وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

از تور های لاکچری و تاپ در نوروز لذت ببرید..

از تور های لاکچری و تاپ در نوروز لذت ببرید..

از تور های لاکچری و تاپ در نوروز لذت ببرید..

 

آژانس هواپیمایی سام سیر تخفیف های خود رو برای تور های خارجی اعلام کرد لطفا برای مشاهده آفرهای لحظه آخری بر روی لینک های انتهای مطالب هرکشور نیز کلیک نمایید.

 

از تور های لاکچری و تاپ در نوروز لذت ببرید..

 

تور چین

«چین؛ شما را هیجان زده می کند!»

چین. اسم این کشور هم شما را وادار می کند که چمدان هایتان را ببندید و آماده رفتن به تور چین باشید. چین شما را به همه جا می برد، پس سوار هواپیما بشید و همراه یک ماشین در چین راه بیافتید و ببینید چی در انتظارتونه!؟؟

 

عتیقه نفس گیر

چهره ی مدرن آن خیره کننده است، اما چین جایی نیست که مردم آن فقط یک کار بلد باشند. قدیمی ترین تمدن ماندگار در جهان چیزی نیست که بتوان با ساختمان های شیشه دودی و یا آلمینیومی آن را پوشاند – سه دهه توسعه اقتصادی و مدرنیزه کردن شهرهای کوچک و پولدارهای تازه به دوران رسیده آن را هم کم رنگ نکرده است.

 

چین را با توجه به ذائقه تون تقسیم کنید: قسمتهای فرو ریخته دیوار بزرگ، معابد بالای کوه ها، روستاهای فراموش شده در زمان، شهر های کوچک و توسعه نیافته بنا شده روی آب، غارهای مقدس بودایی و قلعه های بیابانی باستانی.

 

یک جفت کفش مناسب مسافرت را بردارید و جملات لائوتسه (اولین فیلسوف مشهور چینی معروف به «استاد کهن» یا «پیر استاد») را بخاطر داشته باشید:

 

«یک سفر هزاران مایلی با یک قدم شروع می شود.»

چشم اندازی شگفت انگیز

تعداد کمی از کشورها هستند که می توانند مانند پادشاهی میانه (نام دیگر چین) باشند. مناظر چینی طیف وسیعی از آلفا و امگا را در بر می گیرد: انتخاب خود را از دریاچه های کبود رنگ تبت یا بیابان های بی رحم مغولستان، آیلند هُپینگ در هنگ کنگ و یا دوچرخه سواری در بین کوه های اهکی افسانه ای در اطراف یانگشاو؛ در بین شالیزارهای جنوبی دیوانه می شوید،

 

در بین گلهای زرد زیبای کلزا در وویوان یک سلفی بگیرید و یا از دیوار بزرگ چین که در بین کوه ها پیچیده است، پیاده روی کنید؛ در جنگل های سبز بامبو ناپدید شوید و یا زمانی که انرژی خود را از دست می دهید، در یک ساحل دور افتاده به افتادن نارگیل ها گوش دهید.

 

آشپزی چینی

چینی ها زنده اند که غذا بخورند و با 1.4 میلیارد نفر جمعیت عاشق غذا که نیاز به تغذیه دارند، که با یک جغرافیای وسیع و فرهنگ هایی متفاوت از هم جفت شده اند. غذای چینی واقعی سبک، متعادل و ساده است که هر آشپزخانه ای در خانه می تواند براحتی آن را بپزد.

 

در چین متد برای آشپزی بسیار زیاد است، اما سرآشپزهای چینی فقط 8 تای آنها را از همه بهتر می دانند. هر کدام این متدها سبک خود را دارند و با یکدیگر کاملا فرق دارند.

 

. آشپزی شان دونگ: تازه و شور با تنوع زیاد در غذای دریایی

. آشپزی سیچوآن و هونان: ادویه تند

. آشپزی گوانگ دونگ، چجیانگ و جیانگسو: غذاهای دریایی فوق العاده و طعم غذاها عموما شیرین و سبک است.

. آشپزی آن هوئی و فوجیان: شامل غذاهای وحشی از کوه های اطراف و دریا، بیشتر به صورت خورشتی و با روغن فراوان که طعم شیرین ملایم و ترش مزه ای دارد.

