وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چرا آنتالیا انتخاب اول شهروندان روسیه برای سرمایه گذاری است؟

چرا آنتالیا انتخاب اول شهروندان روسیه برای سرمایه گذاری است؟

چرا آنتالیا انتخاب اول شهروندان روسیه برای سرمایه گذاری است؟

 

آنتالیا یکی از امن‌ترین شهر‌های جهان است که از تمام امکانات و شرایط رفاهی مناسب برخوردار بوده و همواره گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند.

 

جالب است بدانید این شهر از گذشته تا کنون یکی از مقاصد محبوب روس‌ها برای گردشگری و تفریح و حتی مهاجرت به‌شمار می‌رود.

 

هرساله حداقل دو میلیون گردشگر روس به شهر آنتالیا سفر می‌کنند.

 

با توجه به شرایط رفاهی و بسیاری مزایای دیگری که این شهر از آن بهره می‌برد، به‌تازگی بسیاری از شهروندان روس تمایل پیدا کرده‌اند که علاوه‌بر گردشگری و تفریح، برای سرمایه‌گذاری هم روی این شهر حساب کنند.

 

ما در این مطلب تصمیم داریم شما را با مزایای این شهر برای سرمایه‌گذاری آشنا کنیم تا متوجه شوید که چرا روس‌ها به خرید آپارتمان در آنتالیا و سرمایه‌گذاری در این شهر علاقه‌مند هستند.

 

چرا آنتالیا انتخاب اول شهروندان روسیه برای سرمایه گذاری است؟

 

آشنایی کلی با آنتالیا

آنتالیا یکی از زیباترین شهر‌های کشور ترکیه است که به دلیل طبیعت بکر و بی‌بدیع خود، در میان گردشگران داخلی و خارجی محبوبیت زیادی دارد. این شهر مرکز استان آنتالیا بوده و در غرب کشور ترکیه قرار دارد.

 

شهر آنتالیا به‌عنوان یکی از شهر‌های امن در کشور ترکیه و حتی در سطح جهانی به‌شمار می‌رود و شهروندان آن معمولاً زندگی مرفه و آرامی را تجربه می‌کنند.

 

تمام این‌ها دست به دست داده‌اند که خیلی از افراد برای گردشگری به این شهر جذب شوند.

 

علاوه‌بر آنتالیا، شهر آلانیا هم یکی از زیباترین شهر‌ها در استان آنتالیاست که گردشگران و مهاجران زیادی را برای گردشگری و یا خرید آپارتمان در آلانیا جذب می‌کند.

 

همان‌طور که می‌دانید، اکثر ایرانی‌ها معمولاً برای تفریح یا گردشگری در کشور ترکیه، شهر استانبول را انتخاب می‌کنند و در حال حاضر ایرانیان زیادی ساکن این شهر هستند.

 

اما درمورد شهروندان روسیه این قضیه کاملاً متفاوت بوده و آن‌ها عمدتاً به‌سمت آنتالیا جذب می‌شوند.

 

در چند سال اخیر و به دنبال شرایط نامساعد کشور روسیه، روزبه‌روز تعداد روس‌هایی که به کشور ترکیه مهاجرت می‌کردند بیشتر شده و اکثر آن‌ها هم در آنتالیا ساکن می‌شوند.

 

همین موضوع هم باعث شده‌است نرخ ملک و املاک در این شهر روزبه‌روز افزایش پیدا کند.

 

اما چه چیزی باعث شده‌است شهروندان روس تا این اندازه به خرید آپارتمان در آنتالیا و سرمایه‌گذاری در این شهر علاقه‌مند شوند؟

 

در بخش بعد این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

 

دلایل محوبیت آنتالیا برای سرمایه گذاری بین روس ها

شهروندان روس انگیزه‌های زیادی دارند که در این شهر مدیترانه‌ای و زیبا سرمایه‌گذاری کنند و آنتالیا را به شهر‌های دیگر کشور ترکیه ترجیح دهند.

 

ما در این بخش برخی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت شهر آنتالیا در میان شهروندان روسیه را بررسی خواهیم کرد:

 

۱. برخورداری از سیستم پرداخت  MIR:

یکی از امکاناتی که دولت ترکیه برای شهروندان روسیه فراهم کرده‌است، دسترسی به حساب‌های خود از طریق سیستم پرداخت MIR است، یعنی شهروندان کشور روسیه می‌توانند در شهر آنتالیا با استفاده از بانک‌هایی که با کارت‌های سیستم MIR کار می‌کنند، تمام تراکنش‌ها و معاملات روزانهٔ خود را انجام دهند.

