وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین مراکز خرید مارماریس کدامند؟

بهترین مراکز خرید مارماریس کدامند؟

بهترین مراکز خرید مارماریس کدامند؟

 

شهر بندری مارماریس – Marmaris یک مقصد گردشگری پرطرفدار است. اگر شما هم قصد سفر به این بندر زیبا را دارید، بهتر است قبل از سفر اطلاعاتی درباره این شهر داشته باشید.

 

از جمله اطلاعات مهمی که به آن نیاز دارید، آشنایی با مراکز خرید مارماریس است. خرید، یکی از بخش‌های جذاب هر سفر محسوب می‌شود. اگر درباره اینکه از کجا می‌خواهید خرید کنید اطلاعاتی نداشته باشید، ممکن است دچار سردرگرمی شوید.

 

پس با ما همراه باشید تا با معروفترین بازارهای مارماریس آشنا شویم.

 

بهترین مراکز خرید مارماریس کدامند؟ ، What are the best shopping centers in Marmaris?

 

بازار بزرگ؛ اصلی ترین مرکز خرید مارماریس

«بازار بزرگ مارماریس» یکی از مراکز خرید ارزان و پرطرفدار این شهر است. این بازار در مرکز شهر قرار گرفته و به نام محلی کارسی بازار شناخته می‌شود.

 

مغازه‌های این مرکز خرید در یک خیابان سرپوشیده قرار دارند و تقریبا هر کالایی را بخواهید، می‌توانید با کمی جست‌وجو در آنجا پیدا کنید. به همین دلیل مسافران تور مارماریس حتما به این بازار سری خواهند زد.

 

این بازار در بیشتر ساعات روز شلوغ است و روزانه، گردشگران داخلی و خارجی زیادی برای خرید لوازم ضروری و سوغاتی به آن مراجعه می‌کنند.

 

حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، گشت و گذارمیان مغازه‌های متنوع و تماشای محصولات گوناگون در این بازار، به خودی خود یک گردش جالب محسوب می‌شود و شما را نیز، با فرهنگ این منطقه بیشتر آشنا می‌کند.

 

در بازار بزرگ مارماریس چه محصولاتی می‌توان خرید؟

شما می‌توانید برای خرید هریک از اقلام زیر به بازار بزرگ مارماریس مراجعه کنید:

 

• پوشاک

• طلا

• زیورآلات

• انواع مواد خوراکی و ادویه‌جات

• فرش و صنایع دستی

 

این اقلام، در مراکز خرید مارماریس ترکیه، با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند. گرچه، در بازار بزرگ، قیمت‌های مناسب‌تری می‌توان پیدا کرد.

 

رستوران‌های ترکی زیادی هم در اطراف این بازار هستند که برای استراحت و صرف غذا، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

 

بازار بزرگ مارماریس

بازار بزرگ مارماریس

 

مرکز خرید پوینت؛ از بهترین مراکز خرید مارماریس

شاید برایتان عجیب باشد؛ اما مرکز خرید پوینت مارماریس یکی از دلایل انتخاب این شهر در بین گردشگران تور ترکیه است. پوینت یکی از بهترین مراکز خرید مارماریس شناخته می‌شود که در خیابان اصلی قرار دارد.

 

به همین دلیل گردشگران می‌توانند به راحتی به آنجا بروند و محصولات متنوعی را با برندهای مختلف را خریداری کنند. در این مکان، علاوه بر فروشگاه‌های مختلف، سینما، کافه تریا، اتاق کودک و رستوران هم وجود دارد.

 

در رستوران این مجتمع می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه را سفارش دهید. مرکز خرید پوینت مارماریس، چشم انداز زیبایی نیز دارد که رو به دریا است.

 

ساعت کاری این مجتمع تجاری از ۹ صبح تا ۱ بامداد است و انواع اکسسوری، ساعت، جواهرات، لباس و کفش را از بهترین برندهای ترک، برای خرید، عرضه می‌کند.

 

مرکز خرید نتسل مارینا؛ از لوکس ترین مراکز خرید مارماریس

یکی دیگر از مراکز خرید خوب در شهر مارماریس، نتسل مارینا نام دارد. نتسل مارینا بزرگ نیست و فقط از ۲۰ مغازه تشکیل شده؛ بااین‌حال، فضای بسیار زیبا، لوکس و مجللی دارد.

 

از جمله محصولاتی که در این مرکز خرید عرضه می‌شوند، می‌توان به انواع لباس‌ها از برندهای معتبر ترک اشاره کرد. علاوه بر لباس، برخی فروشگاه‌ها، جواهرات لوکس و ساعت نیز می‌فروشند.

 

در مرکز خرید نتسل مارینا مارماریس، کافی‌شاپی زیبا و رستورانی درجه یک نیز وجود دارد. گردشگران می‌توانند غذاهای ترکی خوشمزه‌ای را در این رستوران سفارش دهند.

 

نکته قابل توجه در مورد کافی‌شاپ این مجموعه، منظره‌ جذاب آن است که روبروی لنگرگاه زیبای مارماریس قرار دارد. در این مکان می‌توانید علاوه بر استراحت و سفارش نوشیدنی‌های خوشمزه، از تماشای یک منظره جذاب نیز لذت ببرید.