 

تنوع و گوناگونی 

چین بزرگ است. در مقیاس واقعا، عظیم است. گویش ها و لهجه های کاملا متفاوت و در هم و برهم با آب و هوا و مشخصات فیزیکی متفاوت هر ناحیه با ناحیه دیگر، مانند این است که چند کشور را در داخل چین جا داده باشید.

 

از بین تمام این مخلوط درهم برهم انتخاب کنید؛ معبد Xiàhé جنوب غربی را ببینید، تا امتداد جاده ابریشم را ماجراجویی کنید، شب را در کمپ پایه اورست بگذرانید و یا در شانگهای بچرخید.

 

شما چه یک مسافر شهرگرد در تور چین باشید، چه یک کوهنورد، دوچرخه سوار، اکتشاف گر، Backpacker، موزه گرد و یا حتی یک دنبال کننده غذاهای روز دنیا باشی، چین از همه جا بهتر است.

 

. برای مشاهده آفرهای تور چین کلیک کنید.

 

———————————

 

تور بالی

به بالی خوش آمدید.»

 

از تور های لاکچری و تاپ در نوروز لذت ببرید..

 

تنها اشاره ای به بالی، اندیشه های بهشتی را به تصویر می کشد. بالی بیش از یک مکان است؛ این یک حالت است، یک آرزو، یک حالت استوایی در ذهن.

 

جزیره خدایان

فرهنگ غنی و متنوعی از بالی در تمام سطوح زندگی، از گل های بسیار باشکوه در همه جا، تا به صف شهروندان محلی که برای شرکت در جشن های مذهبی با شادی و خوشحالی در جاده های اصلی که به یکی از صدهزار معابد بالی می رسد، تا به موسیقی سنتی و رقص در سراسر جزیره.

 

تقریبا همه چیز معنای معنوی دارد. در وسط بالی آتشفشان کوه های مرکزی و معابدی که دامنه های کوه ها هستند مانند Pura Luhur Batukau (یکی از 10،000 معابد بالی)، در حالی که بلندترین قله Gunung Agung، مرکز معنوی جزیره است.

 

یک جزیره، یک عالمه مقصد

در بالی شما می توانید در شلوغی Kuta گم شوید و یا در Seminyak و Kerobokan به خوشگذرانی بپردازید، در سواحل جنوبی موج سواری کنید و یا فقط در Nusa Lembongan بگردید.

 

شما می توانید به Sanur خانواده دوست بروید و یا در جزیره Bukit به دنبال آرامش و فرار از هیاهو باشید. Ubud قلب بالی است، جایی که فرهنگ جزیره بیشترین دسترسی را دارد و زیباترین مناظر زمین های کشت برنج و آثار تاریخی در شرق و غرب بالی را به اشتراک می گذارد.

 

شمال و غرب بالی کم جمعیت هستند، اما دارای نوعی از غواصی و گشت و گذار هستند که هر تور بالی را ارزشمند می کند. بالی به شما آدرنالین خالص، رافتینگ درجه یک رودخانه Ayung که در Ubud است را پیشنهاد می دهد.

 

اگر از این هیجان ها دوست ندارید در Ubud در اطراف یک شهر کوچک آن سوار دوچرخه شوید و اگر هم در جنوب هستید، Uluwatu یک مسیر دوچرخه سواری کم نظیر دارد.

 

ماهیت بالی

بله، بالی دارای سواحل، موج سواری، غواصی و هتل های بزرگ و کوچک است، اما ماهیت بالی – و مردمان بالی – که باعث می شود که بالی خیلی بیشتر از یک جزیره برای آفتاب گرفتن باشد.

 

ممکن است شما منظور مردمان بالی را اشتباه برداشت کنید، اما در واقع، ساکنان این جزیره کوچک سخاوتمند و واقعا صمیمی هستند. اما یکسری اعتقادات بامزه و جالبی هم در بالی وجود دارد.

 

پس از دیدن یک توریست کچل، بسیاری از مردم محلی با تعجب به همه “bung ujan” می گویند، که به معنی امروز باران نمی بارد می شود – و در واقع یک کله کچل و بدون مو برای مرمان بالی به معنای یک آسمان صاف و روشن است.

 

سرگرمی بالی

در پایان روز (که تازه شروع یک روز برای بیشتر توریست ها است)، فرهنگ غنی بالی، به همراه مناظر واقعا زیبای آن و مردمان واقعا دوست داشتنی اش، باعث می شود که ظرافت خاص بالی بیش از پیش نمایان شود.

