وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ارزانترین اتاق های هتل درویشی مشهد

ارزانترین اتاق های هتل درویشی مشهد

ارزانترین اتاق های هتل درویشی مشهد

 

در سفر به مشهد مقدس، اولین و مهمترین هدف برای بیشتر ما زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا علیه‌السلام است و با اقامت در هتل‌های مختلف اسکان چند روزه خود را در این شهر سپری می‌کنیم.

 

در این میان شاید شما هم دوست داشته باشید که در یک هتل لوکس و خاص اقامت داته باشید، اما قیمت‌های ارزان‌ترین برای آن بپزدازید.

 

ارزانترین اتاق های هتل درویشی مشهد

 

در حال حاضر روش‌های مختلفی برای کاهش هزینه سفر وجود دارد و شاید یکی از مهمترین روش‌ها این باشد که در روزهایی سفر کنید که خارج از ترافیک و پیک سفر است.

 

اما راه‌کار دیگر این است که در هتل‌های لوکس اقامت کنید، اما اتاق‌های ارزان‌تر را برای اقامت چند شبه خود انتخاب نمایید.

 

به‌طور مثال اتاق های هتل دوریشی مشهد طیف گسترده‌ای از امکانات و خدمات دارند و در طراحی دکوراسیون مختلف برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته شدند.

 

شما می‌توانید اتاق‌های ارازن‌تر را انتخاب کنید و از فضایی خاص و ممتاز بهره ببرید. در ادامه با این اتاق‌ها در هتل درویشی مشهد آشنا می‌شویم.

 

کمی درباره هتل درویشی مشهد

هتل زیبای درویشی در خیابان اصلی این شهر و در فاصله محدود از حرم مطهر رضوی واقع شده است. این هتل در 23 طبقه و 223 اتاق و سوئیت برای پذیرایی از مهمانان طراحی شده است.

 

جالب است بدانید که این هتل به‌عنوان یک هتل آتریوم فعالیت می‌کند و از این نظر هم قابل توجه است. هتل آتریوم به هتل‌هایی گفته می‌شود که لابی با فضای باز دارند و امکان تماشای نمای کلی لابی در آن‌ها فراهم است.

 

هتل درویشی مشهد نیز به‌دلیل برخورداری از این ویژگی خوب و ممتاز همه ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران است.

 

اتاق‌های هتل درویشی مشهد

اتاق‌ های هتل درویشی مشهد دارای تنوع گسترده در مساحت، طراحی دکوراسیون و ظرفیت و قیمت هستند.

 

در این هتل می‌توانید در اتاق‌هایی مانند اتاق‌های فصل، اتاق‌های ملل، اتاق آینده، پنت هاوس اسپا، سوئیت امپریال، سوئیت دوبلکس، اتاق امپریال کوئین، و… اقامت کنید و آسایش و راحتی در یک هتل خوب و لاکچری را تجربه نمایید.

 

در این میان اگر می‌خواهید اتاق‌های ارزان‌تر را انتخاب کنید، در ادامه چند نمونه از این اتاق‌ها را معرفی می‌کنیم.

 

اتاق‌های هتل درویشی مشهد

 

اتاق‌های اکونومی، یک پیشنهاد اقتصادی

یکی از انواع اتاق‌هایی که در این هتل طراحی شده، اتاق‌های اکونومی هستند که محدوده قیمتی اقامت یک شب در آن‌ها حدود 3کمتر از سه میلیون تومان است.

 

اگر قصد دارید تنها به شهر مشهد سفر کنید یا سفری کاری را در ذهن دارید و هتلی آرام و راحت برای اقامت جستجو می‌کنید، اتاق‌های اکونومی تک نفره این هتل گزینه خوبی هستند.

 

این واحد مقرون ‌به‌صرفه است و درعین‌حال تمام امکانات و تجهیزات رفاهی برای یک اقامت خوش را دارد. البته این اتاق‌ها نیز به‌صورت با صبحانه وبدون صبحانه قابل رزرو هستند که انتخاب اتاق با صبحانه هزینه اقامت را تا حدود کمی بیشتر می‌کند.

 

اتاق دو تخته فصل

درصورتی‌که همراه با همسر یا یکی از اعضای خانواده به مشهد سفر می‌کنید، اتاق دو تخته فصل هتل دورویشی مشهد انتخاب خوبی برای اسکان ارزان در یک هتل لاکچری است.

 

قیمت رزرو این اتاق برای هر شب در محدوده قیمتی کمتر از دو میلیون تومان قرار دارد.

 

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که رزرو اتاق بدون وعده‌ غذایی صبحانه است و برای هر وعده غذایی باید جداگانه به رستوران رمراجعه کنید و بر اساس منوی انتخابی خودتان هزینه بپردازید.

 

اتاق سینگل استاندارد

این نوع از اتاق‌های هتل درویشی مشهد دارای ابعادی کمی بزرگ‌تر از اتاق سینگل اکونومی هستند و هر آنچه برای اقامت راحت نیاز دارید در واحد اقامتی سینگل استاندارد وجود دارد.

 

نکته جذاب اینکه سرو صبحانه در این اتاق‌ها رایگان است و از این نظر هم مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

 

اتاق توئین اکونومی

اگر تعدادتان ۳ یا ۴ نفر است، می‌توانید در اتاق توئین اکونومی هتل درویشی مشهد اقامت کنید. البته این موضوع را هم در نظرداشته باشید که با افزایش نفرات باید هزینه بیشتری برای اقامت در این اتاق بپردازید.

 

تخت‌های اتاق تویین اکونومی راحت هستند و امکانات و خدمات لازم برای اقامتی خوب و دلنشین در مشهد را دارند.

 

اتاق دبل استاندارد

اتاق دبل استاندارد برای خانواده‌های دو الی سه نفره طراحی شده است. در این اتاق نیز خدمات رفاهی مناسب فراهم است و قیمت نسبتا مطلوبی دارد.

 

همانطور که می‌بینید بیشتر اتاق‌های هتل درویشی مشهد که امکان اقامتی ارزان‌تر را فراهم می‌کنندف در دسته اتاق‌های اکونومی یا استاندارد قرار دارند.

 

در این میان شاید برای شما سوال باشد که ایتاندارد بهتر است یا اکونومی؟

 

اتاق اکونومی یا اتاق استاندارد؟

 

اتاق اکونومی یا اتاق استاندارد؟

اگر اقامتی آرام در سفر به مشهد جستجو می‌کنید، بهتر است بدانید که اتاق‌های اکونومی هتل درویشی به شکل مطلوبی از ورود سروصدا جلوگیری نمی‌کنند. بنابراین ممکن است صدای سایر مسافران و تردد آن‌ها در سالن کمی آزادهنده باشد.

 

اما اتاق‌های استاندارد پیشنهاد بهتری هستند؛ زیرا از عبور سروصدا جلوگیری می‌کنند و کیفیت مطلوب و بهتری نسبت‌به اتاق‌های اکونومی دارند.

 

درنهایت اینکه اتاق‌های استاندارد اختلاف قیمت کمی با اتاق‌های اکونومی دارند و کمی گرانتر هستند. درعین‌حال هر دو نوع اتاق‌های استاندارد و اکونومی دارای ظرفیتی بین یک تا چهار نفر هستند.