وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

در کشور هند این جملات را هرگز به زبان نیاورید

در کشور هند این جملات را هرگز به زبان نیاورید

در کشور هند این جملات را هرگز به زبان نیاورید

 

هند کشوری زیبا با فرهنگ و سنت هایی متنوع است که برخی از آنها جز قدیمی ترین ها در تاریخ بشر هستند. مردمان برخی از مناطق هند آرام و مقبول هستند، اما در برخی قسمت ها نیز افراد آنقدرها که باید صبور نیستند.

 

در هر صورت، قوانین مشخصی وجود دارند که قبل از شروع مکالمات کوتاه با هندی های باید به آنها پایبند باشید. در ادامه توجه شما را به این موارد جلب می کنیم:

 

اوه، شما بلدید انگلیسی صحبت کنید!!

ایران ناز گفتن چنین جمله ای هندی ها را به زمان استعمار باز می گرداند اما این داستان آنقدر قدیمی است که باید از اشاره به آن دست برداشت. بهتر است به جای اینکار این حقیقت را بپذیرید که همینک انگلیسی یک زبان جهانی است و اینکه هندی ها قادر به انگلیسی صحبت کردن هستند، آنقدرها هم عجیب و غریب نمی باشد.

 

آیا شما یک ازدواج از پیش تعیین شده داشته اید؟

«ازدواج از پیش تعیین شده» کلیشه ای است که عمدتا توسط سینمای هند به جهانیان نشان داده می شود. بله درست است تعدادی از هندی ها همچنان ازدواج های از پیش تعیین شده دارند اما این موضوع، زندگی شخصی هندی ها را تنها به انتخاب از سایت های ازدواج محدود نمی کند.

 

آیا شما گاو را می پرستید؟

در هند، گاو به دلایل متعدد و در فرهنگ های مختلف مقدس تلقی می شود. گاوها پرستیده نمی شوند اما به دلیل استفاده در کشاورزی و طبیعت آرامشان، مورد احترام بوده و با ارزش هستند. این یک مسئله ی حساس در هند بوده و بهترین کار این است که از هر گونه بحث در مورد آن اجتناب کنید.

 

شما واقعا شبیه هندی ها نیستید، یعنی خیلی زیباتر از آن هستید که بخواهید هندی باشید!

واقعا چنین جمله ای به چه معناست؟ آیا قرار است یک تعریف باشد؟ و اگر این حرف کلیشه ای درست باشد معنای آن این است که تمام هندی ها نیازمند جراحی های زیبایی می باشند.

 

من طرفدار کریکت نیستم!

بیایید کمی واقع بین باشیم، برای هندی ها مهم نیست که شما طرفدار دو آتشه ی کریکت باشید یا خیر. اما زمانی که شروع به مقایسه ی تیم کریکت هند با دیگر تیم های جهان به خصوص پاکستان یا استرالیا کنید همه چیز برای آنها رنگ عوض می کند.

 

به عنوان یک خانم، مطمئنید که می خواهید در هند تنها سفر کنید؟

مانند هر کشور دیگری، راهنمای گردشگری هند نیز به وضوح اعلام کرده که از چه مکان هایی باید بازدید و از کجاها باید اجتناب کرد؟ هر خانمی قبل از اینکه دست به اکتشافی از این دست در کشوری بدین پایه خارق العاده بزند باید احتیاط های لازم را به عمل آورد.

 

من عاشق لهجه ی شما هستم!

ممنون از اینکه قصد تعریف دارید، اما هندی ها در واقع لهجه ندارند! هند کشوری است که در آن زبان های متنوعی وجود دارد که هر کدام از آنها بسیار آهنگین هستند؛

 

آن جمله می توان به پاهاری، مالایالام یا پنجابی اشاره کرد. جمعیت انگلیسی زبان هندی روی سیلاب های مختلف استرس قرار می دهند تا تلفظی هماهنگ تر ارائه کنند.

 

شما به بیداری معنوی بسیار نزدیک هستید!

افرادی که چنین حرفی را عنوان می کنند به دو گروه تقسیم می شوند. فیلم Eat Pray Love را زیاد دیده اند یا ایده ی اصلی آنها درباره ی هندی ها به عنوان هیپی هایی است که در هیمالیا زندگی می کنند.

 

درست است که هند زادگاه آیووردا Ayuverda (قدیمی ترین سیستم جامع شفابخشی) و پیشگام فرم باستانی یوگا بوده، اما هر شخصی که شما با او ملاقات می کنید، دالای لاما نیست!

 

بهترین مکان برای امتحان کردن مرغ تیکا chicken tikka را به من معرفی کنید.

ادویه ها یکی از مواد اصلی در آشپزی سنتی هندی به شمار می روند. مرغ تیکا نیز یکی از تندترین غذاهای هندی است، اما همه در هند غذای تند نمی خورند؛ همانطور که همه ی هندی ها نیز طرفدار چای نیستند!

 

چگونه می توانید این گرما و آلودگی را تاب بیاورید

افرادی که چنین سوالی مطرح می کنند به دنبال فیلم «زاغه نشین میلیونر» در هند هستند چرا که به قولی این تصویر هند واقعی است. در میان هندیها، از صحبت کردن در مورد موضوعاتی همچون دمای شدید،

 

متروهایی که بوی عرق می دهند، آب آشامیدنی آلوده و غذاهای فروشگاه های محلی که منجر به اسهال می شوند خودداری کنید. به عنوان ساکنان کشوری جهان سوم، هندی ها خودشان به این امر واقف هستند.