 

از آنجا که بالی سرگرم کننده است، مهم نیست که چه می خواهید و یا چه کسی هستید. Seminyak دارای مغازه ها و طراحان مُد است، Kerobokan هتل های ساحلی لوکس و غذاهای عالی دارد، Kuta و Legian، تفریحات شبانه (Nightlife) دارند و Canggu همه را یک جا در خودش دارد.

 

به عمیق ترین روح بالی شیرجه بزنید و در Ubud خودتون رو یکبار دیگر از نو تکرار کنید و یا به سمت موج های فوق العاده Bingin بروید. در بالی یک عالمه وسیله برای جابجایی است، که به شما کمک می کند در بالی راحت به گردش خودتون برسید.

 

از تورهای فوق العاده نیم روزه تا تمام روز و حتی تورهای شبانه که شما براحتی از بخش پذیرش هتل، آژانس های مسافرتی و کارگزاران تورها می توانید آنها را رزرو کنید.

 

شما حتی می تونید یک تاکسی بگیرید و همان راننده تاکسی، راهنمای شما در جزیره می شود. از جاده های شلوغ بالی لذت ببرید، مخصوصا اگر اتفاقا در مسیر جاده مراسم عروسی برقرار باشد، از این تجربه رنگارنگ و زیبا بالی هم استفاده کنید.

 

فقط کافیه اسم ببرید، همه چی اینجاست.

 

در چند سال گذشته تور بالی برای ایرانیان یک مقصد توریستی محبوب به حساب آمده است و استقبال زیادی از این تور از طرف گردشگران ایرانی شده است. با آژانس هواپیمایی سام سیر مفتخر است که در چندین سال گذشته در زمینه تورهای بالی به صورت حرفه ای با کارگزاران مجرب در اندونزی به طور مستقیم، کار نموده است و تجارت زیادی در این زمینه به دست اورده است و توانایی اجرای تور بالی را برای مسافران گرامی با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت عالی دارا می باشد.

 

. برای مشاهده آفرهای تور بالی کلیک کنید.

 

—————————————–

 

تور مالدیو

 

از تور های لاکچری و تاپ در نوروز لذت ببرید..

 

« مالدیو همان رویایی است که همیشه شما در حال تصور آن بودید. »

مالدیو، همان تعطیلات رویایی هست که شما عکس های خیالی و فانتزی آن را روی پس زمینه کامپیوترتان می گذارید، یا آن فانتزی های مزاحمی که وسط روز کاری به سراغتان می آید و مجبورتان می کند که دست از کار بکشید و به این فکر کنید که دوست دارید بقیه زندگی خودتون رو در یکی از همین جزیرها بگذرانید، یا خوب حداقل یک یا دو هفته!

 

خوب حتما می دونید که، امکان اینکه همچین جایی که به توقعات شما از زیبایی و شگفت انگیزی برسه، ممکن نیست وجود داشته باشه. ولی خوب ما متوجه شدیم که مالدیو این صحنه های شگفت آور و دیوانه کننده رو، داره!

 

مالدیو دقیقا همان مکانی است که شما عکس هایش را روی Screen Saver کامپیوتر خودتون دارید: خورشید درخشان، آب های کم عمق آبی و شفاف، صخره های دریایی با کلی ماهی، آب های کم عمق پر از بچه کوشه و سفره ماهی، و ساحل های شنی سفید که به چیزی جز کیلومترها آب های فیروزه ای و آسمان آبی امتداد پیدا نمی کند.

 

ما همگی این تصویر آشنا را می شناسیم، ولی شما هنوز هم خیلی چیزهای شگفت انگیزی راجع به این کشور-جزیره جنوب آسیا نمی دانید.

 

کشوری که طلوع و غروب آفتاب در آن بی نهایت لذت بخش و نفس گیر است، آب های گرم و مانند کریستال شفاف اش معروف است برای غواصی در سطح حرفه ای و یا مبتدی، استراحتگاهی برای خانواده ها، خلوتگاهی برای ریلکس کردن، مکانی کاملا دنج برای گشت و گذار عاشقانه دو نفره.

