وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مهاجرت به کانادا | معرفی روش‌های مهاجرتی و بهترین شهرها برای ایرانیان

مهاجرت به کانادا | معرفی روش‌های مهاجرتی و بهترین شهرها برای ایرانیان

کانادا، هر آنچه که از یک کشور پیشرفته انتظار می‌رود

 

زمانی که با ایرانیان درباره مهاجرت صحبت می‌کنید، کشور کانادا را به عنوان یک مقصد مهاجرتی ایده‌آل می‌شناسند. به همین دلیل بسیاری از مردم ایران این کشور را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می‌کنند.

 

وجود برخی دلایل باعث شده که کانادا به یک کشور رویایی برای زندگی تبدیل شود. هر آنچه از یک کشور ایده‌ال انتظار دارید، در کانادا وجود دارد. طبیعی است که وجود چنین شرایطی یک محیط مناسب برای زندگی افراد ایجاد کند.

 

مهاجرت به کانادا | معرفی روش‌های مهاجرتی و بهترین شهرها برای ایرانیان

 

اگر قصد مهاجرت به کشور کانادارا دارید، در انتخاب مقصد خود عالی عمل کرده‌اید. شرایط اقتصادی مناسب و امنیت اجتماعی بالا تنها دو مزیت کشور کانادا هستند.

 

کشور کانادا مدارس و دانشگاه‌های وجود دارد که از رتبه‌های علمی بالا در دنیا برخوردار هستند. سیستم آموزشی مناسب باعث شده که این کشور یک محیط ایده‌آل برای رشد فرزندان شما باشد.

 

مهاجرت به کشور رویایی کانادا

برای مهاجرت به کشور کانادا راه‌های بسیار زیادی وجود دارد. اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید، بهتر است با شیوه‌های کلی مهاجرت به کشور کانادا آشنایی داشته باشید. به طوری کلی شیوه‌های محبوب برای مهاجرت به کانادا عبارتند از:

 

. مهاجرت تحصیلی و پذیرش از دانشگاه‌های کانادا

. مهاجرت کاری و اسکیل ورکر (Skilled worker)

. مهاجرت خانوادگی یا اسپانسرشیب

. مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کشور کانادا

 

مهاجرت به کانادا | معرفی روش‌های مهاجرتی و بهترین شهرها برای ایرانیان

 

مهاجرت تحصیلی و ادامه تحصیل در بهتری دانشگاه‌های دنیا

سیستم آموزشی مناسب باعث شده که دانشگاه‌های کانادا شهرت جهانی داشته باشند. به همین دلیل بسیاری از افراد می‌توانند تحصیلات خود را در دانشگاه‌های برتر این کشور ادامه دهند. دانشجویان ایرانی نیز نسبت به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های کانادا علاقه‌مند شده‌اند.

 

بسیاری از افراد به خصوص دانشجویان مهاجرت تحصیلی را به عنوان روش مهاجرت خود انتخاب می‌کنند. برای انجام این کار باید یک سری شرایط خاص داشته باشید تا بتوانید از دانشگاه‌های کانادایی پذیرش بگیرید. برخی از این شرایط به شرح زیر است:

 

. مدرک تحصیلی و سابقه تحصیلی مناسب

. مدرک زبان

. گپ تحصیلی به میزان مجاز

 

آینده شغلی ایده‌ال در کشور کانادا

اگر در کار خاصی تخصص دارید، می‌توانید از تخصص خود برای مهاجرت به کشور کانادا استفاده کنید. دولت کانادا هر ساله لیستی را به عنوان مشاغل مورد نیاز خود معرفی می‌کند.

 

اگر شغل شما در این لیست هست می‌توانید از برنامه اسکیل ورکر استفاده کنید. در این برنامه با توجه به توانایی‌های متقاضی امتیازی داده می‌شود که شانس مهاجرت فرد را مشخص می‌کند.

 

کار در کشور کانادا مزایای خاص خودش را دارد که می‌توان امنیت شغلی را مهمترین مزیت آن دانست. همچنین کسب درآمد بالا به همراه دریافت اقامت دائم کانادا می‌تواند امتیاز مناسبی برای افراد باشد. برای مهاجرت کاری و دریافت اقامت باید شرایط خاصی را داشته باشید که عبارتند از:

 

. سن مناسب

. مدرک تحصیلی

. رزومه کاری مناسب

. مدرک زبان بین المللی

 

فرصتی مناسب برای افراد مقیم کانادا

اگر در کشور کانادا اقامت دارید و دلتنگ پدر و مادر خود هستید، می‌توانید از برنامه اسپانسرشیپ والدین استفاده کنید. در این برنامه کسانی که اقامت دائم کانادا را دارند با رعایت یک‌سری شرایط خاص می‌توانند بستر اقامت والدین خود را فراهم کنند.