 

برخورداری از سیستم پرداخت  MIR

 

۲. عدم نیاز به ویزا برای شهروندان روس:

شهروندان روسیه می‌توانند در هر نیم سال، تا ۹۰ روز در کشور ترکیه اقامت داشته باشند و به‌راحتی از تمام دیدنی‌ها و مناطق تفریحی آنتالیا یا حتی شهر‌های دیگر ترکیه لذت ببرند.

 

آن‌ها هیچ مشکلی برای دریافت ویزا ندارند و همین موضوع هم باعث شده‌است بیشتر از قبل روی سرمایه‌گذاری در آنتالیا فکر کنند.

 

علاوه‌بر این، پرواز‌های مستقیم از روسیه به ترکیه وجود دارد و روس‌ها می‌توانند به‌صورت مستقیم، از کشور خودشان به روسیه سفر کنند.

 

کل زمانی که آن‌ها از مسکو تا آنتالیا در سفر هستند، نهایتاً ۵ ساعت خواهد بود. همچنین زمان بسیار کوتاهی برای پرواز نیاز است به‌عنوان‌مثال، مدت‌زمان پرواز از مسکو به آنتالیا فقط ۵ ساعت طول می‌کشد.

 

۳. بهترین شهر برای گردش و تفریح روس‌ها:

روسیه دریا‌های گرم زیادی ندارد و در کل آب‌وهوای این کشور بسیار سرد است، ازهمین‌رو مردم این کشور عاشق آب‌وهوای مدیترانه‌ای هستند و همیشه برای تعطیلات به‌سمت مناطق نزدیک به دریا جذب می‌شوند.

 

بدیهی است که به سرمایه‌گذاری در شهر آنتالیا و گردشگری و مهاجرت به این شهر علاقه‌مند باشند.

 

۴. آنتالیا شهری بسیار امن و ساکت است:

همان‌طور که در بخش‌های قبل هم اشاره کردیم، آنتالیا یکی از امن‌ترین شهر‌های دنیاست و به همین دلیل موردتوجهٔ گردشگران زیادی قرار می‌گیرد، بنابراین بدیهی است که خیلی از گردشگران به این شهر جذب شوند و درنتیجه سرمایه‌گذاری در این شهر سود فراوانی داشته باشد.

 

شهروندان روسیه هم که از آشوب‌ها و ناآرامی‌های اخیر کشور خود و دولت پوتین خسته شده‌اند، با آغوش باز از زندگی در چنین شهر امن و آرامی استقبال خواهند کرد.

 

آنتالیا شهری بسیار امن و ساکت ، چرا آنتالیا انتخاب اول شهروندان روسیه برای سرمایه گذاری است؟

 

روش سرمایه‌گذاری شهروندان روسیه در آنتالیا

حال که با دلایل محبوبیت آنتالیا برای سرمایه‌گذاری توسط شروندان روس آشنا شدید، ممکن است این سؤال برایتان پیش بیاید که روس‌ها بیشتر از چه روش‌هایی برای سرمایه‌گذاری در این شهر استفاده می‌کنند.

 

در پاسخ به این سؤال باید گفت روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در آنتالیا و تمام شهر‌های دیگر کشور ترکیه وجود دارد.

 

برای مثال می‌توان به ثبت شرکت، خرید سهام از هولدینگ‌ها و استارتاپ‌های ترکی و… اشاره کرد.

 

اما رایج‌ترین و راحت‌ترین روشی که شهروندان روسیه برای سرمایه‌گذاری در این شهر انتخاب می‌کنند، خرید ملک و خرید آپارتمان در آنتالیاست.

 

درواقع آن‌ها از این طریق، هم روی بازار املاک ترکیه که روزبه‌روز در حال رشد است سرمایه‌گذاری کرده‌اند، هم اقامت این کشور را به‌دست آورده‌اند و هم می‌توانند در یکی از بهترین و زیباترین شهر‌های ترکیه زندگی کنند.

 

بیشترین آمار خرید ملک توسط روس ها در ترکیه هم مربوط به خرید آپارتمان در آلانیا، یکی از زیباترین شهرها و مناطق استان آنتالیاست.

 

به‌طورکلی باید گفت خرید ملک در آنتالیا مزایای فراوانی دارد و یکی از بهترین و معقولانه‌ترین روش‌ها برای سرمایه‌گذاری است.

 

در ادامهٔ مطلب، شما را با مزایای خرید آپارتمان در آنتالیا آشنا می‌کنیم تا به‌خوبی درک کنید که چرا تقاضا برای خرید ملک در این شهر از سمت اتباع خارجی و به خصوص روس‌ها افزایش یافته‌است.

