وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سریع‌ترین راه اخذ پاسپورت دوم از دومینیکا در سال 2022

سریع‌ترین راه اخذ پاسپورت دوم از دومینیکا در سال 2022

سریع‌ترین راه اخذ پاسپورت دوم از دومینیکا در سال 2022

 

اخذ پاسپورت دوم برای بسیاری از مردم دنیا به اولویت مهمی تبدیل شده است. تفاوتی ندارد که ساکن خاورمیانه هستید یا در کشورهای دیگر زندگی می‌کنید،

 

در هر صورت برای اینکه بتوانید در شرایط بحرانی مانند جنگ، ناامنی و … به کشور دیگری که امنیت بالایی دارد پناه ببرید، باید برنامه مطمئنی برای اخذ پاسپورت دوم از کشوری معتبر داشته باشید.

 

چنین مسئله‌ای برای ما که در خاورمیانه زندگی می‌کنیم اهمیت بیشتری هم دارد و این روزها هرکسی را که ببینید به دنبال آینده‌ای مطمئن در گوشه‌ای از جهان است.

 

سریع‌ترین راه اخذ پاسپورت دوم از دومینیکا در سال 2022

 

به همین خاطر قرار است یکی از کشورهای امن برای اخذ پاسپورت دوم از طریق سرمایه‌گذاری را به شما معرفی کنیم که در مدت‌زمان کمتر از یک سال به نتیجه قطعی می‌رسد و شامل تمام اعضای خانواده یعنی همسر و فرزندانتان می‌شود.

 

این مقصد جدید، کشور زیبای دومینیکا در دریای کارائیب است که در سال ۲۰۲۲ به‌عنوان بهترین و امن‌ترین مقصد سرمایه‌گذاری خارجی انتخاب شده است.

 

دومینیکا کجاست؟

دومینیکا یکی از زیباترین جزایر جهان در دریای کارائیب و از کشورهای مشترک‌المنافع با پاسپورتی معتبر است.

 

طبیعت زیبای دومینیکا که ترکیبی از ساحل و طبیعت است، در سال‌های اخیر این کشور را به قطب گردشگری و توریستی تبدیل کرده و تعداد زیادی از مشهورترین و ثروتمندترین مردم دنیا برای تعطیلاتشان سواحل دومینیکا را ترجیح می‌دهند.

 

از طرف دیگر این جزیره کوچک و ثروتمند یکی از بهترین مقاصد دنیا برای سرمایه‌گذاری است و در سال ۲۰۲۲ برای ششمین سال متوالی به‌عنوان بهترین کشور برای سرمایه‌گذاری خارجی معرفی شد.

 

البته سرمایه‌گذاری در دومینیکا به همین یک مورد یعنی حفظ ارزش سرمایه و تضمین سود ختم نمی‌شود؛ زیرا دولت این کشور در قبال سرمایه متقاضیان به شخص سرمایه‌گذار، همسر و فرزندانش پاسپورت قدرتمند این کشور را نیز اعطا می‌کند.

 

همه این موارد در کنار هم یعنی کشوری زیبا با طبیعتی چشم‌نواز و کم‌نظیر، موقعیت خوب و مطمئن برای سرمایه‌گذاری بین‌المللی و در نهایت اخذ پاسپورتی معتبر، این کشور را به بهترین مقصد برای سرمایه‌گذاری به‌ویژه برای متقاضیان ایرانی تبدیل کرده است که در ادامه شرایطش را برایتان توضیح خواهیم داد.

 

چرا دومینیکا؟ مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا چیست؟

پیش از آشنایی با دو روش اصلی سرمایه‌گذاری برای اخذ پاسپورت این کشور بیایید با مزایای پاسپورت دومینیکا آشنا شویم و ببینیم که در میان ده‌ها کشور دیگر چرا باید دومینیکا را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنیم.

 

اخذ پاسپورت دوم دومینیکا

 

پروسه اخذ پاسپورت دومینیکا در مدت‌زمان کوتاهی یعنی تقریباً کمتر از یک سال به نتیجه تقریباً قطعی می‌رسد و نیازی نیست که شما چندین سال منتظر نتیجه پرونده باشید.

 

از طرف دیگر این فرایند مستقیماً به اخذ پاسپورت منجر شده و دیگر شما وارد دوران اقامت موقت و درخواست مجدد برای پاسپورت بعد از چند سال نخواهید بود و از همان اول شهروندی و پاسپورت دارید.

