وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خرید ملک در دبی بهترین سرمایه گذاری برای ما ایرانیها در سال ۲۰۲۴

خرید ملک در دبی بهترین سرمایه گذاری برای ما ایرانیها در سال ۲۰۲۴

خرید ملک در دبی بهترین سرمایه گذاری برای ما ایرانیها در سال ۲۰۲۴

 

آیا می‌دانید که انتظار می‌رود رشد املاک دبی در سال ۲۰۲۴ به ۴۶ درصد برسد؟ از این رو خرید ملک در دبی یکی از انتخاب‌های جذاب جهت سرمایه گذاری در دبی برای ایرانی‌ها به شمار می‌آید و برای کسانی که به دنبال ترکیبی منحصربه‌فرد از بازدهی بالا و حداقل ریسک هستند، بهترین گزینه است.

 

خبر خوب این است که شما می‌‌توانید با حداقل سرمایه، مهاجرت به دبی را انتخاب کرده و از این طریق اقامت موقت دریافت کنید. شاید چهره لوکس و مجلل دبی این احساس را در شما ایجاد کند که قیمت املاک در این شهر بسیار نجومی‌ است؛ اما باید بدانید خانه‌‌های قیمت مناسب نیز در این شهر وجود دارند.

 

چرا در دبی ملک خریداری کنیم؟

همرا‌هان عزیز شاید برایتان سؤال پیش آمده باشد که دلیل این همه محبوبیت خرید ملک در دبی از سوی ایرانی‌ها در چند سال اخیر چیست و چرا باید برای خرید ملک در این شهر اقدام کرد؟

 

مزایای خریدن ملک در شهر دبی در 2024

 

در این باره باید بگوییم خرید ملک در دبی مزایای جذاب و وسوسه کننده‌ای برای خریداران به دنبال دارد که شامل موارد زیر هستند:

 

● اقتصاد رو به رشد دبی

● سرعت بالای توسعه کشور امارات

● امکان اجاره ملک

● درآمد بالا از طریق اجاره دادن املاک به علت ارزشمند بودن درهم امارات

● امنیت بالای شهر دبی

● وجود خدمات درمانی باکیفیت و مراکز درمانی پیشرفته

● وجود مدارس بسیار متنوع برای تمامی‌ ملیت‌ها در دبی

● بالا بودن سطح آموزشی و استاندارد بودن تحصیل در امارات

● امکان دریافت اقامت خانواده

● سیستم حمل و نقل مدرن

● اخذ اقامت و ویزای طلایی با خرید ملک در دبی

 

با ۷۵۰ هزار درهم اقامت دبی را دریافت کنید

خرید ملک در دبی یکی از بهترین راه‌های اخذ اقامت در امارات به شمار می‌آید. مدت زمان ویزای اقامتی شما با توجه به ملکی که خریداری می‌کنید متفاوت خواهد بود. در صورتی که ملکی به ارزش ۷۵۰ هزار درهم در دبی خریداری کنید اقامت ۳ ساله به شما تعلق خواهد گرفت.

 

همچنین در صورت خرید ملک در دبی به ارزش ۵ میلیون درهم ویزای طلایی ۵ ساله و خرید ملک به ارزش ۱۰ میلیون درهم ویزای طلایی ۱۰ ساله امارات به شما اعطا می‌شود؛ البته ملک موردنظر باید در منطقه آزاد یعنی ناحیه‌ای که برای خرید ملک توسط افراد خارجی در نظر گرفته شده است قرار داشته باشد.

 

بدیهی است که اقامت شخص تا زمانی که ملک به نام خودش باشد و به فروش نرفته باشد برقرار بوده و در صورت فروش ملک اقامت شخص سلب می‌‌شود. این نوع ویزا‌ها قابل تمدید هستند؛ اما باید توجه داشته باشید که به اخذ اقامت دائم در دبی و تابعیت امارات منجر نمی‌‌شوند.

 

شرایط ثبت شرکت در دبی در 2024

 

درواقع دولت امارات به راحتی تابعیت و پاسپورت به افراد خارجی نمی‌دهد و شما با خرید ملک در دبی و اخذ ویزای طلایی می‌توانید هر ۵ الی ۱۰ سال اقامت خود را در این کشور تمدید کرده و از این طریق به راحتی در امارات به همراه خانواده خود زندگی رؤیایی و باکیفیتی را تجربه کنید.

