وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کت ضخیم خوش لباس ترین زن دنیا در هوای گرم

کت ضخیم خوش لباس ترین زن دنیا در هوای گرم

کت ضخیم خوش لباس ترین زن دنیا در هوای گرم

 

چرا مگان مارکل – Meghan Markle مدل و بازیگر سابق آمریکایی و عروس خانواده سلطنتی انگلیس حتی در هوای گرم کت ضخیم می پوشد؟

 

مگان مارکل به عنوان یکی از خوش لباس ترین زنان دنیا به حساب می آید و اغلب به خاطر این موضوع مورد تعریف و تمجید قرار گرفته است.

 

مگان مارکل - Meghan Markle مدل و بازیگر سابق آمریکایی و عروس خانواده سلطنتی انگلیس

 

اما موردی که طرفداران مد را حیرت زده کرده این است که مگان مارکل حتی در هوای گرم هم همیشه یک کت گرم می پوشد. فرقی نمی کند دمای هوا بالا باشد یا پایین.

 

مثلا هفته پیش برای رفتن به بیرون شهر یک کت گرم از برند مکس مارا پوشیده بود هرچند که آن روز یک روز گرم در شهر مونتسیتوی کالیفرنیا بود. آن روز دمای هوا در بالاترین درجه 22بود و زیر 18 درجه نرسید.

 

مگان مارکل - Meghan Markle در گرما ، کت ضخیم خوش لباس ترین زن دنیا در هوای گرم

 

البته این اولین باری نبود که مگان مارکل این لباس گرم را انتخاب کرده و پوشیده بود.

 

در سفری که در سال 2021 به نیویورک کرده بود، علیرغم اینکه متوسط دمای آنجا 20 درجه سانتیگراد بود و رطوبت بالایی داشت اما تعدادی کت پشمی با خودش برده بود.

 

کت پشمی مگان مارکل - Meghan Markle در تابستان

 

وقتی که با میراندا هولدر؛ کارشناس مد افراد سلطنتی صحبت شد، او گفت “مگان مارکل اغب اوقات کت را به عنوان یک پوشش راحت می پوشد تا خودش را محفوظ و در امان نگه دارد. شاید هم به این خاطر که کت بیشتر به او می آید.”

 

او گفت “پوشیدن یک کت پشمی ضخیم روی لباس ها با وجود هوای 22 درجه قطعا کمی عجیب و غریب است ولواینکه آن کت بسیار شیک و خوش رنگ و یک برند عالی باشد.”

 

پوشیدن کت پشمی ضخیم روی لباس ، کت ضخیم خوش لباس ترین زن دنیا در هوای گرم

 

“هیچ شکی نیست که کتی که مگان مارکل انتخاب می کند و می پوشد ظاهر زیباتری به او می دهد و باعث می شود روی هم رفته شیک تر شود اما به خاطر اینکه در آب و هوایی مثل لس آنجلس می پوشد مورد قضاوت قرار می گیرد.”

 

مگان مارکل - Meghan Markle و شاهزاده هری - Prince Harry

 

البته مگان عادت دارد که با لباس پوشیده از خانه بیرون رود اما یک احتمال دیگر هم این است شاید او به جایی می رفته که تهویه مطبوع داشته و به همین علت لایه لایه لباس پوشیده است.

 

یک احتمال دیگر هم وجود دارد و آن این است که شاید با این کار مگان مارکل می خواهد خود را از چشمان کنجکاو و لنزهای دوربین ها درمیان لایه های ضخیم لباس پنهان کند درحالیکه این موضوع فقط توجه بیشتری را جلب می کند.