وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آشنایی با امکانات هتل ونوس پلاس نمک آبرود

آشنایی با امکانات هتل ونوس پلاس نمک آبرود

آشنایی با امکانات هتل ونوس پلاس نمک آبرود

 

هتل ونوس پلاس، یکی از جدیدترین اقامتگاه‌های پنج ستاره در شمال کشور است. هتل ونوس پلاس در شهرک گردشگری نمک آبرود واقع در شهرستان چالوس قرار گرفته است.

 

قرار گرفتن در چنین موقعیت خاص جغرافیایی، باعث شده تا این هتل میزبان مسافرانی زیادی از اقصی نقاط کشور باشد. چون استراحت در اتاقی رو به جنگل و استفاده از امکانات متنوع تفریحی، برای هر مسافری لذت بخش است.

 

اما قبل از رزرو هتل ونوس پلاس چالوس که یک هتل پنج ستاره محسوب می شود، باید اطلاع کاملی از امکانات آن داشته باشیم. چون هزینه نهایی اقامت شما در هتل ونوس پلاس چالوس، بر اساس نوع اتاق و امکانات درخواستی مسافر تعیین می‌شود.

 

پس در ادامه این مطلب، امکانات این هتل پنج ستاره را به شما معرفی می‌کنیم.

 

آشنایی با امکانات هتل ونوس پلاس نمک آبرود

 

خصوصیات منحصر بفرد هتل ونوس پلاس

وقتی حرف از یک هتل پنج ستاره به میان می‌آید، یعنی یک سری امکانات ابتدایی را باید داشته باشد. چون در صنعت هتلداری و گردشگری، بر اساس همین امکانات است که تعداد ستاره‌های یک هتل را تعیین می‌کنند.

 

اما صرف داشتن امکانات کافی نبوده و مهم است که ما در چه شرایطی از این امکانات استفاده کنیم. مثلاً اگر پنجره یکی از اتاق‌های هتل را باز کردید، دود و آلودگی می‌بینید یا منظره‌ای دلنشین از جنگل و طراوت؟

 

هتل ونوس پلاس در دل جنگل‌های سرسبز چالوس قرار گرفته و همین ویژگی این هتل را از دیگر اقامتگاه‌ها متمایز می‌سازد.

 

در بخش‌های داخلی و حتی اطراف هتل، یک سری امکانات عمومی و تفریحی برای استفاده مسافران وجود دارد. شاید آشنایی با این امکانات بتواند راهنمای شما برای اقامت و رزرو اتاق در این هتل پنج ستاره باشد.

 

امکانات عمومی Venus Plus Hotel

در هتل تازه ساخت ونوس پلاس، مجموعه‌ای از بهترین امکانات و خدمات برای مسافران مهیا شده است. در همان لحظات ابتدایی اقامت خود در هتل، با پرسنلی حرفه‌ای همکلام می‌شوید.

 

پرسنلی متشکل از کارکنان مجرب و آموزش دیده که آماده پذیرایی از مهمانان ایرانی و خارجی خود هستند. در بین پرسنل هتل ونوس پلاس، افراد مسلط به زبان‌های خارجی مانند انگلیسی و عربی وجود دارد تا مسافران خارجی برای اقامت و استفاده از امکانات هتل مشکلی نداشته باشند.

 

برای مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، دو پارکینگ مسقف و غیرمسقف در محوطه هتل وجود دارد. استفاده از پارکینگ روباز رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارد.

 

اما اگر قصد استفاده از پارکینگ سرپوشیده را دارید، باید هزینه‌ای جداگانه بپردازید. از بابت وعده‌های غذایی هم مسافران نگرانی ندارند. چون رستوران هتل که در طبقه همکف قرار گرفته، انواع غذا‌های فرنگی و ایرانی سرو می‌شود.

 

حتی شما می‌توانید غذا را سفارش داده و از پرسنل رستوران بخواهید تا آن را به داخل اتاق بیاورند. تاکنون ده طبقه از ۱۵ طبقه هتل به بهره‌برداری رسیده و مسافران می‌توانند از چهار آسانسور موجود در لابی، برای رفتن به این طبقات استفاده کنند.

 

در لابی این هتل نیز امکانات مختلفی مانند اینترنت رایگان، روزنامه، انبار چمدان و غیره وجود دارد. حتی کافی شاپ این مجموعه نیز با محیطی دنج و آرام، در لابی قرار گرفته است.