 

مزایای خرید آپارتمان در آنتالیا

همان‌طور که از بخش‌های قبلی متوجه شدید، خیلی از شهروندان روس و بسیاری کشور‌های دیگر، آنتالیا را برای خرید ملک انتخاب می‌کنند.

 

اخیراً هم به دلیل افزایش مهاجرت روس‌ها و افزایش تقاضا برای خرید ملک، قیمت املاک و مستغلات در این شهر روند صعودی را در پیش گرفته‌است، ازهمین‌رو خیلی از افراد تمایل دارند از طریق خرید آپارتمان در آنتالیا، سرمایه‌گذاری پرسود و پر بازدهی را تجربه کنند.

 

برای آشنایی هرچه بیشتر شما، ما در این بخش برخی از مهم‌ترین مزایای خرید ملک و آپارتمان در آنتالیا و شهر‌های دیگر این استان، ازجمله خرید ملک در آلانیا را بررسی خواهیم کرد:

 

• قیمت خرید ملک در آنتالیا نسبت به بسیاری از کشور‌های اروپایی ارزان‌تر است

اکثر سرمایه‌گذاران اروپایی و حتی آسیایی به دنبال یک منطقه خوش آب‌وهوا با امکانات رفاهی مطلوب می‌گردند تا بتوانند در آن منطقه ملک بخرند.

 

آنتالیا نسبت به بسیاری کشور‌های دیگر با شرایط مشابه، از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری برای خرید ملک برخوردار است و حتی به افرادی که سرمایه زیادی نداشته باشند هم امکان می‌دهد برای خرید ملک اقدام کنند.

 

این موضوع برای شهروندان روسی که از مشکلات مختلف اخیر کشور خود خسته شده‌اند و به دنبال منطقه‌ای ارزان برای خرید ملک می‌گردند، گزینه‌ای‌ ایده‌آل است.

 

درواقع این افراد اگر قصد خرید ملک در کشور‌های اروپایی را داشته باشند، باید هزینه‌ای چندبرابر بیشتر از هزینهٔ خرید ملک در این شهر بپردازند.

 

مزایای خرید آپارتمان در آنتالیا

 

• برای سرمایه‌گذاری بلندمدت و کوتاه‌مدت گزینه‌ای‌ ایده‌آل است

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در املاک و مستغلات هستید، آنتالیا بهترین انتخاب برای شماست.

 

در این شهر بازار ملک و مستغلات حسابی رونق گرفته‌است و روزبه‌روز هم متقاضیان خرید آپارتمان در آنتالیا بیشتر خواهد شد، ازهمین‌رو شما می‌توانید مطمئن باشید که چه در کوتاه‌مدت و چه در بلندمدت، سرمایهٔ شما با سود چند برابری به شما برمی‌­گردد.

 

درواقع این اطمینان از بارگشت سرمایه به همراه سود بالا، یکی از اصلی‌­ترین دلایلی است که باعث شده‌است اکثر سرمایه‌گذاران خارجی به سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات شهر آنتالیا علاقه‌مند شوند.

 

• گزینه‌های زیادی برای خرید ملک در آنتالیا وجود دارد

املاک و آپارتمان‌های آنتالیا با قیمت‌هایی بسیار متنوع به فروش می‌رسند و برای کسی که قصد خرید داشته باشد، گزینه‌های مختلفی وجود خواهد داشت.

 

درواقع قیمت ملک در آنتالیا با توجه به عوامل مختلفی مثل موقعیت قرار‌گیری، نزدیکی به امکانات رفاهی و درمانی، نزدیکی به مراکز دیدنی و تفرجگاه‌ها، نزدیکی به دریا و… تعیین خواهد شد، بنابراین برای هرکسی با هر میزان بودجه و سرمایه‌ای، یک ملک مناسب وجود خواهد داشت.

 

این موضوع باعث می‌شود که تمام افراد بتوانند مطابق با بودجه خود، در املاک و مستغلات با ارزش آنتالیا سرمایه‌گذاری کنند.

 

گزینه‌های زیادی برای خرید ملک در آنتالیا وجود دارد ، چرا آنتالیا انتخاب اول شهروندان روسیه برای سرمایه گذاری است؟

 

• با خرید ملک در آنتالیا می‌توانید تابعیت ترک دریافت کنید

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید ملک در آنتالیا و سایر شهر‌های کشور ترکیه این است که با خرید ملک می‌توانید پاسپورت ترکیه را دریافت کنید.