 

مرکز خرید تانساش؛ مرکز خرید پارچه در مارماریس

مرکز خرید تانساش در شرق مارماریس واقع شده و یکی از معروف‌ترین مراکز خرید این شهر است‌.  تانساش 2 طبقه دارد که در طبقه اول آن موادغذایی عرضه می‌شود.

 

طبقه دوم نیز شامل مغازه‌هایی است که به فروش پارچه، پوشاک، لوازم خانگی، چرم و تابلو فرش مشغول هستند. اگر قصد خرید پارچه‌های باکیفیت را در مارماریس دارید، حتما سری به این مرکز خرید بزنید.

 

بلو پورت مال؛ از زیباترین مراکز خرید مارماریس ترکیه

بلو پورت مال یکی از معروف‌ترین مراکز خرید مارماریس است که به جواهر معماری مارماریس شهرت دارد. در ابتدای ورود به این مجتمع تجاری شیک، با یک حوض آب فیروزه‌ای مواجه می‌شوید که فواره‌های زیبایی دارد.

 

کمی جلوتر، مغازه‌های متنوعی را خواهید دید که محصولات برندهای معروف دنیا را در خود جای داده‌اند. شما می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، شکلات و خوراکی‌های لذیذ را از این مغازه‌ها تهیه کنید.

 

البته به این نکته مهم توجه داشته باشید که قیمت کالاها در برخی مغازه‌ها کمی گران‌تر است. بنابراین، حتما قبل از خرید به مغازه‌های دیگر پاساژ سر بزنید.

 

یک رستوران‌ روباز معروف نیز در بلو پورت مال وجود دارد که به خاطر کباب‌ترکی‌های بی‌نظیرش معروف است.

 

البته در این رستوران به غیر از کباب ترکی، می‌توانید مرغ سوخاری نیز سفارش دهید. اگر هم هوس بستنی کردید، بستنی‌های بسیار خوشمزه‌ای در این مجتمع تجاری به فروش می‌رسد.

 

بلوپورت مال؛ زیباترین مرکز خرید مارماریس

بلوپورت مال؛ زیباترین مرکز خرید مارماریس

 

مگا سنتر؛ ارزانترین مرکز خرید مارماریس

مگا سنتر مارماریس، یک مرکز خرید کوچک و جذاب است که در خیابان اصلی شهر قرار دارد. به همین دلیل در معرض رفت‌وآمد گردشگران قرار داشته و میزبان مسافران زیادی خواهد بود.

 

در این مرکز خرید انواع وسایل خانه، پوشاک و کالاهای دیگر عرضه می‌شوند که ویژگی مشترک همه این محصولات، قیمت مناسب آن‌ها است. اگر به دنبال خرید اقتصادی در مارماریس هستید، حتما سری به مگا سنتر بزنید.

 

مرکز خرید آیکملر؛ مرکز خریدی زیبا با چراغ های رنگی

منطقه جذاب آیکملر، بهشت عاشقان خرید و از بهترین مراکز خرید مارماریس است. اگر به مارماریس سفر کردید، حتما به این پاساژ هم سر بزنید.

 

از جمله کالاهایی که در آیکملر فروخته می‌شوند، می‌توان به انواع چرم‌، جواهرات، پوشاک، پارچه و صنایع‌دستی اشاره کرد. در این مکان شما می‌توانید به محصولاتی از برندهای معروف، با قیمت خوب دسترسی داشته باشید.

 

دکور مغازه‌های این منطقه بسیار جذاب و دیدنی است؛ چراغ‌‌های رنگی غرفه‌ها فضایی زیبا خلق کرده است و محصولات در نور این چراغ‌ها جلوه قشنگ‌تری دارند. فراموش نکنید که به فروشنده‌ها بگویید به شما تخفیف بدهند؛ زیرا شانس اینکه بتوانید از آن‌ها تخفیف بگیرید، زیاد است.

 

سفر به شهر مرمرها با تور مارماریس مهرپرواز

حال که با بازارها و مراکز خرید مارماریس آشنا شدید، می‌توانید پیش از سفر برای خرید سوغاتی و کالاهای مورد نیازتان برنامه‌ریزی کنید. تور مارماریس نوروز فرصت مناسبی برای گشت‌وگذار در این شهر دوست‌داشتنی و خرید کردن است.

 

اگر قصد سفری جذاب، مهیج و مفرح در تعطیلات سال نو را دارید، بهتر است فرصت را به تعویق نینداخته و از اواخر پاییز یا ابتدای زمستان برای خرید تور مارماریس اقدام کنید.

 

آژانس مسافرتی مهرپرواز با 12 سال تجربه و تخصص در عرصۀ گردشگری، در تلاش است تا متنوع‌ترین تورهای خارجی با بهترین قیمت را به گردشگران عزیز ایرانی عرضه کند.

 

شما می‌توانید نه‌فقط برای تور مارماریس، بلکه برای سفر به سایر شهرهای ترکیه، اروپا، تایلند، قطر و حتی آفریقای جنوبی به ما و تخصصمان اعتماد کنید. برای اطلاع از انواع تور خارجی و شرایط آن‌ها، به www.mehrparvaz.com مراجعه کنید.