وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آشنایی بیشتر با هتل های اردبیل

آشنایی بیشتر با هتل های اردبیل

آشنایی بیشتر با هتل های اردبیل

 

شاید برای شما هم مانند دیگر گردشگرانی که اردبیل را به عنوان مقصد سفر خود در بهار و تابستان انتخاب می کنند، رزرو هتل اردبیل یکی از دغدغه های اصلی باشد.

 

اردبیل دارای جاذبه های گردشگری متنوع و متعدد و آب و هوای دل انگیزی در نیمه اول سال است.

 

همین امر موجب شده گردشگران زیادی به این شهر سفر کنند و به دنبال بهترین هتل های اردبیل برای تجربه اقامتی راحت و خاطره انگیز باشند.

 

هتل های مختلفی در اردبیل ساخته شده اند که هر کدام از ویژگی هایی برخور دارند.

 

اگر شما هم قصد سفر به اردبیل و انتخاب بهترین هتل را دارید پیشنهاد می کنیم، پس از مطالعه این مطلب و کسب اطلاعات لازم، به سایت بوکینگ به عنوان مرجع رزرو هتل های داخلی و خارجی مراجعه کنید.

 

هتل یاکاموز

اگر هنگام رزرو هتل اردبیل به دنبال بهترین و لوکس ترین هتل این شهر هستید، باید به سراغ هتل یاکاموز بروید.

 

هتل یاکاموز تنها هتل پنج ستاره اردبیل محسوب می شود که می تواند اقامتی رویایی را برایتان رقم بزند.

 

این هتل مجلل دارای 13 طبقه و 60 واحد اقامتی متنوع است که در تمامی آنها بهترین امکانات و تجهیزات وجود دارد.

 

شما می توانید یکی از اتاق های دو تخته دبل، دو تخته دبل رویال کانکت، دو تخته توئین، دو تخته توئین رویال کانکت، دو تخته دبل لاکچری فیستا، سه تخته، سه تخته امپریال کانکت، سه تخته امپریال پالاس کانکت، سه تخته لنداسکیپ، چهار تخته و غیره را انتخاب کنید.

 

هتل یاکاموز

 

علاوه بر اتاق های دلباز و مجهز، یکی دیگر از مزایای اقامت در هتل یاکاموز اردبیل، دسترسی راحت به مرکز شهر، اماکن گردشگری، تجاری، اداری و غیره است.

 

این هتل در فاصله کمی از رودخانه بالیقلو، بازار بزرگ، آرامگاه شاه اسماعیل، بقعه شیخ صفی الدین، مسجد عالی قاپو، بازار صفویه، موزه باستان شناسی،  و غیره قرار دارد.

 

از مهمترین امکانات و خدمات این هتل مجلل و لوکس می توان به اینترنت، صندوق امانات داخل اتاق، روم سرویس، خانه داری، لاندری، باربری، رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، چایخانه سنتی، ماساژ و غیره اشاره کرد.

 

هتل شورابیل

یکی دیگر از هتل های اردبیل، هتل 3 ستاره شورابیل است.

 

شاید تصور کنید خدمات این هتل در سطح بالایی نباشد، اما به جرات می توان گفت هتل شورابیل با اینکه هتلی سه ستاره محسوب می شود، اما در لیست بهترین هتل های اردبیل جایگاه ویژه ای دارد.

 

این هتل 3 طبقه دارای 29 اتاق و سوئیت مختلف است. این واحدهای اقامتی براساس استانداردهای و معیارهای هتلداری از تمامی امکانات و خدمات رفاهی برخوردارند.

 

فضای راحت و دلباز، تجهیزات و وسایل با کیفیت، آرامش و سکوت دلنشین اتاق های هتل شورابیل موجب شده مسافران زیادی هنگام رزرو هتل اردبیل، این هتل را انتخاب کنند.

 

هتل شورابیل ، آشنایی بیشتر با هتل های اردبیل

 

شما می توانید با رزرو هتل شورابیل اردبیل از خدمات و امکاناتی نظیر روم سرویس، اینترنت، صندوق امانات، باربری، خانه داری، پذیرش 24 ساعته، رستوران، پارکینگ، لاندری و غیره در طول مدت اقامت خود بهره مند شوید.

 

هتل سبلان

یکی دیگر از بهترین هتل های اردبیل، هتل سبلان است که در سال 1372 افتتاح شده و در سال 1385 جهت ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است.

