وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خرید خانه در بی اغلو استانبول

خرید خانه در بی اغلو استانبول

خرید خانه در بی اغلو استانبول

 

اگر قصد خرید خانه در بی اغلو استانبول را دارید، باید منطقه بی اغلو استانبول را بهتر بشناسید، با جاذبه‌های گردشگری آن بیشتر آشنا شوید و غیره؛ پس با ما همراه باشید.

 

خرید خانه در بی اغلو استانبول

 

گذشته‌ی منطقه بی اغلو استانبول

بی اغلو یک منطقه قدیمی است. زمانی مسلمانان با اقلیت مذهبی در آن ساکن بودند و بیشتر جمعیت آن را ونیزی‌ها، ارمنی‌ها و یونانی‌ها تشکیل می‌دادند، دلیل این بستر جمعیتی، نزدیکی بی اغلو به گالاست، جایی‌ که در‌گذشته، تاجران زیادی در آن رفت‌و‌آمد داشتند، این موضوع حکومت عثمانی را برآن داشت که شهرسازی را به سبک شهرهای اروپایی انجام دهد.

 

در حدود قرن ۱۹ بود که لقب پاریس کوچولو را به خود اختصاص داد. بی اغلو به‌عنوان شهرکی در نزدیکی گالاتا گسترش پیدا کرد که امروزه بخش بزرگی از نواحی دره کاسمپاشا، دره دولما باغچه تا شمال شخاص طلایی را شامل می‌شود.

 

درباره‌ی نحوه نام گرفتن بی اغلو، داستان‌های متفاوتی وجود دارد اما معروف‌ترین آن‌ها به داستان سفیر ونیزی برمی‌گردد که در حکومت عثمانی بوده و با پادشاه زمان، ارتباط بسیار خوبی داشته است.

 

فرزندش را بی اغلو صدا می‌کردند که این اسم بر روی منطقه باقی مانده است. اسم قدیمی آن پرا بوده که به مرور حذف شده است. هنوز هتلی با نام پرا پلاس در این محله باقی مانده است.

 

بی اغلو استانبول کجاست؟

بی اغلو یکی از مناطق نام‌آشنا برای گردشگران به ترکیه است. محله‌ای از استانبول و پرتوریست‌ترین شهر دنیا که جاذبه‌های مختلفی مثل میدان تکسیم و خیابان استقلال دارد.

 

بی اغلو منطقه‌ای از استانبول در بخش اروپایی است که به لحاظ موقعیت جغرافیایی از شمال توسط شیشلی، از جنوب توسط شاخ طلایی و از شرق توسط بشیکتاش و بسفر محاصره‌شده و دارای مساحت ۸.۸ کیلومتر‌مربع است.

 

تفریحات بی اغلو

امروزه بی اغلو استانبول جزو شلوغ‌ترین، جذاب‌ترین و زنده‌ترین مناطق استانبول است. انواع مغازه، فروشگاه، دیدنی‌ها و جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها را می‌توانید در آنجا پیدا کنید.

 

اگر به‌ دنبال خرید خانه در بی اغلو استانبول هستید، باید با تفریحاتی که می‌توانید در آنجا به خود هدیه دهید، آشنا باشید:

 

● پیاده‌روی

یکی از لذت‌های زندگی، پیاده‌‌روی در مکان‌های دیدنی و زیبا است. بی اغلو استانبول از مناطق زیبای ترکیه با معماری و ظاهری شبیه اروپا است.

 

شما حین پیاده‌روی و دیدن جاذبه‌ها می‌توانید، غذاهای لذیذ خیابان استقلال را تجربه کنید یا حتی به بازدید موزه و ساختمان‌های زیبای آن مشغول شوید.

 

● موزه‌گردی

اگر عاشق مطالب تاریخی و دیدنی‌های مربوط به گذشتگان هستید، موزه‌ گردی می‌تواند اولین انتخاب و سرگرمی شما باشد. بی اغلو ۱۸ موزه دارد که با اسامی معروف‌ترین آن‌ها در ادامه آشنا خواهید شد:

 

1. گالاتای

2. هنر مدرن

3. بانک عثمانی

4. مینیاتورک

5. اورهان کمال

6. مادام توسو

7. پول

8. معصومیت

9. پرا

 

خرید خانه در بی اغلو استانبول

 

● آثار هنری و عکاسی

بی اغلو ۱۹ محل تاریخی و ۱۷ محل فرهنگی را در خود جای‌داده است. همین موضوع بی اغلو را به بهشتی برای هنرمندان یا علاقه‌مندان به هنر تبدیل کرده است.

 

باریش شرق، شهرت بی اغلو است؛ زیرا نوع معماری و ساختمان‌های آن بر اساس دوره بیزانس شکل‌گرفته است.شما می‌توانید بهترین و رنگی‌ترین تصاویر را در بی اغلو ثبت کنید.

 

● تراموای خیابان استقلال استانبول

تراموای معروف بی اغلو، واقع در خیابان استقلال است. تراموا ۳ کیلومتر فاصله بین میدان تکسیم تا انتهای خیابان استقلال را به یکدیگر متصل می‌کند.

 

تراموا یکی از جاذبه‌های بی اغلو است که دومین تراموای قدیمی دنیا به‌حساب می‌آید.

 

● کلیسا

بی اغلو دارای کلیسا‌هایی است که از قدیمی‌ترین و زیباترین معماری‌های دنیا هستند و مساجدی با معماری منحصربه‌فرد در آن به چشم می‌خورد.

 

تمام این مناطق، دیدنی‌هایی هستند که خرید خانه در بی اغلو استانبول را توجیه می‌کنند. منطقه‌ای که با زیبایی‌های خود، هر‌روز شما‌را به بهشت تبدیل می‌کند.