 

مالدیو، در زبان محلی خود یعنی Dhivehi با نام Dhivehi Raajje نامیده می شود. مجمع الجزایر مالدیو از 1.192 جزیره مرجانی که در 26 گروه جزیره زنجیره ای طبیعی مرجانی در اقیانوس هند دسته بندی شده اند. این جزایر در جنوب و جنوب غربی هند و در غرب سریلانکا قرار دارند. هیچ جزیره مرجانی بیش از 1.8 متر بالاتر از سطح دریا نیست.

 

تنها 192 جزیره مسکونی دارد که جمعیت ساکن در آنها به 300،000 نفر می رسد. بقیه جزایر دست نخورده باقی ماندند، جز بیش از 100 جزیره که به توسعه بازار گردشگری اختصاص یافته اند.

 

با داشتن دریایی بسیار زیبا که اطراف جزیره ها را محاصره کرده است و ساحل های شنی سفید، مالدیو ها به عنوان یک بهشت گرمسیری توسط شرکت های مسافرتی به مسافران معرفی شده است. تور مالدیو تا اوائل دهه 1970 عمدتا برای گردشگران و توریست ها ناشناخته بوده است.

 

اقتصاد مالدیو به گردشگری و ماهیگیری وابسته است. گردشگری در حدود 28 درصد از تولید ناخالص داخلی مالدیو را تامین می کند. بیش از 90٪ درآمد دولت مالدیو از عوارض گمرکی کالاهای وارداتی و مالیات مربوط به گردشگری حاصل می شود.

 

این جزایر را برای یکبار هم که شده باید دید و متوجه شد که زمین چه چیزهای زیبایی برای عرضه به ما دارد…

 

آژانس مسافرتی سام سیر، به جرات یکی از اولین آژانس های ارائه دهنده تور مالدیو به صورت مستقیم و بی واسطه به این مقصد رویایی و سراسر  آرامش می باشد. همکاران ما در بخش فروش تور خارجی، با داشتن اطلاعات قوی در زمینه هتل های مالدیو و پروازهای موجود به سمت این کشور و همینطور داشتن نرخ های رقابتی و اجرای تورهای با کیفیت در این مسیر، می توانند شما را در این سفر همراهی کنند.

 

. برای مشاهده آفرهای تور مالدیو کلیک کنید.

 

———————————————–

 

تور اسپانیا

از جذابیت شهرهای کوچک اسپانیا غافل نشوید.»

 

از تور های لاکچری و تاپ در نوروز لذت ببرید..

 

همه ما می دانیم که مادرید و بارسلونا محبوب ترین شهرهای اسپانیا هستند و بیشتر توریست ها از این دو غول اسپانیایی دیدن می کنند، اما اسپانیا خیلی بیشتر از این دو شهر است.

 

کوچه های باریک سنگ فرش شده، معماری با شکوه، غذاهای سنتی خوشمزه و مردمانی شاد – همه اینها باعث می شود که این شهرهای کوچک بسیار ویژه و ارزش دیدن را داشته باشند. همراه ما باشید تا این 10 شهر کوچک را به شما، معرفی کنیم!

 

یک: بسالو – Besalú، استان کاتالونیا

Besalú یک شهر اسپانیایی قرون وسطایی است که در طول سالهای گذشته دست نخورده باقی مانده است. این شهر محکم در استان خیرونا، پر از خیابان باریک سنگ فرش شده است، بنابراین توصیه می شود کفش های مناسب را بپوشانید.

 

خیابانی که از پل شما را به میدان شهر Plaça Major می برد، که قرن ها پیش به عنوا مرکز بسالو مورد استفاده قرار می گرفت. مهمترین اثر تاریخی Besalú پل قرون وسطایی آن است، که داستان افسانه ای درباره یک شوالیه شجاع است و بالاترین نقطه پل هر شب روشن می شود.

 

بازدید از موزه مینیاتورها و میکرومینیاتورها که از قرن نوزدهم تا به الان است را، اصلا از دست ندهید. برخی از مینیاتوری ها آنقدر جزئیات دارند که باید با ذره بین آنها را ببینید.

 

دو: Comillas، استان کانتابریا

شما فکر می کنید، فقط بارسلونا کارهای معروف آنتونی گائوددی را دارد؟ خوب، شما اشتباه کردید زیرا شهر Comillas شما را با ساختمان El Capricho شگفت زده می کند.

 

این ساختمان با سبک منحصر به فرد خود که شبیه به مناره های ایرانی است، مشخص می شود. به دیدن قصر Sobrellano حیرت انگیز، واقع در کنار ساختمان El Capricho بروید. قصر در حال حاضر متعلق به دولت کانتابریا است و به یک موزه تبدیل شده است.