 

مهاجرت به کانادا | معرفی روش‌های مهاجرتی و بهترین شهرها برای ایرانیان

 

کشور کانادا با شرایط بی‌نظیر خود محیط مناسبی را برای زندگی والدین فراهم کرده است. در این کشور امنیت اجتماعی و خدمات درمانی مناسبی برای افراد سالمند وجود دارد.

 

تمام این ویژگی‌ها باعث می‌شود که سالمندان در کانادا یک زندگی کاملا بدون استرس را تجربه کنند و از زندگی کنار فرزندان خود لذت ببرند. برای استفاده از برنامه اسپانسرشیپ باید شرایطی را داشته باشید که عبارتند از:

 

. اقامت دائم کشور کانادا

. سن 18 سال به بالا

. تمکن مالی مناسب که حمایت مالی شما از والدینتان را تضمین کند

. دلایل مناسب برای مهاجرت والدین

 

سرمایه‌گذاری موفق در کشور کانادا

اگر از سرمایه‌ داران داخل ایران هستید و کسب و کار خودتان را اداره می‌کنید، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری روش بسیار ایده‌آلی برای شما خواهد بود. با انجام این کار دو نشان را با یک تیر هدف گرفته‌اید.

 

اقتصاد کشور کانادا روز به روز در حال پیشرفت است. به همین دلیل کشور کانادا یکی از ارزشمندترین پول‌های دنیا را در اختیار دارد و قطار اقتصاد آن به سرعت در حال حرکت است.

 

با سرمایه‌گذاری در کانادا می‌توانید از اقتصاد این کشور برای رشد سرمایه خود استفاده کنید. به طور مثال می‌توانید کسب و کار خود را در کانادا راه اندازی کنید و سود بسیار مناسبی را از اقتصاد قدرتمند کانادا کسب کنید. از مزایای سرمایه‌گذاری در کانادا این است که می‌توان اقامت دائم کشور کانادا را کسب کنید.

 

البته انجام این کار به سرمایه بسیار زیادی نیاز دارد و باید شرایط خاصی را داشته باشید. به عنوان مثال برای ثبت شرکت در کانادا باید یک رزومه کاری موفق و سابقه مدیریتی در رتبه‌های بالا را داشته باشید.

 

همچنین اقامت شما در ابتدا به صورت موقت خواهد بود و طبق شرایط خاصی به ویزای دائم تبدیل خواهد شد. به عنوان مثال کسب و کار شما باید به سوددهی مناسب دست پیدا کند و مبلغی به عنوان سرمایه اولیه در دست داشته باشید.

 

با انجام این کار یک کسب و کار موفق و زندگی ایده‌الی را همراه خانواده خود تجربه خواهید کرد.

 

چه شهرهایی برای زندگی ایرانیان در کانادا بهتر است؟

به طور کلی نمی‌توان بهترین شهر کانادا برای ایرانیان را معرفی کرد؛ زیرا تمامی ایالت‌های کشور کانادا شرایط بسیار مناسبی را برای زندگی دارند. در این بخش از مطلب برخی شهرهایی که شرایط مناسبی برای زندگی ایرانیان را دارد معرفی می‌کنیم.

 

اتاوا در استان آنتاریو به دلیل کیفیت بالای زندگی به یکی از شهرهای محبوب ایرانیان تبدیل شده است. در این شهر به خدمات درمانی و موسسه‌های آموزشی بسیار خوبی دسترسی دارید. همچنین درآمد مناسب در این شهر می‌تواند مزیت بزرگی برای ایرانیان باشد.

 

سنت آلبرت که در استان آلبرتا واقع شده می‌تواند یک شهر ایده‌آل برای زندگی شما باشد. نرخ بیکاری در این شهر زیر 4 درصد که به این معناست که به راحتی می‌توان در سن آلبرت به شغل مورد علاقه خود وارد شوید. اگر قصد مهاجرت کاری را دارید، سنت آلبرت را فراموش نکنید.

 

مهاجرت به کانادا | معرفی روش‌های مهاجرتی و بهترین شهرها برای ایرانیان

 

مهاجرتی که از آن پشیمان نخواهید شد

کشور کانادا با موقعیت مناسب خود می‌تواند فرصت‌های جدیدی را در زندگی ایجاد کند و شما را به قله‌های موفقیت برساند. برای رسیدن به این کشور پیشرفته و استفاده از موقعیت‌های عالی موجود در آن، باید از کمک یک موسسه حرفه‌ای مهاجرتی استفاده کنید. موسسه صباپلن با سال‌ها تجربه و تخصص در این زمینه، می‌تواند راهگشای شما برای مهاجرت به کانادا باشد.