وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رامبد جوان بخاطر کرونا خندوانه نمیسازد (عکس)

رامبد جوان بخاطر کرونا خندوانه نمیسازد (عکس)

رامبد جوان بخاطر کرونا خندوانه نمیسازد (عکس)

 

به گزارش ایران ناز شرایط خاص خطر شیوع بیماری کرونا باعث کنسل شدن ساخت برنامه خندوانه نوروز 1399 شد . رامبد جوان با انتشار عکس و متنی طرفداران خندوانه را ناامید کرد .پروژه ساخت برنامه نوروزی «خنداونه» که نیازمند حضور تماشاگران در استودیو است، به دلیل شیوع ویروس کرونا، تعطیل شد. این خبر را رامبد جوان در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

 

رامبد جوان بخاطر کرونا خندوانه نمیسازد (عکس)

 

با این‌که پیش از این اعلام شده بود فصل تازه «خندوانه» در نوروز ۹۹ روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت، اما رامبد جوان، امروز (شنبه ۱۰ اسفند) از انصرافش از ساخت این برنامه خبر داد.

 

رامبد جوان در پستی اینستاگرامی در این‌باره نوشت:

 

«فصل جدید خندوانه بماند برای روزهایی که بی‌دغدغه‌تر زیر یک‌سقف جمع می‌شویم.

 

بماند برای روزهایی که با خیال آسوده، نفس عمیق می‌کشیم.

 

بماند برای روزهایی که اگر یکی از ما عطسه کرد، دیگران با صدای بلند به او بگویند: عافیت باشه.

 

بماند برای روزهایی که من و گروهم هم دلِ خوش داشته باشیم که بخواهیم با شما تقسیم کنیم.

 

بماند برای روزهای بهتر.

 

خندوانه بماند برای روزهایی دورتر.

 

به امید عافیت، سعادت و همدلی.

 

دلتنگ شما، رامبد جوان»

 

به گزارش ایران ناز پیش از اینها بخاطر مسائل مختلفی مثل رفتن زامبد جوان به کانادا و واکنش مردم به زایمان نگار جواهریان در خارج از ایران , شایعاتی مبنی بر تعطیل شدن خندوانه منتشر میشد .

 

“خندوانه” آخرین‌بار شانزدهم فروردین‌ماه در ایستگاه ششم به پایان رسید و شایعاتی از عدم تولید دوباره و حتی بازگشت رامبد جوان مجری و کارگردان این برنامه تلویزیونی به کشور در فضای مجازی دست به دست شد

 

رامبد جوان  در همان روزها به این شایعات پایان داد و گفت: این شایعات بی‌اساس و بی‌مبنایند و این مطالب مهاجرت و ساخته نشدن «خندوانه» هفتم هم به دنبال موج‌سازی‌های عوام‌فریبی دیگر است. چرا این فرض به وجود آمده که ما مهاجرت کردیم و دیگر هم «خندوانه» نمی‌سازیم؟

 

قرار بود بعد از محرم و صفر “خندوانه” شروع شود اما درباره “خندوانه” گفته شد که یکی از برندهای تلویزیون است. تلویزیون برندهایش را از بین نمی‌برد بلکه آنها را پرورش می‌دهد. مواظبت و همراهی می‌کند که از بین نروند. «خندوانه» از جمله برندهایی است که حتماً تلویزیون آن را حفظ خواهد کرد اما هر گاه زمان آن برسد تولید می‌شود.

 

رامبد جوان بخاطر کرونا خندوانه نمیسازد (عکس)