وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

در ارومیه از کجا خرید کنیم؟

در ارومیه از کجا خرید کنیم؟

در ارومیه از کجا خرید کنیم؟

 

زمانی که با کمک فلای تودی بلیط سفر به ارومیه را خریداری می‌کنید، در زمان حضورتان می‌توانید با مراجعه به بازارها و مراکز خرید مختلفی که در این شهر وجود دارد سوغات و وسایل دلخواه خود را تهیه کنید.

 

در ارومیه از کجا خرید کنیم؟ ، Where to buy in Urmia?

 

در کنار جاذبه‌های مختلف، تنوع بازارهای سنتی و مراکز خرید در شهر ارومیه نیز می‌تواند در نظر گردشگران بسیار جالب توجه باشد که امکان خرید کالاهای وارداتی را فراهم می‌کند.

 

سفر با فلای تودی و بازدید از بازار و مراکز خرید ارومیه

پیش از سفر اینکه با خیالی راحت در شهر ارومیه اقامت داشته باشید این است که در ابتدا هتل مناسبی را برای خود رزرو کنید تا بعد از هر گشت‌وگذار یا خرید زمانی را به استراحت اختصاص دهید.

 

از همین رو بهترین کار این است که با مراجعه به وب‌سایت فلای تودی یکی از بهترین اقامتگاه‌هایی که در این شهر قرار دارد را برای خود انتخاب کنید، البته در این سایت امکان خرید بلیط قطار و هواپیما نیز برای شما وجود دارد.

 

درصورتی‌که ساکن تهران هستید و دوست دارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن بلیط خود را تهیه کنید و با خیالی راحت برنامه‌ریزی سفر را انجام دهید، بدون شک خرید بلیط هواپیما تهران ارومیه از این سایت گزینه‌ای عالی است.

 

مراکز خرید و بازارهای مختلف ارومیه را بشناسید

خرید سوغاتی در هر سفری حسی لذت‌بخش برای شما دارد که در ارومیه نیز با وجود چندین بازار و مرکز خرید متنوع این امکان در اختیار شما قرار می‌گیرد تا محصولات مختلفی را خریداری کنید.

 

البته باید این را هم در نظر بگیرید که با توجه به نزدیکی شهر ارومیه به مرز ایران با ترکیه می‌توان کالاهای وارداتی را با قیمت مقرون‌به‌صرفه پیدا کرد که موقعیت خوبی برای خرید است.

 

بازار خیابان آهندوست در شهر ارومیه

این منطقه از ارومیه معمولا یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های شهر به‌شمار می‌رود که تنوع زیادی از فروشگاه‌ها و مغازه‌های عرضه لوازم خانگی در خود جای می‌دهد که مورد استقبال گردشگران نیز قرار می‌گیرد.

 

در ضمن هنگامی که از دورزدن در این خیابان پر رفت‌وآمد خسته شدید می‌توانید سری به رستوران‌های سنتی در این منطقه بزنید تا طعم غذاهای ترکی را بچشید و کمی خستگی در کنید.

 

مجتمع تجاری بزرگ ترک مال

زمانی که بلیط سفر به ارومیه را از طریق فلای تودی خریداری می‌کنید، اگر به قصد خرید به این شهر می‌روید حتما مجتمع بزرگ ترک مال را هم در برنامه خود قرار دهید که انواع محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

در سال 1397 در زمینی به مساحت 40هزار مترمربع بنایی زیبا و مجلل در 5 طبقه طراحی شد که شامل انواع مغازه‌ها، شهربازی، رستوران، فروشگاه و هایپرمارکت است که بسیاری از برندهای معتبر ترک را می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید.

 

مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم در ارومیه

سیتادیوم به‌عنوان یکی از مدرن‌ترین و بزرگترین مجتمع‌های تفریحی و تجاری در شمال غرب کشور شناخته می‌شود که شما می‌توانید در زمان سفر به ارومیه سری به این مرکز خرید بزنید.

 

در این مرکز خرید وجود انواع فروشگاه‌های عرضه‌کننده پوشاک با برندهای شناخته‌شده، رستوران‌های متنوع، خانه بازی و فودهال باعث می‌شود تا یکی ازگزینه‌های جذاب برای گردشگران به‌منظور خرید باشد.

