وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پرطرفدارترین هتل های جهان از نظر مسافران کدام اند

پرطرفدارترین هتل های جهان از نظر مسافران کدام اند

پرطرفدارترین هتل های جهان از نظر مسافران کدام اند

 

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای داشتن سفری به‌یادماندنی، رزروکردن هتل است، امروزه هتل های لوکس و پرامکاناتی در سراسر جهان مشغول به کار هستند و به دلیل رقابت زیادی که در صنعت گردشگری وجود دارد.

 

این هتل ها هزینه زیادی را صرف تبلیغات می‌کنند؛ اما طبیعی است که بهترین راه برای شناختن هتل های پرطرفدار جهان مراجعه به نظرات مسافران است. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم تا در این مطلب نظرات کاربران را بررسی کرده و بهترین‌ها را معرفی کنیم.

 

پرطرفدارترین هتل های جهان از نظر مسافران کدام اند

 

هتل رامباغ پالاس هند – Rambagh Palace

هند به ‌دلیل داشتن فرهنگی رنگارنگ و خاص، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. یکی از بهترین هتل های هند، هتل رامباغ پالاس است. بنای این هتل در سال ۱۸۳۵ میلادی ساخته شده و با توجه به این که محل سکونت یکی از شاهزادگان هندی بوده است، طبیعتا اتاق‌های لوکس و شیکی دارد.

 

به غیر از اتاق‌های جذاب، باغ‌های مختلفی نیز در محوطه آن قرار گرفته‌اند و مهمانان می‌توانند از فضای دلنشین این هتل نهایت استفاده را داشته باشند.

 

علاوه بر این، هتل رامباغ پالاس از سطح خدمات‌رسانی بالایی برخوردار بوده و تقریبا تمامی افرادی که سکونت در این مجموعه را تجربه کرده‌اند، رضایت بالایی داشته‌اند.

 

هتل اوزن ریزرو بولیفوشی – Ozen Reserve Bolifushi

جزیره بولیفوشی، یکی از زیباترین جزایر جمهوری مالدیو بوده و سالانه از گردشگران زیادی میزبانی می‌کند. معروف‌ترین هتل این جزیره، هتل اوزن ریزرو است و برای کسانی که به داشتن فضایی خصوصی و آرام علاقه دارند، گزینه بی‌نظیری خواهد بود.

 

این هتل از ۹۰ ویلای خصوصی تشکیل شده که هر کدام از آن‌ها یا در کنار ساحل هستند و یا این که چشم‌انداز جذابی به سمت ساحل دارند. علاوه بر این، اوزن ریزرو امکان اجاره قایق‌های خصوصی را نیز فراهم کرده و مهمانان می‌توانند با قایق‌سواری، تجربه شیرینی را برای خود رقم بزنند.

 

اغلب مسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، امتیازهای بسیار بالایی را برای آن در نظر گرفته و هیچ گلایه‌ای در رابطه با خدمات این مجموعه به ثبت نرسیده است.

 

هتل کولینه د فرانس – Hotel Colline de France

یکی از بهترین هتل های برزیل، هتل کولینه د فرانس است. خدمت‌رسانی منحصر به فرد این هتل آن را به‌راحتی از باقی رقبای خود متمایز می‌کند. جالب است بدانید که هتل کولینه د فرانس، فقط ۳۴ سوئیت دارد و به همین دلیل، کارکنان تمرکز بیشتری داشته و می‌توانند خدمات را به بهترین شیوه ممکن ارائه دهند.

 

از دیگر نقاط قوت این هتل، داشتن رستورانی بی‌نظیر است. مهمانان می‌توانند انواع غذاهای بین‌المللی را در این رستوران صرف کرده و از کلاس جهانی آن لذت ببرند. علاوه بر این، محیط شیک و معماری چشم‌نواز این مجموعه، احساس بسیار خوبی را به ساکنین القا خواهد کرد.

