وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خرید خانه در استانبول

خرید خانه در استانبول

خرید خانه در استانبول

 

ترکیه جزو پنج کشور برتر در دنیا از منظر شرایط اقتصادی ، سرمایه گذاری،  موقعیت جغرافیایی و توسعه و گسترش شهری رو به پیشرفت است که جزو مقصدهای اول گردشگری و مهاجران در سرتاسر دنیا است.

 

البته بعضی از افرادهدف های سرمایه گذاری دارند و قصد دارند از شرایط اقتصادی ترکیه  برای خودشان کسب درآمد داشته باشند و بعضی دیگر به دنبال گرفتن اقامت و شهروندی این کشور زیبا هستند،

 

در هر صورت مهاجرت به کشور ترکیه از طریق خرید خانه در استانبول یکی از بهترین و راحت ترین روش های مهاجرت به این کشور است که متقاضیان بالایی را دارد.

 

خرید خانه در استانبول

 

مزیت های خرید خانه در استانبول

مهم‌ترین مزیت خانه در استانبول گرفتن اقامت و دریافت شهروندی این کشور است. همان طور که می دانید ، ارزش و اعتبار پاسپورت ترکیه بیشتر از پاسپورت ایرانی است.

 

با گرفتن پاسپورت ترکیه محدودیت‌های کمتری برای وارد و خارج شدن به کشورهای مختلف در مقابل فرد وجود دارد. با خرید خانه در استانبول، فرد خریدار و اعضای خانواده اش می‌تواند پاسپورت این کشور را دریافت کند.

 

گرفتن حق شهروندی ترکیه، در بیشترین حالت تا ۳۰ روز کاری بعد از خرید خانه می تواند انجام شود و خریدار می‌تواند حداکثر تا شش ماه بعد از آن برای دریافت پاسپورت  ترکیه اقدام کند.

 

موقعیت جغرافیایی کشور ترکیه باعث ایجاد فضای مناسب و عالی برای تجارت و کسب و کار شده است. شهرهای توریست پذیر و محبوب این کشور، فرصت‌های زیادی را برای شهروندان ترکیه ایجاد می کند.

 

علاوه بر این، کشور ترکیه سال های طولانی است که قصد پیوستن به اتحادیه اروپا و حوزه شینگن را دارد و در صورتی که موفق به این کار شود،  ارزش و اعتبار پاسپورت این کشور به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت،

 

اگر این کار انجام شود در این شرایط افرادی که دارای پاسپورت ترکیه هستند می توانند بدون محدودیت به ۲۶ کشور حوزه شینگن وارد شوند.

 

دریافت اقامت از طریق خرید خانه در استانبول

ایرانی ها می‌توانند تا مدت 90 روز بدون ویزا در ترکیه اقامت داشته باشند، این تایم زمانی فرصت مناسبی برای شناختن و خرید خانه در استانبول است.

 

برای دریافت اقامت این کشور می‌توانید با خرید خانه ای با ارزش کمتر از ۲۵۰هزار دلار نیز اقدام کنید اما اگر  هدف اصلی شما از خرید خانه گرفتن پاسپورت ترکیه و اخذ تابعیت ترکیه باشد، باید ارزش خانه و در کل هر ملکی که می خرید بالاتر از ۲۵۰هزار دلار باشد.

 

به‌عبارت دیگر،  برای گرفتن مستقیم پاسپورت ترکیه از طریق خرید خانه، فقط در صورتی می توانید این کار را انجام دهید که ملک و خانه خریداری شده تان بالاتر از 250 هزار دلار باشد.

 

و اما افرادی که ملک و خانه کمتر از قیمت 250 هزار دلار می خرند باید پنج سال، ابتدا به صورت دوساله و بعد از آن به صورت سه ساله اقامت موقت را تمدید کنند و بعد از آن اقدامات لازم برای دریافت اقامت دائم را انجام دهند.

 

در صورتی که فرد اقدام به خرید خانه در ترکیه با ارزش ۲۵۰هزار دلار به بالا را انجام دهد، قادر به دریافت پاسپورت و اقامت دائم ترکیه در طی سه ماه باشد.

