وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جزئیات سفر به پوکت و تفریحات این منطقه گردشگری

جزئیات سفر به پوکت و تفریحات این منطقه گردشگری

جزئیات سفر به پوکت و تفریحات این منطقه گردشگری

 

تفریحات در پوکت بسیار گوناگون و هیجان انگیز هستند. این جزیره محبوب و استثنایی دارای جاذبه‌های دیدنی بی‌شمار، تورهای تفریحی جذاب، سواحل سرسبز و دیدنی، طبیعت بکر و مرتفع، معابد فرازمینی، و جاذبه‌های مصنوعی زیبا برای دیدن و سرگرمی است.

 

جزئیات سفر به پوکت و تفریحات این منطقه گردشگری

 

بدون شک، گشت و گذار و تفریح در این جزیره هیجان‌انگیز لحظاتی بسیار شاد را برایتان فراهم می‌کند. اگر شما نیز دلتان می خواهد به این جزیره زیبا سفر کنید، می‌توانید بلیط هواپیما خود را در وب‌سایت ستاره ونک رزرو کنید.

 

پوکت کجاست؟

پوکت، یکی از شهرهای پرجمعیت و محبوب تایلند است که در جزیره‌ای قرار دارد. این شهر دارای جاذبه‌های بسیار زیادی است و هر نقطه از آن زیبایی خاص خود را دارد.

 

در حقیقت، تعداد جاذبه‌های گردشگری پوکت به اندازه‌ای زیاد است که سخت است به آن باور کرد که همه آن‌ها در یک مکان قرار دارند. به همین دلیل، پنجاه پرواز روزانه از بانکوک به این شهر زیبا انجام می‌شود. شما می‌توانید بلیط خود را از آژانس ستاره ونک برای تور پوکت تهیه کنید.

 

یکی از مهیج‌ترین تفریحات پوکت قایق‌رانی است. می‌توان با قایق‌های کوچک بر روی آب حرکت کرده و ساحل‌ها و جزایر نزدیک را بازدید کرد. همچنین، تماشای غروب آفتاب از قایق نیز بسیار زیبا است.

 

در این شهر می‌توانید به معابر پوکت سفر کنید و به راحتی با موتورسیکلت به سرعت از محل به محل دیگر حرکت کنید. این تجربه یک تفریح سرگرم‌کننده و مهیج قابل حضور در پوکت است.

 

لازم به ذکر است که علاوه بر این تفریحات، تفریحات شبانه پوکت نیز طرفداران بسیاری دارند. در ادامه این مقاله از ستاره ونک به برخی از تفریحات شبانه پوکت اشاره خواهیم کرد.

 

مقاله مرتبط بهترین زمان سفر به تایلند چه فصلی است را از دست ندهید.

 

هزینه سفر به پوکت

باید اعتراف کنیم که هزینه حمل و نقل در پوکت بسیار گران است. بنابراین به جای استفاده از تاکسی، بهتر است از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

 

همچنین، رستوران‌های پوکت غذاهای بسیار خوشمزه‌ای ارائه می‌دهند، اما هزینه‌ای بالا به همراه دارند. در این مواقع، می‌توانید از غذاهای خیابانی بهره ببرید که هزینه کمتری دارند.

 

استفاده از هاستل به جای هتل نیز یک گزینه مناسب است تا هزینه‌های سفر خارجی را کاهش دهید. همچنین، برای خرید سوغاتی‌ها می‌توانید به حراجی‌های پوکت مراجعه کنید.

 

در حین خرید نیز به مذاکره و تخفیف گرفتن اهمیت دهید، زیرا بعضی از فروشندگان پوکتی به گردشگران تخفیف تا ۳۰ تا ۴۰ درصدی می‌دهند.

 

بهترین زمان سفر به جزیره پوکت

 

بهترین زمان سفر به جزیره پوکت

براساس بررسی‌های انجام شده در ستاره ونک، بهترین زمان برای سفر به جزیره پوکت در تایلند از نوامبر تا آوریل است. در این بازه زمانی، هوا در پوکت مطبوع و دمای آن مناسب و بسیار خوب است.

 

همچنین، هوا از دسامبر تا ژانویه نیز همچنان مطلوب است و هنوز گرمی شدیدی ندارد. به همین ترتیب، می‌توانید در این ماه‌ها به‌راحتی به پوکت سفر کنید.

 

فصل پرباران پوکت

منطقه پوکت در ماه‌های مه تا اکتبر دچار بارش قوی و باران‌های فصلی می‌شود. اما این بارش‌ها همراه با مزیت‌هایی نیز همراه است.

 

در این دوره از سال، قیمت‌های هتل‌ها به دلیل کمبود تقاضا کاهش می‌یابد و خیابان‌ها و جزیره کمتر از توریست‌ها شلوغ می‌شود. می‌توانید تورهای پوکت را در سایت ستاره ونک جستجو کنید.

 

گرم‌ترین فصل پوکت

هوا در ماه‌های مارس، آوریل و مه در جزیره پوکت بسیار گرم است و برخی افراد ممکن است نتوانند با این هوا تطابق پیدا کنند.

 

میانگین بالاترین دمای درجه سانتی‌گراد در جزیره در این ماه‌ها ۳۳ درجه و بیشتر است و پایین‌ترین دما هم در حدود ۲۵ درجه سانتی‌گراد وجود دارد.

 

یک نکته مهم است که باید به آن توجه کنیم که در این ماه‌ها گرما به معنای شدت آفتاب نیست و در واقع در ماه ژانویه بیشترین تعداد روز آفتابی را در جزیره پوکت داریم.