 

برای ورود به موزه، شما مجبور به پرداخت 3 یورو هستید. پارک طبیعی Oyambre در 12 کیلومتری شهر Comillas و در دهکده کوچکی به نام San Vicente de la Barquera واقع شده است. این سایت، دارای مدرسه های موج سواری است که به شما موج سواری را آموزش می دهد. 

 

سه: کوئنکا، بخش خودمختار کاستیا – لا مانچا

اگر چه شهر بزرگی نیست (در حدود 50،000 ساکن)، کوئنکا در واقع پایتخت استان اسپانیایی خودمختار کاستیا – لا مانچا است. این شهر خاص است؛ زیرا در بالای سرازیری کوه و در ارتفاع 956 متری ساخته شده است و این شهر به دلیل داشتن زیرساخت فرهنگی خوب به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شده است.

 

بنای تاریخی اصلی در کوئنکا کلیسای Our Lady of Grace است که، به عنوان اولین کلیسای جامع گوتیک در اسپانیا شناخته می شود. میدان مرکزی Plaza Mayor نامیده می شود که در آن شما فرمانداری کوئنکا را مشاهده خواهید کرد.

 

احتمالا معروف ترین بخش کوئنکا، las casas colgadas یا «خانه های معلق» است، نمونه ای از خانه های سنتی کوئنکا که بر روی صخره ها ساخته شده اند. امروزه برخی از آنها رستوران های خانگی و موزه هنرهای انتزاعی را در بر می گیرد. البته که شما هم میتوانید با تهیه تور اسپانیا از این تفریحات زیبا لذت ببرید.

 

چهار: Olite، بخش خود مختار – استان نابارا

این شهر کوچک که تنها 3000 نفر ساکن دارد، دارای یک قصر است که می تواند به عنوان یکی از، قصر های معروف جهان شناخته شود.

 

ما در مورد قصر پادشاهان نابارا از Olite صحبت می کنیم که در واقع یک قلعه است و شامل سه بخش اصلی است: قصر قدیمی، قصر جدید و کلیسای Santa María la Real است.

 

طراحی افسانه ای این قصر چیزی است که آن را بسیار ویژه می سازد – و به این دلیل است که قصر در چند مرحله ساخته شده است، و این کار در طی قرن ها انجام گرفته است. آب و هوای مدیترانه ملایم Olite پایتخت شراب اسپانیایی کرده است.

 

پنج: روندا، بخش خودمختار اَندَلُس

روندا را «خواهر دوقلو» شهر کوئنکا می دانند، زیرا شهر روندا نیز بر بالای صخره ها، و بالای دره El Tajo ساخته شده است. این شهر برای سه پل آن معروف است: Puente Romano، Puente Viejo و Puente Nuevo که از دره عبور می کنند.

 

شما فکر می کنید گاوها تنها در پامپلونا محبوب بودند؟ خوب، در روندا، قدیمی ترین میدان مسابقه گاو بازی در اسپانیا را دارد، که می تواند 5000 تماشاگر را میزبانی کند، شما همچنین می توانید از موزه Plaza de Toros با ورودی 7 یورو (8.50 یورو با راهنمای صوتی) بازدید کنید.

 

بسیاری از مردم نمی دانند که روندا الهام بخش رمان «زنگ ها برای که به صدا در می آیند؟» اثر ارنست همینگوی است، شرح اعدام فاشیست هایی که از بالای صخره به پایین رها شده اند، گفته می شود که فضاسازی رمان بر اساس شهر روندا و دره El Tajo می باشد.

 

. برای مشاهده آفرهای تور اسپانیا کلیک کنید.

 

آژانس مسافرتی سام سیر، در زمینه خرید پرواز خارجی و داخلی ویزای توریستی شنگن از طریق سفارت های کشورهای اروپایی در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران این پرواز داخلی و خارجی که با این آژانس افتخار همراهی را داده اند، را دارا می باشد و با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و مطلع در این زمینه می تواند بهترین خدمات پرواز و ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور اروپا، تور آفریقای جنوبی و خرید بلیط هواپیما داخلی… را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.

 

با خطوط هواپیمایی معتبر، که کادر پرواز حرفه ای و شناخته شده دارد، پرواز کنید.