وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هتل ویستریا تهران؛ نگینی دربند

هتل ویستریا تهران؛ نگینی دربند

هتل ویستریا تهران؛ نگینی دربند

 

اگری سری به شمال تهران و محله دربند زده باشید حتما با هتل ویستریا آشنا هستید. ساختمانی زیبا و جذاب که چه از دور و چه از نزدیک دل هر بیننده ای را می برد.

 

هتل ویستریا یکی از نوسازترین هتل‌های پنج ستاره تهران است که شامل 98 سوئیت و اتاق می‌شود. معماری این هتل بسیار چشم‌نواز است و در مرتفع‌ترین بخش تهران در مقابل رشته کوه‌های بلند و زیبای البرز قرار گرفته است. این هتل به علت پنج ستاره بودن تمام امکانات لازم یک هتل برای اقامتی بی‌نظیر را دارد.

 

هتل ویستریا تهران؛ نگینی دربند

 

شما با اقامت در این هتل حس راحتی‌ منزل خود دارید، تجربه می‌کنید. اگر برای سفر کاری یا سیاحتی به پایتخت سفر می‌کنید باید بدانید انتخاب اقامتگاه در این شهر شلوغ حرف اول را می‌زند.

 

پس فاکتورهای دور از ترافیک بودن هتل، تمیز و نو بودن اقامتگاه، رستوران با منوی انتخابی شما، پارکینگ و پرسنل حرفه‌ای را نباید فراموش کنید. هتل ویستریا تهران شامل تمام این فاکتورها می‌شود.

 

هتل ویستریا؛ 5 ستاره‌ای محبوب

خدمات هتل ویستریا تهران به حدی کامل است که باعث شده که جزو بهترین هتل‌های تهران انتخاب شود. این هتل امکانات رفاهی زیادی نظیر حمام ترکی، سالن‌های سونا، ماساژ و استخر سرپوشیده‌ای دارد که در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

 

سالن‌‌های موجود در این هتل انتخاب مناسبی برای گروه‌هایی است که به علت کاری به تهران سفر کردند. پارکینگ هتل در ظرفیت ۱۰۰ خودرو کاملاً رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

 

صرافی، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات هتل، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد و سال ماساژ گوشه‌ای امکانات این هتل است. در تمامی اتاق‌های این هتل تمام مواردی که برای گذراندن چند روز اقامت نیاز دارید تهیه شده است.

 

همچنین شش نوع مدل اتاق از جمله اتاق یک تخته استاندارد، اتاق دو تخته کینگ توئین بدون بالکن، اتاق دو تخته کینگ توئین بالکن دار، سوئیت پرزیدنتال، سوئیت ویستریا و اتاق دو تخته دبل استاندارد در این هتل موجود است.

 

هتل ویستریا؛ اقامتگاهی بر بلندای تهران

در خوش و آب هواترین منطقه تهران یعنی نزدیک به تجریش که از مناطق مرتفع تهران است واقع شده. هتل ویستریا در خارج از محدوده طرح ترافیکی شهر قرار گرفته است و برای رفت و آمد دچار چالش نخواهید شد.

 

این هتل به تمام مقاصدی که شما به خاطره‌اش سفر کردید نزدیک است. اگر قصد دیدن جاذبه‌های فرهنگی تهران را دارید، بازار تجریش را در نزدیکی این هتل می‌توانید پیدا کنید. فرهنگی غنی از بازاری‌های قدیم در این منطقه وجود دارد.

 

اگر به قصد دیدن بناهای تاریخی به پایتخت سفر کردید در اطراف این هتل موزه‌های زیادی وجود دارد که در ادامه درباره‌شان صحبت خواهیم کرد.

 

حتی اگر به قصد کار به تهران آمدید و به اصطلاح سفر کای را در پیش داشته باشید هتل ویستریا بهترین گزینه است زیرا می‌توانید دسترسی عالی‌ای به مترو قیطریه داشته باشید.

 

آدرس: تهران، چهارراه قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی پلاک 1

 

هتل ویستریا؛ نزدیک به مراکز فرهنگی و تجاری

اگر برای یک سفر تفریحی قصد اقامت در این هتل را دارید باید بدانید ایت هتل به دسترسی خوبی به مراکز تفریحی و گرددشگری دارد. می‌توانید به امام زاده صالح و بازار تجریش بروید که تنها 2.3 کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

 

بعد از آن گشتی در باغ فردوس بزنید و از موزه عروسک‌های کارتونی ایران و جوایز ملی و بین‌المللی بازیگران دیدن کنید. به سراغ موزه فرهاد خالق ترانه بوی عیدی بروید و حال‌ دل‌تان را عوض کنید.

 

به مرکز خرید پالادیوم بروید و اگر قصد سفر به تهران برای خرید را دارید از این مرکز خرید دیدن کنید. همچنین موزه زمان، خانه دکتر حسابی و موزه‌های قدیمی دیگری در این نزدیکی این هتل وجود دارد.

 

هتل ویستریا تهران؛ نگینی دربند

 

هزینه اقامت در هتل ویستریا برای کودکان به چه صورت است؟

هزینه اقامت به صورت کلی در تمام روزهای سال متفاوت است. این مورد کاملا بستگی به روزهای تعطیل، آخر هفته‌ها و ایام پیک سفر دارد.

 

اما به صورت کلی در هتل ویستریا تهران برای کودکان زیر 2 سال هزینه‌ای دریافت نمی‌شود، اما برای کودکان 2 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، نیم بها و برای کودکان بالای 12 سال نفر اضافه محاسبه می‌شود.

 

رستوران و کافی‌شاپ هتل ویستریا تهران

در این هتل برای رفاه حال مسافرین انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ موجود است. بوفه صبحانه هتل ویستریا زبان زده همه است. این بوفه شامل انواع نان صبحانه، شیرینی‌جات، غذاهای سرد و گرم، نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای خاص است.

 

رستوران رویال و رستوران اسکای لانج نام دو رستوران موجود در این هتل است که با دستپخت بی‌نظیر سرآشپز هایش محبوبیت زیادی بین مهمانان دارد. این باعث می‌شود همه روزه مهمانان ساکن و غیرساکن در هتل برای میل کردن انواع غذاها به ایت هتل مراجعه کنند.

 

رزرو اقامتگاه و سفربازی

اگر برای گشت‌وگذار یا سفر کاری تهران را انتخاب کردید، انتخاب هتل و یا اقامتگاه قطعا ذهن‌تان را درگیر خواهد کرد. مجموعه سفربازی سال‌هاست که در زمینه رزرواسیون اقامتگاهی در ایران فعالیت می‌کند.

 

می‌توانید به این سایت مراجعه کنید و اقامتگاه‌ها یا هتل‌ها با استانداردهایی که مد نظر دارید برای اقامتی مناسب انتخاب کنید.

 

هتل ویستریا یکی از هتل‌های پنج ستاره تهران است که شما می‌توانید به آسانی و با مراجعه به سایت سفربازی از قیمت اقامت در آن مطلع شوید و هم فرایند رزرو را به آسانی انجام دهید.

 

علاوه بر این موارد کارشناسان سفربازی از ابتدای فرایند رزرو اقامتگاه تا پایان سفر همراه شما هستند تا سفر خوشی را تجربه کنید.