وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جاذبه های گردشگری تورنتو که هرگز نباید ازدست داد

جاذبه های گردشگری تورنتو که هرگز نباید ازدست داد

جاذبه های گردشگری تورنتو که هرگز نباید ازدست داد

 

غواصی دوست دارید یا بازدید از موزه‌ها برای شما هیجان‌انگیز است؟

 

اگر به دنبال کمی طبیعت زیبا و رستوران‌ها با فضاهای متنوع، طعم‌های دلچسب و لذیذ می‌گردید، تا سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید و در بازگشت برای مدت‌ها کار و تلاش خستگی‌ناپذیر آماده و پر انرژی باشید، تورنتو همان شهری است که باید انتخابش کنید.

 

تنوع و گوناگونی ساکنین کانادا باعث شده که از هر قوم و اجدادی رد و نشانی بیابید. تورنتو برای رویارویی با فرهنگ‌های مختلف و گذراندن اوقاتی مفرح بدون خستگی، بهرین مقصد است.

 

هم اکنون بلیط تورنتو را تهیه کنید و آماده شوید که به این سفر دوست‌داشتنی بروید.

 

جاذبه های گردشگری تورنتو که هرگز نباید ازدست داد

 

صخره‌های رنگین‌کمان چند فرسنگ زیر آب

صخره‌های رنگین‌کمان با حضور ماهی پیکاسو و تک شاخ ماهی بسیار دلفریب و تماشایی است.

 

البته سایر ماهیان این بخش از اکواریوم ریپلی تورنتو با رنگ‌های جذاب و نورهای رنگی بزمی، رقص نور و زیبایی را در این ویترین شگفت‌انگیز به‌وجود آورده‌اند.

 

شاید به راحتی نتوانید از این موجودات سراسر نور و رنگ چشم بردارید. بلیط تورنتو را تهیه کنید و ماهیان رنگارنگ را بیش از منتظر نگذارید.

 

بهترین جاذبه‌های توریستی تورنتو

یکی از بزرگ‌ترین و پر جنب و جوش‌ترین شهر‌های کانادا، تورنتو، جاذبه‌های بسیاری را در دل خود جا داده است.

 

حتی برای داشتن یک سفر کاملا تفریحی و آرامش‌بخش ممکن است ناچار شوید بعضی از این جاذبه‌ها را از برنامه بازدید‌های سفر خود حذف کنید.

 

بهتر است در ابتدا مطمئن شوید برنامه‌ی انجام‌شدنی و در عین ‌حال مفرحی را بر اساس مدت زمان اقامت خویش تدارک دیده‌اید.

 

پس حالا که قصد سفر به کانادا را دارید، بلیط تورنتو را تهیه و سفر ماجراجویانه‌ی خود را از این شهر آغاز کنید. هر محله تورنتو داستان خاص خود را دارد.

 

آکواریوم ریپلی 12 کوسه را در خود جای داده است

درمیان 16000 موجود دریایی در آکواریوم ریپلی، دوازده کوسه چشم‌گیر نیز زندگی می‌کنند. به نظر شما غذای آن‌ها چگونه است؟

 

درکمال تعجب آکواریوم فقط سه بار در هفته به آن‌ها غذا می‌دهد. زیرا متابولیسم آن‌ها به‌طور طبیعی کند است.

 

این ساختمان برای محافطت از کوسه‌ها در برابر اختلالات سیستم‌های الکتریکی، محافظت می‌کند. وقتی کوسه‌ها در امنیت و شادی باشند، همه خوشحال خواهند بود.

 

جزایر تورنتو دارای قدیمی ترین فانوس دریایی

اگر به تاریخ علاقه‌مند هستید، این بنای تاریخی مناسب شما است. اگر برای هالووین در جست‌وجوی مکانی برای به تصویر کشیدن باور‌پذیر ارواح می‌گردید هم، این‌جا دقیقا همان ویژگی را دارد.

 

این فانوس‌ دریایی یکی از قدیمی‌ترین سازه‌های تورنتو است. داستان‌هایی درباره تسخیرشدن اولین نگهبان این مکان وجود دارد. داستان‌های مرموز و ترسناکی درباره این فانوس دریایی گفته شده است که تا به امروز میان مردم نقل می‌شود.

 

اگر دوست دارید وارد یک فضای وهم‌آلود شوید، شاید بهتر است بعد از این‌که بلیط تورنتو را تهیه کردید گشت و گذارتان را از این‌جا آغاز کنید. کشتی‌ها روزانه از اسکله کویینز به سمت این جزیره حرکت می‌کنند.