 

پاسپورت دومینیکا یکی از معتبرترین پاسپورت‌های جهان است که با داشتن آن می‌توانید به بیش از ۱۴۴ کشور جهان از جمله تمامی کشورهای پیمان شنگن و بریتانیا بدون نیاز به اخذ ویزا و کاملاً آزادانه سفر کنید.

 

همچنین دولت دومینیکا سخت‌گیری بسیاری روی روند سرمایه‌گذاری دارد تا اعتبار پاسپورتش را حفظ کند، در نتیجه با راستی‌آزمایی مدارک تمامی متقاضیان مانع محکمی بر سر راه کسانی است که قصد پول‌شویی و کلاهبرداری دارند و یا در لیست تحریم بین‌المللی هستند و می‌خواهند از دومینیکا پاسپورت بگیرند.

 

چگونه در دومینیکا سرمایه‌گذاری کنیم؟

خب حالا به سؤال اصلی‌مان رسیدیم، چگونه باید در دومینیکا سرمایه‌گذاری کنیم؟

 

برای سرمایه‌گذاری در دومینیکا اول‌ از همه باید بدانید که دولت به دلیل همان سخت‌گیری‌هایی که در روند صدور پاسپورت و بررسی پرونده متقاضیان دارد، فقط و فقط از طریق نمایندگان رسمی و تعیین شده خودش با سرمایه‌گذاران در ارتباط است.

 

در نتیجه اگر از مسیر دیگری به غیر از این ایجنت‌های رسمی دولت درخواست خود را ارسال کنید، پرونده شما بررسی نخواهد شد.

 

در ابتدا باید بدانید که سرمایه‌گذاری در دومینیکا برای دریافت پاسپورت شبیه کشورهای اروپایی از طریق خرید ملک و یا راه‌اندازی شرکت نیست؛ بلکه شما باید یا مبلغ مشخصی یعنی ۱۰۰ هزار دلار آمریکا را به‌صورت کمک بلاعوض به دولت پرداخت کنید و یا در پروژه‌های مورد تأیید دولت مانند پروژه هتل هیلتون دومینیکا به مبلغ ۲۲۰ هزار دلار آمریکا سرمایه‌گذاری کرده و از این طریق سهام‌دار پروژه شوید.

 

قاعدتاً در روش اول هزینه شما فقط پاسپورت برایتان همراه دارد؛ ولی در روش دوم هم سهام‌دار شده و هم می‌توانید در سال‌های پیش رو با استفاده از اعتبار پروژه به سود قابل‌قبولی برسید.

 

البته پروژه‌های مورد تأیید دولت برای سرمایه‌گذاری بسیار است و ما اینجا صرفاً هتل هیلتون را به‌عنوان یکی از پروژه‌های معتبر مثال زدیم که هم ایرانیان بسیاری از طریق آن پاسپورت گرفتند و هم اینکه در حال اتمام است و وارد فاز پایانی شده است.

 

البته این مهم را هم فراموش نکنید که هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا فقط همین مبالغ نیست و شما علاوه بر مبلغ سرمایه‌گذاری باید برای خودتان، همسر و فرزندان نیز هزینه‌های جانبی را بپردازید که شامل

 

• هزینه بررسی پرونده

• امور بیومتریک

• صدور پاسپورت

 

می‌شود. در ضمن باید تمامی مدارک و عدم سوءپیشینه را آماده کرده و فرم‌های الزامی را نیز با دقت تکمیل کنید.

 

کنکاش، نماینده رسمی دومینیکا در ایران

خب حالا که با روند سرمایه‌گذاری در دومینیکا و هزینه‌های آن آشنا شدید، احتمالاً یک سؤال برایتان باقی مانده که همان آشنایی با نمایندگان رسمی و ایجنت‌های دولت برای ارسال پرونده و مدارک است.

 

شرکت کنکاش نماینده رسمی دولت دومینیکا در ایران است. مجموعه تیم کنکاش بعد از مشاوره و ارائه جزئیات، بررسی شرایط و سرمایه‌ای که دارید، بهترین مسیر برای اخذ پاسپورت و سرمایه‌گذاری در دومینیکا را به شما پیشنهاد داده و کار را شروع می‌کند تا در مدت‌زمان چند ماه و در واقع کمتر از یک سال بتوانید صاحب یکی از معتبرترین پاسپورت‌های جهان شده، بدون ویزا به بیش از ۱۴۴ کشور جهان سفر کرده و در نهایت شانس بالایی برای دریافت ویزای توریستی ده‌ساله کانادا و آمریکا داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید :

عکس های کشور دومینیکا

زندکی در دومینیکا