وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین هتل های وان ترکیه برای سفر در بهار کدامند؟

بهترین هتل های وان ترکیه برای سفر در بهار کدامند؟

بهترین هتل های وان ترکیه برای سفر در بهار کدامند؟

 

هتل های وان ترکیه در فهرست بهترین هتل های ترکیه قرار دارند. ترکیبی از هتل های 2 ستاره تا 5 ستاره که اقامتی به یاد ماندنی و ارزان را برای هموطنان ترکیه گرد رقم می زنند.

 

فاصله یک ساعتی شهرستان خوی ایران تا وان ترکیه سبب شده تا همواره بهترین هتل های وان ترکیه در تسخیر ایرانیان باشد.

 

این شهر مرزی کوچک ترکیه، برای هر سلیقه و بودجه ای، اماکن اقامتی خوبی دارد تا می توان با اسکان در آن ها از ظرفیت های توریستی و چشم اندازهای خیره کننده شهر لذت برد.

 

در این گفتار، به شما یک مرکز رزرواسیون عالی و تخصصی را پیشنهاد می کنیم که همواره در طول سال، بهترین نرخ ها و تخفیفات ویژه به منظور اقامتی آسان و ارزان در بهترین هتل های وان ترکیه را ارائه می کند.

 

بهترین هتل های وان ترکیه برای سفر در بهار کدامند؟

 

چرا وان ترکیه؟

رزرو هتل در شهر وان ترکیه به راحتی در دسترس هموطنان قرار دارد تا اقامتی آسان و دلپذیر را در این شهر مرزی ترکیه تجربه کنند.

 

فاصله مرز رازی در شهرستان خوی تا وان، کم تر از یک ساعت است و سفر زمینی آسانی دارد.

 

بزرگ ترین دریاچه ترکیه در این شهر بوده و برای عاشقان پاساژ گردی و خرید محصولات جدید از برندهای معتبر جهان، یک انتخاب هوشمندانه و عالی به نظر می رسد.

 

مقصد پاساژ گردی لاکچری گرد های ایرانی، کمتر از 2000 کیلومتر مربع وسعت داشته و لذا ظرف چند روز می توان بخش اعظمی از این شهر کوچک را دیدن کرد.

 

ایام نوروز و اغاز تعطیلات تابستانی در ایران، زمان اوج سفر هموطنان به این شهر دیدنی و خوش منظره ترکیه برای گشت و گذار به خصوص خرید است و رزرو هتل در وان ترکیه در دستور کار وان گرد های ایرانی قرار می گیرد.

 

اگر قصد ترکیه گردی در روزگار دلار بالای 30 هزار تومان دارید، به شما توصیه می کنیم هم در سفر خود تعجیل کنید و هم برای اقامتی ارزان و به یاد ماندنی در بهترین هتل های وان ترکیه، از خدمات اقامت 24 استفاده کنید. در ادامه به بهترین هتل های شهر وان ترکیه اشاره می کنیم.

 

هتل کانفوریوم وان

یکی از بهترین هتل های وان ترکیه همین هتل کانفوریوم (CONFORIUM) است.

 

هتلی پنج ستاره با اتاق هایی مجهز به امکانات عالی و دکوراسیونی دوست داشتنی و خدمات هتلینگ در سطح استانداردهای بین المللی تا اقامتی خاطره انگیز را برای هموطنان وان گرد به ارمغان آورد.

 

هتل کانفوریوم وان در خیابان سیهه شماره 217 واقع شده و دسترسی خوبی به ساحل و مقصدهای گردشگری شهر دارد.

 

با موزه معروف وان، دو کیلومتر فاصله داشته و چشم انداز دریاچه اتاق های این هتل، مناظره خیره کننده ای را پیش روی مهمانانش قرار می دهد.

 

خدمات اسپا و استخر و سونا و سالن بدنسازی از دیگر امکانات هتل کانفوریوم پنج ستاره است.

 

مراکز معروف وان مثل استادیوم آتاتورک و مراکز خرید شهر، همگی در نزدیکی هتل واقع شده است.

 

همه اتاق ها مجهز به خدمات هتلینگ و اینترنت پر سرعت و صندوق امانات است.

 

اگر به دنبال لیست بهترین هتل های وان ترکیه هستید، حتما کانفوریوم در آن خودنمایی می کند.

