وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

امکانات اضافی در خانه های مبله تهران که فقط هزینه را بالا می‌برند!

امکانات اضافی در خانه های مبله تهران که فقط هزینه را بالا می‌برند!

امکانات اضافی در خانه های مبله تهران که فقط هزینه را بالا می‌برند!

 

خانه های مبله تهران دارای تنوع و گوناگونی زیادی هستند، برخی از آنها دارای امکانات لوکس برای یک زندگی شیک هستند که هزینه بالاتری دارند و برخی دیگر با امکانات مناسب و هزینه پایین‌تر، برای یک زندگی معمولی اجاره داده می‌شوند.

 

اگر به قصد کار و مقاصد غیر تفریحی به تهران سفر می‌کنید، شاید حتی فرصت نکنید از این امکانات اضافه در درون آپارتمان دیدن کنید تا چه رسد به اینکه از آنها استفاده نمایید. پس بهتر است که با امکانات اضافی در خانه های مبله تهران که فقط هزینه را بالا می‌برند، آشنا باشید تا چنین خانه‌‌هایی را اجاره نکنید.

 

امکانات اضافی در خانه های مبله تهران که فقط هزینه را بالا می‌برند!

 

سیستم صوتی در خانه‌های مبله تهران هزینه را بالا می‎برد!

به نظر شما چرا برخی از خانه‌های مبله در آگهی‌های اجاره خود به داشتن سیستم صوتی اشاره می‌کنند؟

 

برای این که سیستم صوتی خانه‌های مبله را محیط‌های مناسبی برای جشن و مهمانی می‌کنند و کسانی که این خانه‌ها را اجاره می‌کنند، می‌توانند به راحتی در آن خانه‌ها مهمانی گرفته و دوستان و آشنایانشان را برای جشن تولد یا هر مهمانی دیگری به اقامتگاه خود دعوت کنند.

 

بیشتر بدانید:

آپارتمان های مبله اجاره ای تهران و امکانات اضافه ای که به کارتان نمی آید

 

با این همه چنین امکانات اضافی برای همه کارآمد نیست و همه مسافران به تهران نه قصد مهمانی گرفتن دارند و نه نیازی به سیستم صوتی در اقامتگاه خود خواهند داشت.

 

بنابراین بهتر است که خانه‌هایی که به دلیل داشتن چنین آپشنی هزینه بالاتری دارند را از لیست اجاره اقامتگاه حذف نموده و برای اجاره آنلاین آنها از طریق پلفترم‌های جاباما یا میهمان شو اقدام نکنید.

 

سونا و جکوزی در خانه های مبله تهران هزینه را بالا می‎برد!

شاید در ابتدا فکر کنید سونا و جکوزی از امکانات لاکچری و تفریحی است که هزینه اجاره خانه را بالا می‎برد.

 

البته که چنین امکان اضافی در هر خانه‌ای باعث بالا رفتن اجاره خانه و هزینه اقامت در آن می‌شود اما هم سونا و هم جکوزی تنها امکانات لاکچری نیست و استفاده از آنها مانند استخرهای آبگرم درمانی، برای کاهش دردهای استخوانی و بدن‌دردهای ناشی از کار سنگین بسیار مناسب است.

 

البته مزایای سونا و جکوزی مانع از این نمی‌شود که اجاره خانه دارای این امکانات اضافی گران‌تر از خانه‌های فاقد آن نباشد.

 

بنابراین تنها کسانی باید خانه مبله دارای سونا و جکوزی را اجاره کنند که بدانند می‌توانند از این امکانات اضافی موجود در خانه استفاده کنند، یعنی وقت و شرایط استفاده از آن را دارند و هزینه اضافه و بیهوده‌ای تنها برای وجود سونا یا جکوزی در خانه صرف نمی‎کنند.

 

بنابراین پیش از اجاره خانه مبله در تهران از طریق پلتفرم‌های هومسا یا جاباما یا امکانات آن را بررسی نموده و همه شرایط خانه دارای سونا و جکوزی را بررسی کرده و تنها در صورتی که مطمئن هستید از این امکانات اضافی استفاده می‌کنید، چنین خانه‌ای را اجاره نمایید.

 

استخر در خانه های مبله تهران 

خانه‌های دارای استخر در تهران یا ویلایی هستند و یا در مجموعه‌های آپارتمانی کوچک و بزرگ قرار دارند که استخر در آنها به صورت عمومی است.

 

داشتن استخر یک آپشن جذاب در هر خانه است زیرا رفتن به درون آن برای رفع خستگی روزانه بسیار مناسب است.

 

اما آیا شما فرصت استفاده از استخر در هنگام اقامت در تهران را دارید؟ با دادن پاسخ این پرسش می‌توانید بدانید که آیا تمایل به اجاره خانه استخردار دارید یا خیر؟

 

داشتن آپشنی مانند استخر که یکی از امکانات اضافی است، باعث بالاتر بودن اجاره خانه و هزینه‌های شما خواهد شد و بهتر است در صورتی که توان استفاده از آن را در سفر تهران ندارید، چنین خانه‌ای را اجاره نکنید.