 

علت محبوبیت خرید خانه در استانبول

از زمان های گذشته استانبول یکی از برجسته ترین و محبوب ترین شهرهای جهان بوده است. این شهر زیبا با تاریخ ، فرهنگ و فرصت های خود جزو بهترین شهرهای دنیا برای زندگی است، به طوری کهافراد مختلفی بعد از چند ماه زندگی در این شهر زیبا و جذاب نمی توانند از آن دل بکنند، شهر استانبول از لحاظ زیادی دارای جذابیت و زیبایی است،

 

غذاهای لذیذ و خوشمزه ترکی، آب و هوای مطبوع و فراح، فرهنگ بالای این کشور تنها مزیت های این شهر و کشور محسوب نمی شود، واقع بودن مرکز این کشور از نظر اقتصادی و اجتماعی ، استانبول را به گزینه ای جذاب برای سرمایه گذاری و کسانی که می خواهند صاحب خانه شوند ، تبدیل کرده است.

 

موقعیت جغرافیایی

ترکیه از آنجایی که در وسط اروپا ، اوراسیا ، خاورمیانه و آفریقای شمالی واقع شده است دارای موقعیت مرکزی و خوبی است. استانبول قلب تپنده ترکیه است و دروازه ورود به جهان خارج محسوب می شود.

 

دسترسی به میلیونها مشتری و سرمایه گذار در سرتاسر جهان از استانبولبه راحتی امکان پذیر است. اگر می خواهید خانه ای برای اهداف سرمایه گذاری در استانبول داشته باشید ، پیدا کردن یک خریدار یا مستأجر در شهر استانبول بسیار راحتاست ، که این مسئله در بین سرمایه گذاران خارجی بسیار محبوب است.

 

خرید خانه در استانبول

 

اقتصاد پر رونق

شهر استانبول مرکز اقتصاد ترکیه محسوب می شود. این شهر مرکز فعالیت های داخلی و تجاری داخلی و همچنین شرکت های چند ملیتی و سرمایه گذاران خارجی محسوب می شود.

 

داشتن خانه در شهر بهشتی استانبول فرصت های زیادی را برای خریداران ایجاد می کند و همیشه موجب جذابیت دارایی شما می شود.

 

خرید ملک در ترکیه یکی از بهترین و کم ریسک ترین سرمایه گذاری ها در جهان است که به وسیله آن می توانید از مزیت های مختلفی برخوردار باشید به این صورت که هم می توانید سرمایه گذاری مطمئنی انجام دهید و به کسب و درآمد بپردازید و همچنین از طریق خانه در استانبول موفق به اخذ اقامت و شهروندی کشور ترکیه شوید.

 

مخارج زندگی در ترکیه

اگر شهر استانبول را با دیگر کشورهای اروپا مقایسه کنیم متوجه هزینه های زندگی بسیار مناسب استانبول در مقابل دیگر شهرهای اروپایی می شویم.

 

به لطف نرخ ارز ، بیش تر مهاجران خارجی در استانبول زندگی مجللی و مرفهی را می گذرانند. شما می توانید با اقامت در خانه خود یا استفاده از این ملک به عنوان یک روش کسب درآمد ، از فرصت های عالی و مناسب استانبول بهره مند شوید.

 

امکان فروش راحت

با خرید آپارتمان در ترکیه می توانید به راحتی خانه خریداری شده خود را بعد از سه سال به راحتی بفروشید و فروختن خانه مبنی بر اتمام حق شهروندی و پاسپورت ترکیه ای شما نیست بعد از گذراندن این مدت زمان فروش خانه تاثیری بر روی اقامت شم نخواهد داشت و شما همچنان دارای حق دائم یا موقت شهروندی خود خواهید بود ،

 

همچنین فرصت های تجاری و کسب درآمد زیادی با خرید خانه در استانبول پیش روی شما قرار می گیرد و ارزش خانه شما روز به روز ممکن است بیش تر شود.

 

طبیعت زیبا و شگفت انگیز

به علت این که استانبول شهر بسیار شلوغی است ، نباید فکر کنید که این شهر فقط شلوغی و هرج و مرج است.

 

استانبول به علت داشتن جاذبه های طبیعی توریستی و زیبای خود باعث می شود خانه خریداری شما نه فقط برای  اهداف سرمایه گذاری بلکه برای زندگی کردن در کنار طبیعت و زیبایی این شهر  نیز مناسب باشد.

 

سئو سایت