وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جذاب ترین مردان سینمای ایران با بیشترین خاطرخواه!!

جذاب ترین مردان سینمای ایران با بیشترین خاطرخواه!!

جذاب ترین مردان سینمای ایران با بیشترین خاطرخواه!!

 

اگر نگاهی به برخی از بازیگران و هنرمندان سینمای ایران بیاندازید به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد که در سینمای ایران بازیگران بسیار زیادی هستند هم توانسته اند جایگاه خوبی را از سوی ایران در مسابقات جهانی پیدا کنند و باعث افتخار کشور باشند مثل خانم لیلا حاتمی و یا آقای پیمان معادی و …

 

در حالیکه بسیاری از ما از دیدن فیلم و سریال های جذاب لذت می بردیم به خصوص که بازیگران خفن چه مرد و چه زن نقش آفرینی کرده باشند.

 

در برخی از بازیگران و هنرمندان سینمای ایران معادله تغییر کرده و این خفن بودن به دو چیز مربوط است که اگر هر دو را داشته باشند یک بازیگر تمام عیار هستند!

 

اولی ظاهر و زیبایی، دومی استعداد بازیگری! ):

 

جذاب ترین مردان سینمای ایران با بیشترین خاطرخواه!!

یکسری از هواداران اونقدری هوادار هستند که تبدیل به کشته مرده آقایون بازیگر شدن!

 

با این وجود در کل بازیگران و سلبریتی ها قشری از جامعه هستند که شهرت دارند و هواداران بسیار زیادی را هم جذب خود میکنند که این مسئله درسته که میان بازیگران خانم بیشتره، اما هنرمندان مرد هم دست کمی ندارند و طرفداران خود را دارند!

 

محمدرضا گلزار پرطرفدار و فول آپشن

 

جذاب ترین مردان سینمای ایران با بیشترین خاطرخواه!!

 

محمدرضا گلزار رو چندان نسل جدید نمیشه خطاب کرد اما جزو پرطرفدارترین مردای بازیگر است! رضا گلزار رو برخی خیلی خفن و جنتلمن و جذاب میبینن و برخی دیگر بی استعداد و بچه خوشگل!

 

هواداران آقای بازیگر دختر و پسر هم نمیشناسه و تنها کافیه تا رضا گلزار برای مراسمی جایی عمومی حضور پیدا کنه اونوقته اون سالن و فضا پر میشه از هوادارا!

 

حتی مدتی پیش مصاحبه ای از دختر و پسرهای نوجوان شده بود که به معنای واقعی کشته مرده وی بودند و با گریه صحبت می کردند.

 

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران، بازیگر ، خواننده و آهنگساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد.

 

وی با 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.

 

بهرام رادان

 

جذاب ترین مردان سینمای ایران با بیشترین خاطرخواه!!

 

بهترین بازیگر مرد ایرانی، به نظر من هم این بازیگر و هنرمند عزیز بدون تردید تمام معیارهای یک بازیگر رو دارند و چهره جذابشون باعث شد بنده ایشون رو در این پست از سایت ایران ناز قرار بدم.

 

تولد: 1358

مهم‌ترین فیلم‌ها: سنتوری، شمعی در باد، تردید

 

بهرام رادان دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد. رادان در اولین حضور سینمایی‌ خود با بازی در فیلم شور عشق شناخته شد و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد.

 

رادان موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد برای بازی در فیلم‌های شمعی در باد و سنتوری شد.

 

از دیگر فیلم‌های شاخصی که رادان در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به گاوخونی (بهروز افخمی)‌، رز زرد (داریوش فرهنگ)، سربازهای جمعه و حکم (مسعود کیمیایی)، گیلانه (رخشان بنی اعتماد)، تقاطع و زادبوم (ابوالحسن داوودی)، تردید (واروژ کریم مسیحی)‌، پل چوبی (مهدی کرم پور)، پدرشاهی و ابلق ساخته نرگس آبیار اشاره کرد.

 

رادان در سریال جیران حسن فتحی نقش ناصرالدین شاه را ایفا کرده است. وی جذاب ترین بازیگر مرد ایران است.

 

امیرحسین آرمان خوش استایل و خوش استعداد

 

جذاب ترین مردان سینمای ایران با بیشترین خاطرخواه!!