 

بدین ترتیب مسافران هتل دسترسی راحت‌تری به نوشیدنی‌های خوشمزه و دلچسب این کافی شاپ دارند. اگر هم دلتان هوس استراحت در فضایی کلاسیک را کرد، باید به سفره خانه سنتی هتل بروید.

 

خشکشویی، لباسشویی و خدمات باربری از دیگر امکانات موجود در بخش داخلی هتل هستند. برای ورود به هتل و پذیرش در آن، هیچ محدودیتی برای مسافران وجود ندارد.

 

یعنی در هر زمان از شبانه روز که بخواهید، در‌های هتل به روی مسافران و گردشگران باز است. البته این ویژگی ربطی به رزرو اتاق ندارد؛ چون شاید در هنگام ورود به ونوس پلاس، کلیه اتاق‌های هتل پر باشند.

 

پس حتماً باید اتاق خود را قبل از مراجعه حضوری، رزرو کرده باشید. این کار از طریق سایت فلای تودی یا دیگر بستر‌های اینترنتی معتبر امکان‌پذیر است.

 

امکانات تفریحی هتل ونوس پلاس

جدا از امکانات عمومی اشاره شده، یک سری امکانات تفریحی دیگر نیز در داخل هتل وجود دارد. مثلاً در قسمتی از هتل، استخر سرپوشیده وجود دارد تا مسافران پس از سپری کردن یک روز هیجان‌انگیز در دل جنگل‌های شمال، کمی هم آب تنی کرده و خستگی را از تن به در کنند.

 

در استخر هتل ونوس پلاس، سونا خشک، ماساژ و جکوزی وجود دارد که هزینه استفاده از این امکانات جداگانه حساب می‌شود. پس از یک آب تنی و رفع خستگی، نوبت به خانه دارت می‌رسد.

 

یا شاید هم بخواهید که از امکانات سالن بدنسازی و بیلیارد و تنیس روی میز برای سپری کردن اوقات فراغت خود در هتل استفاده کنید. ویژگی جذابی که هتل ونوس پلاس دارد، دسترسی و نزدیکی آن به امکانات تفریحی نمک آبرود است.

 

یعنی مسافران به راحتی می‌توانند از سورتمه و تله کابین موجود در اطراف هتل استفاده کنند. حتی استفاده از این امکانات تفریحی برای مسافران هتل ارزان‌تر بوده و تعرفه تخفیفی دارد.

 

امکانات تفریحی هتل ونوس پلاس

 

امکانات اتاق‌های ونوس پلاس

تنوع اتاق‌ها در هتل ونوس پلاس بسیار زیاد است. یعنی این بستگی به نیاز مسافر و درخواست او دارد که مثلاً یک اتاق دو تخته دوبل بخواهد یا دو تخته توئین. یا شاید هم از سوئیت‌های تک خوابه برای اقامت در این هتل جذاب استفاده کند.

 

بیشتر این اتاق‌ها طراحی داخلی زیبا با چیدمان شیک و امکانات رفاهی مناسبی دارند. در تمامی اتاق‌ها سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، تخت خواب نرم و راحت، تلفن و میز آرایش وجود دارد. حتی برخی از اتاق‌ها گاو صندوق و صندوق‌امانات مخصوص به خود دارند.

 

اما امکانات سوئیت‌های رویال هتل ونوس پلاس، کمی متفاوت‌تر از اتاق‌های دیگر است. یکی از این امکانات ویژه، وان جکوزی است که به شما کمک می‌کند تا لحظاتی آرامش بخش را در درون هتل تجربه کنید.

 

سخن آخر

بیشتر علاقمندان به سفر و گردشگری، حداقل یکبار تجربه مسافرت به شمال کشور را دارند. چون زیبایی‌های این منطقه و سرسبزی‌های آن می‌تواند نظر هر گردشگری را به خود جلب کند.

 

اما قبل از راهی شده به سمت چالوس و تماشای منطقه دیدنی نمک آبرود، باید به فکر رزرو اتاقی برای اقامت خود باشید. فلای تودی به عنوان سایتی فعال در حوزه گردشگری، راهنمای شما برای انتخاب چنین اتاقی است.

 

چون این حق شماست که قبل از رزرو اتاق، از امکانات موجود در هتل یا مهمانسرا مورد نظر مطلع شوید. در این مطلب تصمیم گرفتیم تا امکانات هتل ونوس پلاس چالوس را به شما معرفی کنیم. چون موقعیت این هتل بسیار خاص بوده و ظرفیت این را دارد که سفری به یاد ماندنی را برای مسافران خود رقم بزند.