 

مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم در ارومیه

 

مرکز خرید برلن در ارومیه

یکی از مراکز خرید قدیمی در ارومیه با نام برلن شناخته می‌شود که در مغازه‌های متعدد این مجموعه می‌توانید نسبت به خرید انواع کیف، کفش، پوشاک زنانه و مردانه اقدام کنید.

 

هرچند نمی‌توان گفت که این مرکز خرید مکانی لوکس و مجلل است اما دلیل اینکه باعث جلب نظر افراد می‌شود عرضه اجناسی باکیفیت است که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند.

 

شما می‌توانید با کمک فلای تودی بلیط و هتل خود را برای سفر به ارومیه به‌راحتی رزرو کنید و در زمان حضور در این شهر علاوه‌بر سر زدن به مکان‌های دیدنی بازدیدی هم از مرکز خرید برلن داشته باشید.

 

مجتمع امیرکبیر در ارومیه

شاید ظاهر مجتمع تجاری امیرکبیر خیلی به چشم شما زیبا و خاص نباشد اما قرارگیری این مرکز خرید در یکی از خیابان‌های پرتردد شهر ارومیه باعث می‌شود تا همیشه افراد زیادی برای خرید به این مرکز مراجعه کنند.

 

انواع فروشگاه‌هایی که در این مرکز خرید 3 طبقه قرار داد شامل مغازه‌های فروش زیورآلات، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی است که دسترسی مناسبی از مناطق مختلف شهر ارومیه دارد.

 

مجتمع تجاری یاقوت در ارومیه

یکی دیگر از معروف‌ترین مراکز خرید در ارومیه با نام مجتمع تجاری یاقوت شناخته می‌شود که در 6 طبقه ساخته شده و محل مناسبی برای خرید انواع لوازم آرایشی و پوشاک به‌شمار می‌رود.

 

بازار مرزی سرو در ارومیه

چناچه به خرید اجناس وارداتی علاقه داشته باشید رفتن به بازارهای مرزی شما را سر ذوق می‌آورد، یکی از محل‌های مناسب برای خرید در ارومیه با نام بازار مرزی سرو شناخته می‌شود.

 

این بازار در جاده شهرستان سرو در نزدیکی ارومیه قرار دارد که انواع اجناس خارجی را با قیمتی مناسب و اقتصادی در اختیار خریداران قرار می‌دهد، پس اگر با کمک فلای تودی بلیط سفر به ارومیه را خریداری کردید حتما در زمان حضورتان به این منطقه هم سر بزنید.

 

بازار تاریخی و بزرگ در ارومیه

رفتن به بازارهای سنتی، لذت سیاحت و خرید را به‌صورت هم‌زمان به شما هدیه می‌دهند، بنابراین اگر دوست دارید تا به یکی از مراکز خرید جذاب و زیبا در شهر ارومیه بروید باید بازار تاریخی را انتخاب کنید.

 

این بازار سنتی در سال 1362 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید و مساحتی بالغ بر 60هزار مترمربع دارد که شامل چندین حجره و مغازه می‌شود و هر کدام به عرضه کالاهای مختلفی می‌پردازند.

 

دیدن فضاهای سنتی، تیمچه‌ها، حمام‌های قدیمی و سراهای بازار تاریخی ارومیه برای شما جالب توجه خواهد بود، اگر دوست دارید تا از این مکان بازدید کنید کافی‌است همین الان به فلای تودی سر بزنید و ارزان‌ترین بلیط به مقصد ارومیه را بخرید.

 

شما می‌توانید با کمک وب‌سایت فلای تودی بلیط قطار یا هواپیما را به مقصد ارومیه خریداری کنید و در زمان حضورتان سری به بازارها و مراکز خرید متنوع این شهر بزنید و البته با رزرو هتل از این سایت نیز خیالتان نسبت به محل اقامت راحت است.

 

بازار تاریخی و بزرگ در ارومیه

 

جمع‌بندی

اگر قصد دارید تا از طریق فلای تودی بلیط سفر به ارومیه را خریداری کنید شاید دوست داشته باشید که در زمان گشت‌گذار در این شهر سری هم به مراکز خرید و بازارهای مختلف بزنید.

 

برای این منظور شما می‌توانید سوغات و کالاهای مختلفی که نیاز دارید را از طریق مراکز خرید و بازارهای متنوعی همچون ترک مال، مرزی سرو، یاقوت، بازار تاریخی یا برخی موارد دیگر خریداری کنید.