 

هتل کانفوریوم وان

 

هتل دابل تری بای هیلتون

هتل DOUBLE TREE BY HILTON از بهترین هتل های وان ترکیه بوده که به عنوان اقامتگاهی پنج ستاره و شیک و مجهز با آتمسفری مدرن، نظر وان گرد های مشکل پسند به خصوص لاکچری گرد را جلب کند.

 

هتل شیک و لوکس دابل تری بای هیلتون در کیلومتر هشتم جاده ادرمیت در خیابان ایپکیولو قرار دارد.

 

فاصله کمی تا دریاچه معروف وان داشته و چشم‌ اندازهای کارت پستالی خیره کننده اش، محبوب عکاسان پاییزی و بهاری است.

 

کلیه اتاق ها مجهز به اینترنت رایگان و دسترسی به سالن بدنسازی و اسپا و استخر برای مهمانان فراهم است.

 

در رستوران اسپرانزا این هتل پنج ستاره شهر وان، می توانید به کلکسیونی از غذاهای خوش طعم و خوشمزه بین المللی و محلی وان دسترسی داشته و شکم گردی لذت بخشی را تجربه کنید.

 

اتاق های این هتل شامل: اتاق دبل، سوئیت یک خوابه و اتاق سینگل است.

 

دقت کنید که فرودگاه وان ترکیه تا این هتل، فقط 5 دقیقه با خودرو فاصله داشته و اگر با خودرو کاپوتاژ شده خود عازم وان هستید، پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در انتظار شما خواهد بود.

 

هتل دابل تری بای هیلتون

 

هتل الیت ورد وان ترکیه

همواره در لیست بهترین هتل های ترکیه، نام هتل الیت ورلد دیده می شود.

 

این هتل پنج ستاره شهر وان، در منطقه باغچه بان، خیابان کاظم کارابکر شماره 67 واقع شده و نورپردازی شبانه اش، خیره کننده است.

 

در هتل ELITE WORLD شاهد ترکیبی باشکوه از معماری مدرن و نئوکلاسیک هستیم و گویی در یک قصر مجلل قدم می زنید.

 

این اقامتگاه شیک و مجهز وان، دارای مرکز اسپا حرفه ای به همراه حمام سنتی و سونا و استخر سرپوشیده بوده تا در چهار فصل سال بتوانید اقامتی خاطره انگیز را در این هتل وان، تجربه کنید.

 

کلیه اتاق ها مجهز به اینترنت پر سرعت و تلویزیون ال سی دی و مینی بار است و چون اتاق های عایق دارد، صدای بیرون اذیت کننده نیست.

 

در رستوران مجهز این هتل که زیر بهترین سرآشپزهای بین المللی ترکیه اداره می شود، کلکسیونی از غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی سرو می شود.

 

گردشگران از میز صبحانه کامل و عالی این هتل در سایت های گردشگری بین المللی تعریف کرده اند.

 

مرکز سلامت مجهز این هتل، گزینه خوبی برای گردشگرانی است که حوصله گردش در شهر ندارند و به قصد استراحت و ریلکس کردن عازم وان شدند.

 

دریاچه وان تا این هتل، فقط شش کیلومتر فاصله دارد و فرودگاه بین المللی وان نیز در هشت دقیقه ای هتل واقع شده است تا دسترسی شما به سایر شهرهای ترکیه آسان باشد.

 

هتل الیت ورلد، اتاق های مختلفی با قیمت های گوناگون جهت اقامتی خوش برای گردشگران تدارک دیده که از آن جمله می توان به اتاق سینگل، اتاق تریپل و اتاق دبل با امکان اضافه کردن تخت اشاره کرد.

 

مخاطب گرامی

بهترین سامانه رزرواسیون هتل های وان ترکیه ، اقامت 24 است که به دلیل اعتبار بالایی که دارد، تخفیف‌ های دائمی به گردشگران اعطا کرده و بیش‌ترین تخفیف رزرو هتل های وان با بهترین موقعیت و دسترسی را می‌ توان از طریق این پلتفرم خرید خدمات گردشگری در ایران، دریافت کرد.

 

با اقامت 24، وان ‌گردی مطمئن و ارزانی را در طول چهار فصل سال تجربه کنید و به دوستان خود نیز تخفیف های ویژه اقامت 24 را برای نوروز گردی در بهترین هتل های آنتالیا و وان ترکیه اطلاع دهید.