 

هتل کولینه د فرانس – Hotel Colline de France

 

هتل ریتز کارلتون هنگ کنگ – The Ritz Carlton Hong Kong

هنگ کنگ در کنار این که یکی از متراکم‌ترین‌ شهرها از لحاظ جمعیت محسوب می‌شود، میزبان یکی از لوکس‌ترین‌ها هتل‌ها نیز است. هتل ریتز کارلتون هنگ کنگ مرتفع‌ترین هتل جهان بوده و تمامی ۳۱۲ اتاق آن، چشم‌اندازی بی‌نظیر دارند.

 

این هتل دو رستوران دارد که هر دو دارای ستاره میشلین هستند؛ ستاره میشلین به رستوران‌هایی اهدا می‌شود که از استانداردهای بالایی برخوردار بوده و غذایی باکیفیت را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، استخر و اسپا این هتل نیز نظر بسیاری از مهمانان را به خود جلب کرده است.

 

هتل رومانس استانبول – Romance Istanbul Hotel

یکی از هتل های پرطرفدار جهان که اقامتی رمانتیک و آرامش‌بخش را برای مهمانان خود فراهم می‌کند، هتل رومانس استانبول است. این هتل در کنار ارائه خدمات مدرن و امروزی، محیطی سنتی را برای مهمانان خود ایجاد کرده و احساس زندگی در دوران عثمانی را به آن‌ها القا می‌کند.

 

هتل رومانس استانبول فقط از ۳۹ اتاق تشکیل شده و اغلب آن‌ها متراژ بالایی ندارند؛ اما دیزاین داخلی‌شان به بهترین نحو ممکن انجام گرفته است. مهمان‌نوازی و کیفیت خدمات، مهم‌ترین چیزهایی هستند که گردشگران را به این هتل جذب می‌کنند.

 

هتل ایکاس داسیا – Ikos Dassia

یونان به دلیل جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیاری که دارد، سالانه از تعداد زیادی گردشگر میزبانی می‌کند. هتل‌ های فراوانی در این کشور قرار دارند و یکی از بهترین‌‌‌ها، هتل ایکاس داسیا است.

 

تمرکز این هتل ۵ ستاره، بر ارائه خدمات و تفریحات لوکس بوده و اقامت در آن قطعا هزینه زیادی را در پی خواهد داشت. ایکاس داسیا به غیر از ۴۰۰ اتاقی که دارد، ۸ رستوران، ۱۰ بار و ۲ مرکز اسپا را در خود جای داده است.

 

علاوه بر این، مجموعه‌ای از استخرهای سرپوشیده و روباز نیز در این هتل قرار دارند و مهمانان می‌توانند از این امکانات نهایت استفاده را داشته باشند.

 

هتل آمان ونیز – Aman Venice

ترکیب معماری باشکوه ایتالیایی و امکانات سلطنتی، سبب شده است تا یکی از بهترین هتل های جهان به‌وجود بیاید. بنای هتل آمان ونیز، متعلق به قرن ۱۶ بوده و بیشتر از این که به یک هتل شباهت داشته باشد، مانند یک قصر مجلل است.

 

آثار هنری و تاریخی مختلفی در این هتل قرار داشته و تمام ۲۴ اتاق آن، دیزاینی کلاسیک دارند. سطح بالای خدمات آمان ونیز، سبب شده است تا اغلب مهمانان از اقامت خوبی برخوردار بوده و رضایت کاملی نسبت به این هتل داشته باشند.

 

هتل آمان ونیز – Aman Venice

 

بهترین روش برای رزرو هتل

با توجه به توسعه تکنولوژی، امروزه بسیاری از خدمات مرتبط با گردشگری به‌صورت آنلاین ارائه می‌شوند. اگر قصد رزرو یکی از هتل های پرطرفدار جهان را دارید، می‌توانید به وب‌سایت فلای‌تودی مراجعه کرده و از امکانات این شرکت استفاده کنید.

 

فلای‌تودی یکی از بزرگ‌ترین آژانس‌های مسافرتی کشور بوده و نه‌تنها برای رزرو هتل، بلکه برای خرید بلیط هواپیما و خرید بلیط قطار نیز می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید.

 

علاوه بر این، تورهای متنوعی نیز توسط فلای‌تودی برگزار می‌شوند و اگر می‌خواهید سفری آسان و بدون دردسر را پیش رو داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا با تورلیدرهای این مجموعه همراه شوید.