 

امیرحسین آرمان از بازیگرانی است که بسیار کم حاشیه تشریف داره اما در عین حال آقای بازیگر بسیار پرطرفدار و جذابه.

 

نقش آفرینی وی در سریال شبکه خانگی “ممنوعه” که ظاهری باحال و امروزی داشت باعث شد تا بیش از پیش هم معروف شود و هم خاطر خواهان بیشتری پیدا کند.

 

البته که امیرحسین آرمان در سریال “مانکن” نیز خوش درخشید و با استایل مردونه ای که داشت دلبری بیشتری از هواداران کرد.

 

امیرحسین آرمان متولد 14 آبان 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که زبان انگلیسی می داند و مطالعاتی در روانشناسی داشته و تجربه مدلینگ هم دارد.

 

سینا مهراد آقازاده ای که ستاره شد

 

جذاب ترین مردان سینمای ایران با بیشترین خاطرخواه!!

 

سینا مهراد از بازیگران نسل جدیدی است که شاید بگویید با پارتی پدر کارگردانش معروف شده اما هوادارانش بر این نظر نیستند و سلبریتی خود را با استعداد و جذاب میبینند.

 

سینا مهراد چهره ای مثبت دارد که در عین حال با تغییر مدل مو و تیپش میتونه به پسری شیطون تبدیل بشه. سینا مهراد پسر کارگردان معروف سعید سهیلی است که نام هنری مهراد را برای خود برگزیده است.

 

سینا مهراد در 12 آذر ماه سال 1370 در تهران متولد شد. وی ازدواج نکرده و میگوید فعلا قصد ازدواج را ندارد و میخواهد تمرکز خود را بر روی فیلمسازی و بازیگری اش بگذارد.

 

امیر مقاره چهره ای جذاب و نوظهور تو سینمای ایران

 

جذاب ترین مردان سینمای ایران با بیشترین خاطرخواه!!

 

امیر مقاره بازیگر نوظهور در سینما هستش که البته از قبل چون خواننده ماکان بند بوده و هست، شهرت داشت!

 

وی اما هنوز دچار دوگانگی می باشد چرا که برخی او را در خوانندگی هم چندان خاص نمیدانند و استعدادی هم در او برای بازیگری نمی بینند اما امیر مقاره هواداران بسیاری داشت و با نقش آفرینی که تو سریال “جزیره” هم به تازگی کرده باعث شد تا به چهره ای پرطرفدار تر تبدیل شود.

 

عشاق آقای مقاره خود را ماکانی مینامند همچون تتلیتی ها برای تتلو!

 

امیر مقاره متولد 3 دی 1374 در تهران است. تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخواند اما با سرودن شعر کارش را شروع کرد سپس با آهنگسازی و خوانندگی در گروه «ماکان بند» به اوج شهرت رسید.

 

وی مدتی هم بعنوان فتو مدل جلوی دوربین عکاسی رفت و با چند برند ایرانی هم همکاری داشت.

 

میلاد کی مرام آقای پر جذبه سینمای ایران

 

جذاب ترین مردان سینمای ایران با بیشترین خاطرخواه!!

 

احتمالا وقتی اسم میلاد کی مرام میاد چهره عصبانی و باجذبش به یادتون میاد که همش در حال دعواست!

 

میلاد کی مرام با بازی در سریال نابرده رنج معروف شد اما از زمانی که به سینما آمد تغییر فاز داد و با ملی و راه های نرفته اش- ممنوعه- سیاوش و… نشون داد که نقش های عصبانی رو به خوبی میتونه بازی کنه.

 

البته که چنین بودن هم هنر میخواد که میلاد کی مرام در این سبک خودش رو نشون داده و پیشرفت کرد چرا که سینما نیاز به همه سبک ها نیاز داره.

 

در همین راستا خانوم های جوان بسیار زیادی هستند که از ابهت میلاد کی مرام خوششون میاد و علاقه زیادی به او دارند.

 

میلاد کی مرام متولد 4 اردیبهشت 1364 در تبریز ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

 

فارغ التحصیل فوق دیپلم الکترونیک می باشد و از شاگردان مسعود کیمیایی و عضو باشگاه والیبال هنرمندان است که از سرایداری به بازیگری رسیده است. تاریخ تولد او در شناسنامه 1365 می باشد.