 

قیمت ملک در دبی؛ موضوعی مهم و تأثیرگذار

حال که تصمیم به خرید ملک در دبی گرفته و می‌خواهید با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دبی ارزش سرمایه خود را حفظ کرده و به سود بالا و البته اقامت دبی برسید، لازم است شما را با قیمت املاک دبی آشنا کنیم. قیمت ملک در نقاط مختلف این شهر مانند سایر شهر‌های دنیا متفاوت بوده و در سال‌های اخیر افزایش داشته است.

 

به طور کلی متوسط قیمت مسکن در دبی ۲.۸ میلیون درهم معادل ۷۶۰۰۰۰ دلار تخمین زده می‌شود، به طور کلی شما می‌‌توانید برای خرید ملک در دبی مبلغی حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار درهم نیز هزینه کرده و صاحب خانه شوید؛ البته طبیعی است که با کاهش قیمت، ملک موردنظر متراژ پایینی خواهد داشت.

 

اقامت دائم دومینیکا

 

بهترین مناطق دبی برای خرید ملک؛ تجربه یک زندگی لوکس

گوشه‌گوشه شهر دبی پر از امکانات و شگفتی‌هایی هستند که هرکسی را برای اقامت در این شهر و خرید ملک در دبی وسوسه می‌کنند؛ اما باید بدانید خرید ملک در برخی نقاط این شهر محبوبیت بیشتری دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

مرکز شهر دبی؛ زیباترین چهره دبی

اگر می‌خواهید در منطقه‌ای با دسترسی عالی به مراکز خرید، رستوران‌‌ها، سینما و دیگر جاذبه‌های گردشگری برای خرید ملک در دبی اقدام کنید، پیشنهاد ما به شما مرکز شهر یا داون تاون دبی است.

 

درمورد قیمت ملک در این منطقه باید بدانید قیمت آپارتمان‌‌های استودیویی حدود ۹۲۰ هزار درهم و آپارتمان‌‌های یک‌خوابه حدود ۴۵/۱ میلیون درهم است.

 

دبی مارینا؛ از لوکس‌ترین مناطق دبی

اگر قصد خرید ملک در دبی را داشته و به دنبال منطقه‌ای لوکس و زیبا هستید، دبی مارینا بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. این منطقه با الهام از منطقه concord در ونکوور کانادا ساخته شده است و برای سخت پسندان بهترین انتخاب است.

 

خرید ملک در دبی

 

این منطقه از یک کانال آب مصنوعی برخوردار بوده و در امتداد ۳ کیلومتری خط ساحلی آب‌های خلیج فارس واقع شده است. در این منطقه شاهد حضور برج‌های خوش‌قدوقامت و باشکوهی همچون برج پرنسس، ویلا‌های زیبا، رستوران‌های فراوان و بسیاری امکانات دیگر هستیم.

 

خلیج تجاری دبی؛ business bay

این منطقه یکی دیگر از بهترین مناطق برای خرید ملک در دبی به شمار می‌آید که توسعه‌یافته‌تر از دیگر مناطق بوده و به گونه‌ای آن را قلب دبی می‌دانند؛ زیرا از زیرساخت‌های عالی و پیشرفته‌ای برخوردار است. موقعیت منحصربه‌فرد این منطقه به دلیل قرار گرفتن در کنار مرکز مالی بین‌المللی دبی و مناطق آزاد است.

 

خلیج تجاری دبی از ۲۴۰ برج مجهز برخوردار است و اگر قصد دارید دفتری برای محل کار خود اجاره کنید، توصیه می‌کنیم اصلاً این منطقه را از دست ندهید.

 

منطقه نخل جمیرا؛ جذاب و دیدنی

از دیگر گزینه‌‌های ایده‌آل برای خرید ملک در دبی منطقه نخل جمیرا است که امکان خرید آپارتمان و ویلا در دبی برای سرمایه گذاران خارجی، در این منطقه فراهم شده است. خوشبختانه قیمت ملک در نخل جمیرا نسبتاً ثابت است و شما می‌‌توانید برای خرید ملک در این ناحیه از دبی برنامه‌ریزی داشته باشید.

