وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لباس مناسب برای سفر به دبی | راهنمای کامل پوشش در سفر

لباس مناسب برای سفر به دبی | راهنمای کامل پوشش در سفر

لباس مناسب برای سفر به دبی | راهنمای کامل پوشش در سفر

 

لباس مناسب برای سفر به دبی در اماکن مختلف این شهر متفاوت است. همه ما می‌دانیم که دبی شهری از یک کشور مسلمان است و در امارات متحده عربی، پوشش خانم‌ها و آقایان کمی متفاوت از کشورهای دیگر است.

 

همانطور که در کشور ایران قوانینی برای پوشش وجود دارد در دبی نیز لازم است قوانین پوشش پیروی کنید. اگر در حال بسن چمدان برای سفر به این شهر هستید، توصیه می‌کنیم پیش از آن با لباس مناسب برای سفر به دبی آشنا شوید و چمدان خود را بر اساس آن ببندید.

 

در شهر دبی در رستوران، کافی شاپ، مساجد، کلاب و… لازم است لباس‌های مختلفی بردارید که در ادامه در این خصوص بیشتر توضیح می‌دهیم. اگر قصد سفر به دبی با تور را دارید، برای مشاهده قیمت تور دبی به سایت لحظه آخر مراجعه کنید.

 

قوانین پوشش لباس در دبی چگونه است؟

 

لباس مناسب برای سفر به دبی

 

لباس مناسب برای سفر به دبی را هرگز فراموش نکنید و سعی کنید از طریق آشنایی با قوانین پوشش لباس در دبی، چمدانی مناسب جمع کنید.

 

پوشش لباس مناسب در این شهر نشان‌دهنده احترام به قوانین و مقررات و آداب و رسوم آن‌هاست. به طور کلی پوشیدن لباس‌های بدن‌نما و خیلی کوتاه در این شهر توصیه نمی‌شود.

 

لباس مناسب برای سفر به دبی در مراکز خرید

در صورتی که قصد رفتن به مراکز خرید دبی را دارید، بهتر است لباسی انتخاب کنید که نسبتا ساده و پوشیده باشد.

 

بهتر است شانه‌ها و زانوها خیلی پیدا نباشد و آقایان نیز به جای شلوارک از شلوار استفاده کنند. در کل از پوشیدن لباس‌های جلب توجه‌کننده دوری کنید و در ماه‌هایی مثل رمضان و محرم بیشتر رعایت کنید.

 

لباس مناسب برای کنار ساحل دبی

 

لباس مناسب برای کنار ساحل دبی

 

در کشورهای خارجی پوشش بیشتر افراد کنار ساحل مایو، پیراهن‌های ساحلی و یا تاپ و شلوارک است. در صورتی که قصد رفتن به سواحل دبی، آفتاب گرفتن و یا شنا کردن دارید بهتر است مایوهای خیلی جذب و لخت نپوشید.

 

البته در سواحل خلوت و یا در سواحل خصوصی هتل آزادتر هستید. اگر قصد تعویض لباس دارید این کار را کنار ساحل انجام ندهید.

 

لباس مناسب برای هتل و رستوران‌های دبی

به طور کلی هتل‌های دبی در خصوص پوشش خیلی سخت‎‌گیر نیستند مگر در شرایطی که فضای خیلی رسمی داشته باشند؛ در این صورت باید لباس رسمی و مناسب بپوشید.

 

در مورد رستوران‌های دبی نیز باید گفت نوع رستوران تعیین‌کننده پوشش شماست. اگر به یک رستوران شیک و لوکس می‌روید بهتر است لباسی رسمی همراه با کفش پاشنه بلند بپوشید و اگر آقا هستید ترجیحا کت و شلوار و کفش کلاسیک را پیشنهاد می‌کنیم.

 

به طور مثال رستوران‌های برج‌العرب قانون خاصی برای پوشش دارند و در صورتی که رعایت نکنید نمی‌توانید در آن غذا میل کنید.

 

با جست‌وجوی عبارت ” لیست بهترین هتل های دبی لحظه آخر” در گوگل وارد سایت لحظه آخر شوید و با لوکس‌ترین هتل های دبی آشنا شوید.

 

پوشش مناسب در بازارهای سنتی دبی

لباس مناسب برای سفر به دبی به منظور رفتن به بازارهای سنتی اندکی متفاوت با مراکز خرید لوکس است. بهتر است در این بازارها لباس مناسبی بپوشید تا به فرهنگ و آداب و رسوم مردم توهین نشود. تا جای ممکن از پوشیدن تاپ و شلوارک خودداری کنید.

 

بهتر است از تیشرت و شلوارهای گشاد و نخی استفاده کنید و گردنبند نیز به گردن نیندازید. آقایان نیز از پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان و شلوارک خودداری کنید.

 

پوشش مناسب برای رفتن به مساجد دبی

بر خلاف دیگر نقاط دبی، برای ورود به مسجد باید حتما پوشش کامل و مناسبی داشته باشید.

 

خانم‌ها اگر به مسجد دبی وارد می‌شوند بهتر است از لباس‌های پوشیده و روسری استفاده کنند. آقایان نیز باید تمام بدن خود را بپوشانند و لباس مناسب و پوشیده بر تن کنند.

 

پوشش مناسب برای رفتن به مساجد دبی

 

برای آشنایی با زیباترین مسجدهای دبی عبارت ” باشکوه ‌ترین مساجد دبی لحظه آخر” را در گوگل سرچ کرده و وارد سایت لحظه آخر شوید.

 

لباس مناسب برای کلاب‌های شبانه در دبی

شاید تصور کنید برای رفتن به کلاب‌های دبی هر چیزی بپوشید موردی ندارد. اما لازم است بدانید برای حضور در کلاب‌ها به عنوان یک خانم باید لباس شب و کفش‌های پاشنه‌دار بپوشید.

 

به عنوان یک آقا نیز لازم است لباس و کفش رسمی داشته باشید. از پوشیدن شلوارک و کتونی در کلاب جدا خودداری کنید.

 

برای سفر به دبی چه لباس و لوازمی همراه داشته باشیم؟

همانطور که گفتیم دبی شهری با قوانین خاص خودش است و باید تجهیزات و لباس‌های مناسب با خود به همراه داشته باشید. اگر در حال بستن چمدان برای سفر به این شهر هستید حتما چند دست لباس با خود ببرید.

 

لباس مناسب برای کنار ساحل، پیراهن‌های بلند و نخی و خنک، لباس شیک و رسمی برای رستوران، لباس شب برای کلاب، لباس پوشیده و مناسب برای مساجد، کفش پاشنه‌دار، صندل، کفش ورزشی و… تمام چیزهایی است که از نظر پوشش و لباس چه آقا باشید و چه خانم باید همراه خود داشته باشید.

 

کرم ضدآفتاب و کلاه لبه‌دار را فراموش نکنید. چرا که دبی آب و هوای گرم و شرجی دارد. البته شب‌های دبی کمی خنک است پس یک لباس گرم نیز همراه خود داشته باشید. در نهایت توجه کنید که لباس مناسب در سفر به دبی در اماکن مختلف متفاوت است.

 

اگر قصد سفر به دبی را دارید، قیمت تور دبی را در سایت لحظه آخر مشاهده کنید. انواع تور دبی را با بهترین قیمت در سایت رزرو نمایید و همچنین در صورت نیاز به رزرو هتل در دبی، از همین سایت هتل خود را آنلاین رزرو کنید.