وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تور استانبول نوروز؛ پرطرفدارترین تور خارجی

تور استانبول نوروز؛ پرطرفدارترین تور خارجی

تور استانبول نوروز؛ پرطرفدارترین تور خارجی

 

سفر به استانبول در تعطیلات نوروزی قطعا تجربه لذت بخش و جذابی را برای شما و خانواده تان به ارمغان خواهد آورد.

 

استانبول یکی از شهرهای توریستی و پرطرفدار ترکیه است و در سال های اخیر یک مقصد گردشگری محبوب در بین مسافران ایرانی در تور استانبول نوروز بشمار می رود.

 

در استانبول جاذبه های گردشگری متنوعی وجود دارد که بازدید از آنها شما را سر شوق می آورد.

 

این شهر توریستی علاوه بر فرصت ‌های تفریحی مختلفی که دارد، کلی جااذبه های دیدنی و مساجد تاریخی را در دل خود جای داده است.

 

سفر به استانبول در نوروز سفری تفریحی توریستی به حساب می ‌آید که هم برای خرید مناسب است، هم برای تفریح و هم برای خوشگذرانی در بهترین کافه ‌ها و رستوران ‌های ترکی.

 

علاوه بر لذت بردن از بافت شهری دوست داشتنی این شهر و بازدید از مساجد و بناهای تاریخی جذاب، می ‌توانید سری هم به مراکز خرید و بازارهای این شهر بزنید. خوشبختانه در حال حاضر قیمت لیر ترکیه بسیار مناسب و خرید از بازارهای استانبول مقرون به صرفه است.

 

تور استانبول نوروز؛ پرطرفدارترین تور خارجی

 

از این رو ما آژانس مسافرتی نامی گشت، بهترین مرجع رزرو تور استانبول را به شما مسافران معرفی می کنیم، چرا که این مجموعه بعنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای ترکیه در ایران توانسته لیستی از بهترین و باکیفیت ترین تورهای مسافرتی این مقصد را به متقاضیان خود در پکیج های متنوعی ارائه می کند و همچنین این آژانس با سابقه درخشانی که دارد در زمینه گردشگری و… دارد، همواره در تلاش است تا بتواند انواع تورهای ارزان و لحظه آخری استانبول را با انتخاب بهترین خطوط هوایی، هتل های لوکس و مناسب و امکانات کامل رفاهی به شما عاشقان سفر ارائه نماید.

 

تعداد روزهای اقامت برای تور استانبول ویژه نوروز از سمت مجموعه نامی گشت ایرانیان به صورت 3 شب و 4 روز و یا 4 شب و 5 روز توسط شرکت ارائه می شود ولی امکان انتخاب سایر پکیج های تور نیز وجود دارد.

 

مهمتر اینکه به طور کلی قیمت تور استانبول نوروز به چند عامل مختلف بستگی دارد که مهم ترین آنها بلیط هواپیما و محل اقامت است.

 

البته باید در نظر داشته باشید فصلی که قصد سفر به ترکیه را دارید در هزینه تور استانبول تاثیر چشمگیری دارد؛ برای مثال بازه زمانی عید نوروز از زمان ‌هایی است که ایرانیان سفرهای زیادی انجام می ‌دهند و بنابراین می‌ توان انتظار داشت که نرخ تورها نسبتا بالاتر باشد؛ در این بازه زمانی نرخ هتل‌ ها و پروازها هم در افزایش قیمت پکیج تاثیرگذار است.

 

پرطرفدارترین تور خارجی

 

با این حال اگر ترجیح می دهید ارزان ‌ترین تورهای نوروز به مقصد شهر استانبول را خریداری کنید، باید به تورهای لحظه آخری استانبول بهاره فکر کنید یا با انتخاب بلیط هواپیما از شرکت های هواپیمایی ایرانی و همچنین انتخاب هتل آپارتمان یا هتل 3 ستاره هزینه تور استانبول خود را تا حدودی کاهش دهید.

 

پروازهای داخلی نظیر ماهان ایر، قشم ایر، معراج، ایران ایر و کیش ایر و پروازهای خارجی از جمله ترکیش و پگاسوس از جمله ایرلاین ‌هایی هستند که پروازهای تهران استانبول را به صورت مستقیم انجام می‌ دهند.

 

بنابراین شما کاربران عزیز می ‌توانید در سامانه رزرو بلیط هواپیما نامی گشت پرواز دلخواهتان را با توجه به بودجه مورد نظر انتخاب نمایید و رزرو کنید. برای خرید تور استانبول نوروز 1402 هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین می توانید به این آژانس هواپیمایی مراجعه کنید.

 

تور استانبول پرطرفدارترین تور خارجی

 

نامی گشت، سامانه رزرواسیون هتل و بلیط هواپیما خارجی و داخلی به صورت چارتر و سیستمی است و امکان رزرو تورهای مسافرتی متنوع را نیز به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه می‌ کند.

 

در صورت تمایل به سفر به پایتخت ترکیه با تور استانبول نوروز از تهران و سایر استان‌ ها مثل شیراز، مشهد، اصفهان و… می‌ توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید؛ فقط با چند کلیک و به صورت کاملا آنلاین می توانید تور نوروزی استانبول را از این آژانس خریداری نمایید.