 

مرکز سیاسی شهر

سفارت‌های مهم ترکیه مثل سفارت آلمان، هند، فرانسه، آمریکا، انگلیس، روسیه و ژاپن در منطقه بی اغلو قرار دارد.به گردشگران توصیه می‌شود که برای بازدید از مکان‌های معروف این منطقه برنامه‌ریزی کنند تا از سفر خود بهترین استفاده را ببرند.

 

شما که قصد خرید خانه در بی اغلو استانبول را دارید، می‌توانید در برنامه زندگی خود، برنامه‌ای را برای دیدن تمام جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی بی اغلو داشته باشید.

 

کافی‌شاپ و رستوران

بی اغلو کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های معروفی را در خود جای‌داده است که محل دیده شدن روشنفکران و مشهورترین نویسندگان و شاعران جهان است.

 

معروف‌ترین رستوران‌ها:

● اوتانیک

● چانگا

● لب دریا

● مکزیکی پیکانته

● ۳۶۰ استانبول

● بی اغلو سالاش فاسیل

 

جالب است بدانید که در خیابان استقلال ترکیه، رستوران‌های ایرانی هم وجود دارند. هنگامی‌که با خرید خانه در بی اغلو استانبول، ساکن ترکیه شوید، می‌توانید تجربه غذاهای ایرانی را نیز داشته باشید.

 

البته غذاهای ترکیه‌ای، با فرهنگ ما سازگاری داشته و تجربه کردن غذاهای آن‌ها خالی از لطف نیست.

 

محله‌های بی اغلو

بی اغلو ۴۵ محله دارد که ما اسامی مهم‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها را در ادامه بیان می‌کنیم:

 

● فیروز آغا

● جهانگیر

● استقلال

● کادی مهمت

● سرور

● پیاله پاشا

● بلبل

● حاجی احمد

● فاتح تپه

 

بی اغلو بهترین دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی را دارد. از‌جمله دانشگاه مرکزی، دانشگاه هنرهای زیبا میمار سینان وغیره؛ همچنین بی اغلو دارای ۱۲ بیمارستان، ۲۹ پلی کلینیک و ۷ مرکز بهداشت است؛ بنابراین هنگامی که با خرید خانه، در بی اغلو استانبول ساکن می‌شوید، نگران خدمات و امکانات بهداشتی نخواهید بود.

 

خرید خانه در بی اغلو استانبول

 

قیمت خانه در بی اغلو استانبول

حال که با تمام شرایط و ویژگی‌های بی اغلو آشنا شدید، نیاز است برای خرید خانه در بی اغلو استانبول، از قیمت‌ها مطلع شوید تا متناسب با شرایط خود، اقدام به خرید نمایید.

 

قیمت خانه در بی اغلو استانبول منطقی و مناسب است. می‌دانید که قیمت، یک موضوع نسبی است و ما قیمت را متناسب با مسکن‌های مشابه در ایران گفته‌ایم.

 

سخن پایانی

اگر قصد خرید خانه در بی اغلو استانبول را دارید، با خواندن این مقاله، با جاذبه‌ها، ویژگی‌ها و شرایط منطقه آشنا شده‌اید.

 

حال می‌توانید شرایط خودتان را بررسی کنید و بعد اقدام به خرید آپارتمان در بی اغلو استانبول نمایید. این‌گونه می‌توانید اقامت آنجا را گرفته و ساکن بی اغلو استانبول شوید.

 

ایرانی‌های زیادی ساکن آنجا هستند و حتی رستوران هم زده‌اند؛ بنابراین هیچ‌وقت احساس دوری از سرزمین خود را نخواهید داشت، ضمن اینکه به‌سادگی و هر‌وقت که مایل بودید، می‌توانید دوباره به ایران سر بزنید.

 

اگر قصد تهیه ارز برای رفتن به استانبول را دارید و یا قصد خرید ملک در استانبول و اقامت ترکیه را دارید ، می‌توانید به سایت اویم استانبول به آدرس https://evimistanbul.ir/ مراجعه کنید که سایت جامعی‌ای برای تهیه اقامت در ترکیه است و همه‌ی روش‌ها را برای شما به‌صورت کامل توضیح داده و کارشناسان آن‌ها، همیشه آماده ارائه خدمات و راهنمایی به شما خواهند بود؛ بنابراین اگر سوالی دارید که هنوز جواب آن را پیدا نکرده‌اید، به اویم استانبول مراجعه کنید.

 

خرید خانه در بی اغلو استانبول

 

اگر قصد خرید آپارتمان در استانبول و اخذ شهروندی ترکیه را دارید ، می‌توانید به سایتشان سر بزنید؛ در این سایت خانه و آپارتمان‌هایی را برای معرفی به شما قرار داده‌اند تا به‌سادگی بتوانید خانه موردنظرتان را خریداری کنید.

 

به‌زودی مجموعه ملک‌های آن‌ها کامل‌تر خواهد شد و شما می‌توانید قیمت خانه در بی اغلو استانبول را در سایت مشاهده کنید و در صورت تمایل، اقدام به خرید نمایید؛ همچنین صفر تا صد کارهای مربوط به اقامتتان را انجام خواهند داد.

 

امیدواریم مسیر زندگی‌تان ساده و شیرین باشد، پیشنهاد می‌کنیم که قبل از هر اقدامی، جوانب مختلف کاری را که می‌خواهید انجام دهید، بسنجید. وقتی شما آگاهانه اقدام به خرید خانه در بی اغلو استانبول داشته باشید، با برنامه‌ریزی مسیر را طی خواهید کرد و در‌نهایت از سکونت در آنجا لذت خواهید برد.