 

قدیمی ترین فانوس دریایی

 

بازار سنت لارنس اولین بازار عمومی تورنتو

پیشتر‌ها به دلیل افزایش جمعیت در تورنتو این بازار به منظور مرکزی برای تغذیه شهر راه‌اندازی شد. بلافاصله این مکان تبدیل به مرکزی شد برای انواع کافه‌ها و پاتوق‌های پررونق خوراک‌های متنوع و پرطرفدار.

 

همچنین غذاهای محلی و صنایع‌دستی نیز به این محل راه یافت. از دلایل شهرت و محبوبیت این بازار کیفیت خوب در کنار قیمت‌های منصفانه است.

 

حتی اهالی تورنتو با اشتیاق بسیار برای حمایت از محصولات محلی، برای خرید این بازار را انتخاب می‌کنند. دیدن این ساختمان زیبا و راهرو‌ها و پاسیو‌های اطرافش خالی از لطف نیست.

 

شما خود را در میان مجموعه‌ای از مغازه‌ها و غرفه‌های پر از مواد خام و آماده پیدا می‌کنید. در این میان بازار غذا‌های خانگی هم در این مکان بسیار پر رونق است.

 

از منظره برج CN لذت ببرید

این برج با ارتفاع 553 متر، زمانی بلند‌ترین ساختمان جهان بود. اگر چه تورنتو دیدنی‌ها‌ی بی‌شماری روی زمین دارد اما، منظره بالای این برج به طرز دیگری خیره‌کننده‌ است.

 

شما حتی می‌توانید یک برنامه منظره‌یاب را دانلود کنید تا بدانید که قرار است در هر جهت محو تماشای چه منظره‌ای شوید.

 

همچنین صرف غذا در رستوران گردان بالای این برج که در هر 72 دقیقه چرخشی کامل انجام می‌دهد، آن‌ هم در آن ارتفاع. این تجربه‌ای نیست که کسی بخواهد از آن صرف نظر کند.

 

منوی محبوب این رستوران بر مواد اولیه و دستورالعمل‌های محلی و ارگانیک بومی تمرکز دارد، بنابراین شاید هوشمندانه‌تر این باشد که بعد از تهیه بلیط‌تورنتو، زمانی را برای صرف غذا در این مکان در نظر داشته باشید.

 

تجربه متفاوت موزه هولوگرامی خانوادگی تورنتو

این موزه در سال 2018 افتتاح شد. این مکان به یکی از تفریحات خانوادگی جذاب و پرطرفدار در تورنتو تبدیل شده است.

 

موزه‌ای با اتاق‌های گوناگون، که توهم وجود اشیا و انواع حرکت را با چرخش و کنار ‌هم قراردادن شکل‌ها و نور‌های رنگی در طیف‌های گسترده و متفاوت، ایجاد ‌می‌کند و به نمایش درمی‌آورد که در واقعیت وجود ندارد.

 

حتما زمانی را به گرفتن سلفی‌های تکی و خانوادگی در این محیط جذاب و پر از انرژی و شادی در ‌نظر بگیرید و خاطرات ماندگاری برای خود و عزیزان‌تان به ثبت برسانید.

 

آبشار نیاگارا ، فلای تو‌دی

 

آبشار نیاگارا جاذبه‌ای که نباید از قلم بیفتد را با فلای تو‌دی تجربه کنید

بلیط تورنتو را که تهیه کردید، اولین‌های لیست بازدیدتان را به این دیدنی طبیعی و چشم‌نواز اختصاص دهید. سفر به تورنتو بدون دیدن آبشار نیاگارا مثل یک شوخی می‌‌ماند.

 

این آبشار در فاصله 90 دقیقه‌ای تورنتو مجموعه‌ای از سه آبشار است. مناظری خیره کننده، مسیرهای پیاده‌روی، تورهای راهنما و اقامت‌گاه‌ها و غذاخوری‌هایی که برای استقبال از شما صف کشیده‌اند.

 

از شگفت‌انگیزترین تجربه‌های این آبشار دل‌فریب تونل‌‌هایی است، که از آن‌جا می‌توانید آبشار را از داخل به بیرون تماشا کنید.

 

وقتی حجم آب در حال سقوط را مجسم کنید حتی تصور این تجربه نیز آن‌قدر هیجان‌انگیز است که نفس را در سینه حبس می‌کند.

 

فلای‌تو‌دی برای یک سفر راحت و خاطره‌انگیز و ماجراجویانه کنار شما است، تا بتوانید برای سفری با آسودگی خیال در بهترین شرایط، با بهترین و مناسب‌ترین هزینه ها، از بلیط سفرتان تا رزرو هتل ارزان را برنامه‌ریزی کنید.