وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

متقاضیان تور مالزی حواستان را جمع کنید

متقاضیان تور مالزی حواستان را جمع کنید

متقاضیان تور مالزی حواستان را جمع کنید

 

قطعاً با انتخاب مالزی به یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین کشورها در دنیا سفر خواهید کرد، به کشوری که از لحاظ منابع طبیعی، سواحل و فرهنگ بسیار غنی می‌باشد و می‌توانید با سفر به این منطقه، شانس سفر به یکی از مناطق جذاب و فوق العاده را داشته باشید.

 

اگر قصد سفر به یکی از کشورهای آسیایی را دارید پیشنهاد می‌کنیم تور مالزی را فراموش نکنید. شما می‌توانید با خرید این تور، با هزینه کاملاً مقرون به صرفه به یک کشور توریستی سفر کنید.

 

برای عده‌ای از افراد این سوال ایجاد می‌شود که چرا باید به مالزی سفر کنند؟ در پاسخ باید گفت مالزی فضایی است مدرن، آمیخته با فرهنگ‌های آسیایی و همچنین مراکز خرید متنوع، پارک و مکان‌های سرگرمی، همچنین این مقصد زیبا برای افرادی که به گشت و گذار در طبیعت نیز علاقمند هستند بسیار ایده آل است.

 

دین رسمی مردمان این کشور اسلام است. به دلیل نزدیکی فکری مردمان این کشور با ایرانیان، به احتمال خیلی زیاد ایرانی‌ها می‌توانند ارتباط بسیار نزدیکی با آنها برقرار کنند.

 

از دلایل دیگر خرید تور مالزی می‌توان به مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد. در پایتخت کشور مالزی یعنی کوالالامپور می‌توانید دسترسی‌های گسترده‌ای داشته باشید و به هر قسمت از شهر که می‌خواهید مراجعه کنید.

 

در ادامه اطلاعات بیشتری را در خصوص این مقصد رویایی در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

متقاضیان تور مالزی حواستان را جمع کنید

 

به هنگام حضور در مالزی به این موارد دقت داشته باشید

قوانین ورود به هر کشور از اولین نکاتی است که یک مسافر و گردشگر باید قبل از حضور در آن کشور در خصوص آن اطلاعات لازم را کسب کرده باشد.

 

کشور مالزی یک کشور آسیایی است، با قوانین تقریباً سفت و سخت که جالب است بدانید قوانین محلی مالزی برای گردشگران این کشور نیز سخت خواهد کرد و تنها مربوط به شهروندان آن نیست.

 

به همین دلیل لازم است تا با قوانین آن به صورت کامل آشنا باشید تا در هنگام سفر دچار مشکل نشوید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین قوانین این کشور اشاره خواهیم کرد.

 

یکی از مهمترین قوانین در سفر به این کشور آشنایی با نحوه دریافت ویزای آن می‌باشد.

 

طبق توافقی که میان کشور مالزی و ایران صورت گرفته است ایرانیان می‌توانند با دریافت ویزا، ۱۴ روز در این کشور یعنی مالزی اقامت داشته باشند.

 

برای دریافت ویزا می‌توانند به محض ورود به خاک کشور به باجه‌های مشخص شده در فرودگاه مراجعه کنند و با نشان دادن پاسپورت معتبر به مسئول مورد نظر، ویزای ۱۴ روزه خود را دریافت نمایند.

 

قطعاً تهیه ویزا قبل از سفر ضرورتی نخواهد داشت اما دقت کنید که به همراه داشتن یک پاسپورت با انقضای حداقل ۶ ماه، در سفر به مالزی جزو الزامات تلقی می‌شود.

 

یکی دیگر از قوانینی که در سفر به مالزی باید مدنظر داشته باشید آن است که قبل از اتمام ۱۴ روز، باید خاک این کشور را ترک کنید.

 

در صورتی که در روز پانزدهم در این کشور اقامت داشته باشید دولت مالزی می‌تواند شما را دستگیر کند و به زندان بیندازد.

 

فرهنگ مردم مالزی

ترکیب آداب و رسوم در کشور مالزی توسط فرهنگ‌های مختلفی ایجاد شده است که فقط بعضی از آنها می‌توانند تاثیر مثبت بر این کشور داشته باشند.

 

یکی از این فرهنگ‌ها که تاکنون تاثیر بسیار زیاد و جالبی بر کشور مالزی گذاشته است کشور چین و هند است.

 

با حضور در کشور مالزی شاهد پیچیدگی‌های فرهنگی خواهید بود یک نمونه از پیچیدگی‌هایی که عنوان کردیم در خصوص جمعیت مهاجر در طول تاریخ می‌باشد.

 

یکی از تبادلات فرهنگی که به وسیله چینی‌ها وارد کشور مالزی شده است مربوط به مراسم ازدواج آنها است.

 

در مراسم ازدواج، عروس و داماد باید لباس‌های ابریشمی به تن کنند و دست‌های خود را به وسیله حنا رنگ کنند و به یکدیگر پلوی زرد بدهند.

 

فرهنگ مردم مالزی

 

شهرهای توریستی مالزی

موردی که در شهرهای توریستی مالزی باعث حیرت می‌شود تضاد آشکاری است که وجود دارد. مالزی را کشور تضادها می‌دانند.

 

در ادامه به شهرهای توریستی مالزی اشاره خواهیم کرد.

 

کوالالامپور

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم بزرگترین شهر مالزی و پایتخت این کشور کوالالامپور می‌باشد. در این شهر چیزهای دیدنی بسیار زیادی برای ارائه به مسافران دارد.

 

جوهور بهرو

این شهر درست در لبه سنگاپور و نوک شبه جزیره مالایی‌ها قرار گرفته است. در طی سال‌های متوالی این شهر فقط به عنوان یک شهر اداری معروف بود.

 

اما رفته رفته و طی گذر زمان گردشگری نیز در این شهر ایجاد شد و امروزه یکی از توریستی‌ترین شهرهای مالزی نام برده می‌شود.

 

سلانگو

این شهر بسیار پر رونق و شلوغ است و مراکز خرید فراوانی در آن وجود دارد. هنگامی که از خرید خسته می‌شوید می‌توانید به طبیعت بکر این شهر مراجعه کنید و از آن لذت ببرید.

 

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم مالزی دارای شهرها و جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی می‌باشد که ما در این مقاله تنها به تعدادی اندک از آنها پرداختیم.

 

خرید تور مالزی فقط از نوید گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

 

برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن ابهامات شما در خصوص تور مالزی رفع گردد.

 

برای رزرو و خرید تور مالزی نوید گشت و سفر به این کشور رویایی کافیست وارد لینک زیر شوید.

 

https://navidgasht.com/tours/تورهای-آسیا/مالزی