 

این هتل 3 ستاره به خاطر واقع شدن در مرکز شهر دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری و اماکن مهم اداری و تجاری اردبیل دارد.

 

در ساختمان 4 طبقه هتل سه ستاره سبلان اردبیل، 28 اتاق و سوئیت لوکس و تمیز وجود دارد که امکانات و خدمات بی نظیری برای آنها در نظر گرفته شده است.

 

از مهمترین آنها می توان به مواردی همچون مبلمان و تخت باکیفیت، کمد لباس، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، یخچال، پاورسوئیچ و غیره اشاره کرد.

 

اگر به دنبال رزرو هتل اردبیل و اقامت در هتلی متوسط اما با امکانات فوق العاده هستید، هتل سبلان بهترین گزینه است.

 

زیرا در این هتل می توانید از امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، صرافی، خانه داری، باربری، لاندری و غیره استفاده کنید و اقامتی لذت بخش داشته باشید.

 

هتل مهدی

هتل مهدی به عنوان یکی از بهترین هتل های ارزان اردبیل شناخته می شود. این هتل دو ستاره در سال 1381 افتتاح و در سال 1393 بازسازی شده است.

 

اگر به دنبال هتلی قیمت مناسب و تجربه سفری اقتصادی به اردبیل هستید، بی شک هتل مهدی گزینه ای ایده آل محسوب می شود.

 

این هتل 5 طبقه دارای 24 اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است.

 

با اینکه قیمت این هتل نسبت به هتل های لوکس و مجلل اردبیل ارزانتر است، اما امکانات و خدمات مناسبی برای رفاه حال مسافران در اتاق های آن در نظر گرفته شده است.

 

همچنین از دیگر مزایای این هتل ارزان می توان به موقعیت مکانی عالی و دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری و مرکز شهر اشاره کرد.

 

شما با انتخاب هتل مهدی هنگام رزرو هتل اردبیل، علاوه بر کم کردن هزینه ها، می توانید از خدمات و امکانات مناسب این هتل دو ستاره مانند روم سرویس، باربری، کافی شاپ، آژانس مسافرتی، پذیرش 24 ساعته، خانه داری و غیره بهره مند شوید.

 

هتل بوتیک ایده آل

برای آن دسته از گردشگرانی که می خواهند در سفر به اردبیل اقامتی متفاوت و منحصر بفرد داشته باشند، هتل بوتیک ایده آل را پیشنهاد می کنیم.

 

این هتل از ساختمانی فوق العاده زیبا با معماری سنتی و تاریخی برخوردار است که فعالیت خود را در سال 1400 آغاز نمود.

 

اتاق های هتل بوتیک ایده آل به صورت سنتی طراحی شده و از دکوراسیون جذاب و خاصی برخوردارند.

 

با اینکه این هتل مانند یک خانه تاریخی و قدیمی ساخته شده اما امکانات و خدمات آن کاملا به روز و براساس استانداردهای صنعت هتلداری می باشند.

 

شما می توانید با انتخاب این بوتیک هتل و اقامت در آن از امکانات و خدماتی مانند صبحانه در اتاق، روم سرویس، اینترنت پرسرعت و رایگان، سیستم تهویه مطبوع، کافی شاپ، رستوران، کتابخانه، خانه داری و غیره استفاده کنید.

 

همچنین موقعیت مکانی خوب هتل بوتیک ایده آل موجب شده مسافران زیادی این هتل را برای اقامتی راحت در نزدیکی مرکز شهر و جاذبه های گردشگری انتخاب کنند.

 

این هتل فاصله کمی با نقاط توریستی و اماکن مهم شهر مانند بقعه شیخ صفی الدین، بازار تاریخی، پل هفت چشمه، خانه ارشادی و … دارد.

 

رزرو آنلاین هتل اردبیل

امروزه رزرو هتل به امری ساده تبدیل شده و شما می توانید در هر زمان و مکان به سادگی با مراجعه به سایت های رزرواسیون هتل، بهترین محل اقامت در مقصد سفر خود را انتخاب کنید.

 

بهترین روش برای رزرو آنلاین هتل اردبیل مراجعه به است بوکینگ است.

 

شما می توانید در بوکینگ به عنوان بهترین سامانه رزرو برای هتل های داخلی و خارجی، انواع هتل های اردبیل را مشاهده کرده و پس از کسب اطلاعات درباره آنها، مناسبترین هتل را برای تجربه اقامتی به یادماندنی و سفری لذت بخش رزرو کنید.