 

برای این که بدانید کدام خانه‌های مبله تهران دارای استخر هستند، هنگام جستجو در پلتفرم‌های جاباما یا جاجیگا امکانات اقامتگاه را بررسی کنید تا بتوانید خانه‌های دارای استخر را شناسایی کرده و آنها را از لیست گزینه‌های اجاره خود خط بزنید.

 

استخر در خانه‌های مبله تهران 

 

باربیکیو در خانه‌های مبله تهران هزینه را بالا می‎برد!

بسیاری از مسافرانی که به تهران می‌روند، ترجیح می‌دهند که خودشان در خانه آشپزی کنند تا هم بتوانند در هزینه‌های خورد و خوراک صرفه‌جویی کنند و هم غذای سالم‌تری را نوش جان نمایند.

 

از سوی دیگر کباب پختن و استفاده از باربیکیو بیشتر یک فعالیت تفریحی و وقت‌گیر است که شاید هر کسی فرصت انجام آن را نداشته باشد و تنها یک امکان اضافی برای خانه مبله اجاره‎ای به حساب آید که باعث بالا بردن هزینه شود.

 

برای این که از بالاتر بودن هزینه اجاره در خانه‌های دارای باربیکیو مطمئن شوید، هنگام جستجو در پلتفرم‌های لوکسوری مبله یا جاباما، قیمت اجاره خانه‌هایی که دارای باربیکیو هستند را با خانه‌هایی که باربیکیو ندارند مقایسه کنید.

 

در این صورت مطمئن می‌شوید که اجاره دو خانه در شرایط مشابه یکی دارای باربیکیو و دیگری فاقد آن، با هم فرق دارد و خانه دارای باربیکیو اجاره بالاتری دارد که هزینه‌های سفر شما را بالا می‌برد.

 

پارکینگ در خانه‌های مبله تهران هزینه را بالا می‎برد!

به همان اندازه که پارکینگ داشتن خانه مبله برای کسانی که با ماشین خود به تهران می‌آیند، لازم و ضروری است، وجود پارکینگ برای کسانی که با هواپیما، قطار و یا اتوبوس به تهران سفر می‌کنند، یکی از امکانات اضافی است که باعث بالا رفتن هزینه می‎شود.

 

از آنجا که وجود پارکینگ برای افراد صاحب ماشین بسیار ضروری است و هیچ کس دوست ندارد که ماشینش را در خارج از خانه پارک کند، اجاره خانه دارای پارکینگ بالاتر خواهد بود.

 

پس افرادی که بدون ماشین به تهران می‌آیند، می‌توانند هنگام اجاره خانه مبله، در پلتفرم‎های شب یا جاباما، اقامتگاه‌هایی بدون پارکینگ را پیدا و اجاره کنند زیرا خانه‌هایی که پارکینگ ندارند، ارزان‌تر هستند.

 

میز بیلیارد در خانه‌های مبله تهران 

بیلیارد یکی از ورزش‌های لاکچری و وسایل جذابی است که بسیاری از افراد به آن علاقمند هستند اما افراد زیادی حتی بلد نیستند چوب آن را به دست بگیرند.

 

برای گروه دوم وجود میز بیلیارد در یک خانه، از امکانات اضافی به شمار می‌آید که بدون تردید روی هزینه‌های اجاره خانه تاثیر گذاشته و آن را بالاتر خواهد برد.

 

اگر بیلیارد بلد نیستید و بازی نمی‌کنید، وقت آن را ندارید و یا به این ورزش هیچ علاقه‌ای ندارید، خانه‌ای بدون میز بیلیارد را از پلتفرم‌های جاباما یا اقامت 24 جستجو نمایید تا هزینه بیهوده برای وسیله‌ای که هیچ کاربردی برایتان ندارد و از امکانات اضافی به شمار می‌آید نپردازید.

 

میز بیلیارد در خانه‌های مبله تهران 

 

حیاط و فضای سبز در خانه‌های مبله تهران هزینه را بالا می‎برد!

بعضی از خانه های حیاط‌دار تهران که به شیوه قدیمی دارای حوض و دار و درخت هستند، به دلیل شرایط ویژه و منحصر به فردشان ممکن است اجاره بیشتری داشته باشند.

 

علاوه بر این بعضی از آپارتمان‌های داخل مجموعه‌های آپارتمانی، دارای فضای سبزی هستند که مانند پارک کوچکی بوده و برای سالم‌سازی هوا و پیاده‌روی مناسب است.

 

این یکی از امکانات اضافی است که باعث بالا رفتن هزینه و اجاره خانه مبله در تهران می‎شود. شما می‌توانید هنگام اجاره آنلاین خانه از پلتفرم‌های جاباما یا پینورست از چنین امکان اضافی صرف نظر کنید تا بتوانید خانه‌ای با هزینه مناسب‌تر اجاره نمایید.