 

منطقه نخل جمیرا جاذبه‌‌های گردشگری بسیار جذاب و فوق العاد‌ه‌ای دارد و به عنوان یکی از مجلل‌ترین مناطق دبی شناخته می‌‌شود. درمورد قیمت ملک در این ناحیه باید بدانید قیمت یک ویلای سه‌خوابه حدوداً ۲/۶ میلیون درهم، آپارتمان یک‌خوابه حدود ۱۴/۲ میلیون درهم و آپارتمان دوخوابه ۵۸/۲ میلیون درهم است.

 

بهترین موسسه مهاجرتی در دبی

 

ارزان‌ترین مناطق دبی؛ با کمترین قیمت صاحب خانه شوید

درست است که دبی یکی از لوکس‌ترین و رؤیایی‌ترین شهر‌های جهان شناخته می‌شود؛ اما در دل این شهر مناطقی نیز وجود دارند که قیمت املاک در آن‌ها مناسب بوده و شما با یک بودجه معقول می‌توانید در آن‌ها ملک خریداری کنید. ارزان‌ترین مناطق برای خرید ملک در دبی را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

 

اینترنشنال سیتی؛ پایتخت خانه ارزان در دبی

در این منطقه بیش از ۵۰۰ خانه یا آپارتمان ارزان قیمت وجود دارند که از تمامی‌ امکانات رفاهی برخوردار بوده و برای خرید ملک در دبی توسط ایرانی‌ها بهترین انتخاب هستند. برای مثال قیمت استودیو آپارتمان یا آپارتمان‌های یک‌خوابه و دوخوابه در اینترنشنال سیتی حدود ۲۵۰ هزار درهم است.

 

قیمت آپارتمان یک‌خوابه نیز به ۳۴۵ هزار درهم و آپارتمان دوخوابه به ۵۸۷ هزار درهم در این منطقه می‌رسد.

 

پروداکشن سیتی؛ دسترسی مناسب و قیمت‌ ایده‌آل

منطقه پروداکشن سیتی به خیابان شیخ زاید دسترسی مناسبی داشته و خانه‌های ارزان با امکانات رفاهی عالی در این منطقه وجود دارند. هزینه خرید استودیو آپارتمان در این ناحیه حدود ۲۹۰ هزار درهم، سوئیت ۴۶۵ الی ۶۰۰ هزار درهم و قیمت آپارتمان دوخوابه نزدیک به ۶۷۵ هزار درهم است.

 

شهرک سرنا؛ املاک اقتصادی دبی

شهرک سرنا یکی از پروژه‌های ارزان ساخته شده در دبی است که بیشتر املاک آن به صورت خانه‌های ردیفی یا تاون ‌هاوس هستند. اگر از علاقه‌مندان به زندگی آرام و بی‌دغدغه هستید، برای خرید ملک در دبی این منطقه را فراموش نکنید.

 

قیمت خرید تاون ‌هاوس در شهرک سرنا اگر دوخوابه باشد، حدود ۱ میلیون درهم و در صورت سه‌خوابه بودن به ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار درهم می‌رسد. همچنین اگر قصد خرید ویلا در دبی را دارید، بهتر است بدانید قیمت یک ویلای سه‌خوابه در این منطقه ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار درهم است.

 

سرمایه گذاری در دبی

 

افدل گروپ؛ تیم تخصصی امور مهاجرتی ایرانیان

حال که با شرایط، مزایای خریدن ملک در دبی و رسیدن به اقامت در دبی آشنا شده‌اید، لازم است از طریق مشورت با مشاوران باتجربه در این زمینه یک گزینه ایده‌آل را انتخاب کرده و در گام‌های بعدی برای اخذ اقامت دبی اقدام کنید. در این زمینه تیم افدل گروپ با برخورداری از سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه مهاجرت به دبی شما را راهنمایی خواهد کرد.

 

افدل گروپ به‌عنوان یک مؤسسه مهاجرتی باسابقه و حرفه‌ای آماده است تا در زمینه شناخت شرایط ثبت شرکت در دبی، یافتن بهترین کار در دبی و حتی اقامت دائم دومینیکا بهترین خدمات مشاوره تخصصی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا مسیر سخت و پرچالش مهاجرت را با خیال راحت طی کنید.