 

البته محدودیت خاصی در این مورد وجود دارد و شما فقط در هنگام خرید ملکی به ارزش ۴۰۰ دلار یا بیشتر، حق دارید شهروند ترکیه شوید.

 

این موضوع باعث شده‌است دریافت پاسپورت کشور ترکیه و اقامت در این کشور برای اتباع خارجی بسیار راحت باشد.

 

درواقع این سیاست دولت ترکیه است که از این روش، مهاجران و سرمایه‌گذاران خارجی زیادی را به‌سمت کشور خود می‌کشاند.

 

• طیف وسیعی از امکانات اجتماعی و کیفیت زندگی بالا در آنتالیا وجود دارد

در شهر آنتالیا امکانات رفاهی و اجتماعی فراوانی وجود دارد و گردشگران می‌توانند با اقامت در این شهر، اوقات خوشی را تجربه کنند.

 

هتل‌ها و رستوران‌های مجلل این شهر و غذا‌های خوشمزه آن، از اصلی‌ترین دلایل جذب گردشگران به سمت این شهر به‌شمار می‌رود.

 

علاوه‌بر این، امکانات تفریحی مختلفی هم در این شهر وجود دارد که به گردشگران و اهالی این شهر امکان می‌دهد بتوانند ساعاتی را از زندگی پرهیاهوی روزمرهٔ خود فاصله بگیرند.

 

وجود استراحتگاه‌های کاملاً مجهز در شهر انتالیا، محبوبیت این شهر را دو چندان کرده‌است.

 

این استراحتگاه‌ها اکثرا در کنار دریا قرار گرفته‌اند و تمامی امکانات رفاهی لازم را بدون پرداخت هزینه به گردشگران ارائه می‌دهند.

 

با توجه به این‌که بخش زیادی از ساکنین و مهاجران آنتالیا از شهروندان روسیه هستند، اکثر این استراتحگاه‌ها کارکنی مسلط به زبان روسی دارند.

 

• آنتالیا یک شهر توریستی با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان است

شهر آنتالیا پیشینهٔ تاریخی قوی و جالبی دارد و یادگار‌های زیادی از ادوار تاریخی مختلف در این شهر دیده می‌شود.

 

این جاذبه‌های تاریخی می‌توانند توجهٔ هر گردشگری را به خود جلب کنند و این شهر را به یکی از قطب‌های توریستی ترکیه تبدیل کرده‌اند، ازهمین‌رو بدیهی است که کسب درآمد و سرمایه‌گذاری در این شهر از طریق خرید ملک برای شما بسیار پرسود باشد.

 

از طرفی دیگر، این شهر بسیار زیبا بوده و جاذبه‌های طبیعی خیره‌کننده‌ای دارد. آب‌وهوای مطلوب و بی‌نظیر آن هم باعث شده‌است خیلی از افراد به خرید ملک در این شهر علاقه‌مند شوند.

 

درواقع حتی اگر قصد سرمایه‌گذاری هم نداشته باشید، آنتالیا یکی از بهترین شهر‌های ترکیه برای مهاجرت و زندگی بوده و به شما امکان می‌دهد یک زندگی آرام، لذت‌بخش و با امکانات رفاهی کافی را در محیطی زیبا و خیره‌کننده تجربه کنید.

 

آنتالیا یک شهر توریستی با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان

 

نتیجه‌گیری

آنتالیا یکی از زیباترین شهر‌های کشور ترکیه است که به دلیل آب‌وهوای مطلوب، شرایط رفاهی مناسب و قیمت پایین ملک، به یکی از محبوب‌ترین شهر‌ها برای خرید ملک و مهاجرت تبدیل شده‌است.

 

خیلی از شهروندان روسیه به سرمایه‌گذاری در این شهر علاقه داشته و به همین دلیل هم تقاضا برای خرید آپارتمان در آنتالیا در میان روس‌ها بسیار افزایش پیدا کرده‌است.

 

این افزایش تقاضا برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری در آنتالیا باعث شده‌است روزبه‌روز قیمت ملک در این شهر افزایش پیدا کند، از همین رو همهٔ سرمایه‌گذاران می‌توانند به‌عنوان یک روش پرسود و زودبازده، روی خرید ملک و آپارتمان در آنتالیا حساب کنند.

 

امیدواریم که این مطالب برایتان مفید بوده و اطلاعات کافی درمورد سرمایه‌گذاری و خرید ملک در آنتالیا به‌دست آورده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، می‌توانید به وب‌سایت آنتالیا خانه مراجعه کنید.