رستوران و یک بار برخوردار است. در کنار تمام این‌ها یک عرشه بیرونی دارد که منظره‌ای زیبا از اقیانوس را به نمایش می‌گذارد.

 

کشتی تفریحی آرتمیس

کشتی تفریحی آرتمیس نیز دارای یک فضای داخلی شیک و مجلل است. در کنار این سالن شاهد یک رستوران و یک بار هستیم و عرشه بیرونی آن نیز یک جکوزی و یک منطقه استراحت دارد. اگر قصد برگزاری جشن و تولد را دارید می‌توانید اقدام به رزرو آن نمایید.

 

کشتی تفریحی اوستا

از دیگر کشتی‌های تفریحی کیش به منظور برگزاری مراسم ها، کشتی تفریحی اوستا است که دارای فضای صمیمی بوده و یک سالن رستوران و یک بار دارد. این کشتی نیز دارای یک عرشه بیرونی از منظره‌ای زیبا به اقیانوس است.

 

تور کیش؛ بهترین فرصت برای برگزاری مراسم و جشن تولد

اگر به فکر برگزاری یک مراسم و جشن در کیش هستید می‌توانید با رزرو تور کیش در هتل، رستوران، کافه و کشتی‌های این جزیره مراسمی خاص و شگفت‌انگیز برگزار کنید.

 

تور کیش هتل 5 ستاره نیز این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در هتل‌های لوکس این جزیره، جشنی رویایی و عاشقانه را برگزار کنید.

 

سایت لحظه آخر از جمله سایت‌های گردشگری معتبری است که انواع تور کیش از آژانس‌های گردشگری متنوع را با قیمتی عالی برگزار می‌کند.

 

با مراجعه به این سایت می‌توانید لیستی از تور کیش هتل‌های 5 ستاره و دیگر تورها را مشاهده نموده و اقدام به رزرو آنلاین نمایید.