 

چه کارهایی در پوکت ممنوع است؟

در هر کشوری، بر اساس رسم و رسوم خود، محدودیت‌هایی وجود دارد که مردمان آن به طور کلی آن‌ها را ناروا می‌دانند و به گاهی اوقات حتی خلاف قانون هستند.

 

پوکت هم در این مورد استثنا نیست و بهتر است که ما به برخی از این محدودیت‌ها و خطوط قرمزها دقت کنیم. برای مثال می‌توان به این موارد اشاره کرد:

 

• در محیط شهری بایستی پوشیده باشید و بدون لباس تردد نکنید.

• عکس گرفتن با حیوانات محافظت شده ممنوع است.

• جمع آوری مرجان یا صدف از سواحل ممنوع است.

• غذا دادان به ماهی‌ها ممنوع است.

• سواری بر فیل در شهر ممنوع است!

 

تفریحات شبانه پوکت

یک مزیت دیگر این شهر این است که در شب، فعالیت‌ها و تفریحات شبانه پوکت به حداکثر میزان ممکن خود را نشان می‌دهند.

 

تنها با صرف کردن چند دقیقه برای پیدا کردن نقاط گرم جشن‌ها و شبانه‌روزی‌ها، می‌توانید خوشبختی و شادی بی‌نهایتی را تجربه کنید.

 

از جشن‌ها و مهمانی‌های خارق‌العاده گرفته تا بازی‌های قمار و شوی تئاتر، گزینه‌های شبانه‌روزی برای هر کسی وجود دارد.

 

بازارهای شبانه

 

بازارهای شبانه تایلند

 

در این بازارهای شبانه، زمان روز و شب به هم ریخته است و همه چیز شامل رنگ و بوی متفاوتی شده است. با شروع شب و تاریک شدن هوا، بازارهای شبانه پوکت شروع به فعالیت می کنند و با طلوع آفتاب، فروشندگان برای استراحت سریع‌تر کالاهایشان و بستر خرید را جمع می کنند.

 

بنابراین، اگر شما یک عشق شب هستید، حتماً باید این بازارهای جذاب را ببینید. در این جا، شما می توانید انواع کیف، کفش و لباسهای با کیفیت تایلندی را با قیمت‌های عالی و مناسب به عنوان سوغاتی خریداری کنید.

 

البته، باید به تسویه حساب‌ها هم دقت کنید، چون فروشندگان تایلندی معمولاً برای توجیه قیمت‌ها انرژی زیادی صرف می کنند. پس بازارهای شبانه از دیگر تفریحات شبانه پوکت به حساب می‌آیند و می‌توانید لذت ببرید.

 

کافه‌های شبانه در پوکت

در شبانه روز، کافه‌ها در پوکت به عنوان یکی از تفریحات محبوب برای مردم محلی و گردشگران دارای جایگاه ویژه‌ای هستند. این کافه‌ها با انرژی و پرشوری بیشتری تا پایان شب و حتی برخی اوقات تا صبح روز بعد باز می‌مانند و خدمات خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

 

بنابراین، شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود یکی از رستوران‌های لوکس یا محلی را انتخاب کنید و با سفارش غذا و نوشیدنی، شبی فوق‌العاده را در پوکت تجربه کنید.

 

ستاره ونک کافه‌های ساحلی پاتونگ را به شما پیشنهاد می‌کند، که بیشتر آن‌ها در فضای باز و با چشم انداز زیبای دریا قرار دارند.

 

خیابان‌گردی‌های شبانه

شب‌گردی در جزیره پوکت بدون نیاز به حضور در بازار شبانه یا کافه نیز امکان پذیر است. امنیت در کوچه‌های شلوغ جزیره به حدی بالا است که می‌توانید در آنجا قدم بزنید و یکی از تفریحات شبانه پوکت که رایگان است را تجربه کنید.

 

علاوه بر قدم زدن در کوچه ها، می توانید از دکه های غذاهای خیابانی و فروشگاه های بستنی استفاده کنید. شب های جزیره بسیار زیبا و هیجان انگیز هستند و از گذراندن زمان در آنجا حتی در ساعات شب شما پشیمان نخواهید شد.

 

ما پیشنهاد می کنیم تست کنید بستنی های مغز روغنی که در میان گردشگران بسیار محبوب هستند.

 

فستیوال‌های شبانه در پوکت

فستیوال‌ها و برنامه‌های شبانه بخش جدایی‌ناپذیری از تفریحات شبانه پوکت هستند. به جرئت می‌توان گفت که پس از غروب آفتاب، سواحل و کافه‌های پوکت برگزار کننده‌ی جشن‌ها و برنامه‌های خاصی می‌شوند.

 

در برخی از سواحل، فستیوال رنگ بازی برگزار می‌شود و در برخی دیگر، گروه‌های نوازندگان محلی می‌توانند گردشگران را سرگرم کنند. بنابراین، در سفر به پوکت حتماً باید در یکی از این برنامه‌ها شرکت کرده و شبی جالب را در خاطرات سفر خود به یادگار داشته باشید.

 

کلام آخر

اگرعاشق سفر هستید حتماً نام پوکت را شنیده‌اید. پوکت یکی از مقاصد محبوبی است که مردم ایرانی تمایل زیادی به سفر به آن دارند. سواحل زیبا، آب‌وهوای مطلوب و جاذبه‌های گردشگری فراوانی که در این شهر وجود دارند، باعث شده است که پوکت در میان شهرهای تایلند معروف‌تر باشد.

 

فاصله این شهر تا بانکوک حدود ۲۵۰ کیلومتر است و می‌توانید با پروازهای مستقیم به آن سفر کنید. برای پیدا کردن تور مناسب پوکت، می‌توانید به سایت ستاره ونک بروید و اطلاعات دقیق را مطالعه کنید.