وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تجربیات 7 ملکه زیبایی از سراسر جهان برای دختران !!

تجربیات 7 ملکه زیبایی از سراسر جهان برای دختران !!
هفت ملکه زیبایی از چهار قاره‌ جهان خطاب به دختران و زنان جوان اعلام کردند که الگوها و ایده‌های مدرن و پیشرفته امروزی برای زیبایی می‌توانند به استخوان‌های آنها آسیب بزنند و در آینده موجب ابتلای آنها به پوکی استخوان شوند.

به گزارش ایران ناز این زنان از کشورهایی چون استرالیا ، اتریش ، پاناما ، تایلند ، ترکیه و ونزوئلا در کنفرانسی از سوی سازمان بین‌المللی پوکی استخوان سخنرانی خود را در این زمینه ایراد کردند.

این زنان که درباره‌ تجربیات خود در این زمینه صحبت می‌کردند، خاطرنشان کردند که امروزه بسیاری از دختران در سن نوجوانی و پیش از آن در نقاط مختلف جهان به قیمت از دست دادن سلامتی، زیبایی به دست می‌آورند.
 
آنها متذکر شدند که استاندارد های زیبایی حتی برای ملکه‌ های زیبایی نیز تغییر کرده است و زنان و مردان در تمام رده‌ های سنی وظیفه دارند مراقب سلامت استخوان‌ های خود باشند.

با توجه به مسن شدن جمعیت آسیایی‌ ها، پیش‌ بینی میشود که مشکلات و ناراحتی‌ های ناشی از پوکی استخوان در صورت عدم اقدامات پیشگیرانه به طور فزاینده‌ ای افزایش پیدا کند. تمام زنان و مردان باید اقدامات فوری برای بررسی نحوه زندگی‌ خود و انجام آزمایشات پوکی استخوان انجام دهند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره