وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی دیدنیهای رایگان فلورانس ایتالیا +تصاویر

معرفی دیدنیهای رایگان فلورانس ایتالیا +تصاویر

دیدنیهای رایگان فلورانس ایتالیا

 

ایتالیا یکی ا زیباترین کشورهاییست که باید به آن سفر کرد و از جاذبه های گردشگریش لذت برد . فلورانس ایتالیا بهشت گردشگران است .چرا که مملو از جاذبه های گردشگری رایگان و بدون نیاز به ورودیست ! به گزارش ایارن ناز فلورانس ایتالیا بسیار زیبا و دارای مکانهای دیدنی زیادیست در این مطلب از ایران ناز برای شما عزیزان جاذبه های دیدنی فلورانس ایتالیا که مجانی هستند و رایگان میتوانید از آنها بازدید کرده و لذت ببرید را معرفی کرده ایم.

 

حتي زماني که ايتاليا شاهد رکود شمار بازديدکنندگان ومنافع توريستي سرشار است، بازهم مقصدي ارزان براي گذراندن تعطيلات به شمار نمي‌آيد.در واقع برخي اوقات بهترين کارهايي که مي‌توان در يک شهر انجام داد، رايگان هستند. در ادامه به شما مي‌گويم چه لذت‌هايي را مي‌توان در فلورانس رايگان تجربه کرد.متاسفانه بسياري از بهترين کارهايي که مي‌توان در فلورانس انجام داد، پرهزينه هستند. اما، برخي جاذبه‌هاي بسيار کم هزينه هم وجود دارند که مي‌توان از آن‌ها لذت برد.

 

در اين جا فهرستي از کارهايي که مي‌توان به طور رايگان در فلورانس انجام داد، آمده است و براي اينکه قدري بر تعداد کارهاي اين ليست بيفزايم، نه تنها کارهايي را که هميشه رايگان هستند، ذکر کرده‌ايم بلکه مواردي را هم که کمي هزينه دارند ولي هنوز بسيار ارزان به حساب مي‌آيند، در ليست گنجانده‌ايم، بنابراين اگر مقداري پول براي خرج کردن داريد ولي با اين حال مايليد که با صرفه‌جويي عمل کنيد، مي‌توانيد بعضي از اين جاها را به فهرست کارهايي که قصد داريد انجام دهيد، اضافه کنيد.

 

فلورانس همیشه رایگان است !

 

موارد زير کارهايي هستند که هميشه رايگانند. صرف نظر از اين که کدام روز هفته يا چه وقت از سال انجام پذيرند:

 

گردش در شهر تاريخي:

 

معرفی دیدنیهای رایگان فلورانس ایتالیا +تصاویر

يکي از بزرگ‌ترين تفريحات در ديدار از شهري به زيبايي فلورانس اين است که در مرکز شهر قديمي قدم بزنيم، معماري‌هاي زيباي آن را تحسين کنيم، کمي ويترين مغازه‌ها را تماشا کنيم، و در خيال خود تصور کنيم زماني که تمام آن هنرمندان دوره رنسانس در اين خيابان‌ها قدم مي‌زدند، زندگي به چه شکل بوده است. تمام اين کارها يک ريال هم خرج ندارند.

 

ديدار از کليساي دومو:

 

ورود به معروف‌ترين کليساي فلورانس رايگان است، ولي اگر بخواهيد از پله‌ها بالا رفته و وارد گنبد کليسا شويد يا تا بالاي برج زنگ کليسا برويد، بايد هزينه بپردازيد.

 

تماشاي منظره از ميدان ميکل آنژ :

 

اين ميدان بزرگ اکنون چيزي بيش از يک پارکينگ مجلل نيست ولي داراي برخي از خيره کننده‌ترين مناظر مشرف بر فلورانس است و گردش کردن در آن مجاني است (البته مگر اينکه سوار اتوبوس شويد.)

تماشاي رود آرنو از روي پل پونته وکيو:

 

معرفی دیدنیهای رایگان فلورانس ایتالیا +تصاویر

هرشهري که رودخانه‌اي از ميانش بگذرد، لاجرم بايد پل‌هاي دوست داشتني متعددي داشته باشد و فلورانس هم از اين قاعده مستثني نيست. پونته وکيو معروف‌ترين پل شهر فلورانس است و انديشيدن به زندگي درحالي که رودخانه از زير پل قديمي عبور مي کند، کاملا مجاني است.

 

تماشاي درهاي تعميدگاه معروف فلورانس:

 

گرچه براي ديدن قسمت‌هاي داخلي تعميدگاه که در مقابل کليساي دومو قرار دارد بايد وروديه پرداخت ولي معروف‌ترين بخش اين بنا درهاي آن است که آن هم در بيرون قرار دارد.اگر نمي دانيد کدام درها، درهاي معروف تعميدگاه هستند، فقط کافي است جمعيت را دنبال کنيد.

 

تماشاي کليساها:

 

معرفی دیدنیهای رایگان فلورانس ایتالیا +تصاویر

فلورانس هم مانند بسياري ازشهرهاي ديگر ايتاليا کليساهاي متعددي دارد که بازديد از بسياري از آن‌ها رايگان است.بنابراين همانطور که در حال گشت‌زدن هستيد،مي‌توانيد سري به کليساهايي که در آن‌ها باز است، بزنيد.

 

ممکن است گنجينه‌هاي هنري غيرمنتظره‌اي بيابيد يا حتي به مراسم دعا که با اجراي موسيقي پايان مي‌يابد، بپيونديد.از جمله کليساهاي مهم مي‌توان از کليساي سن مينياتو ال‌مونته در تپه‌هاي پشت ميدان ميکل آنژ نام برد.کليساي مهم ديگر کليساي Orsanmichele است که پيش از آن که به کليسا تبديل شود، انبار غله بوده است.

 

شمارش مجسمه‌هاي داوود در فلورانس:

 

يکي ديگر از فعاليت‌هاي مجاني است که مي‌توانيد انجام آن را از ميدان پيازا دلا سيگنوريا آغاز کنيد. توجه به تمام مجسمه‌هاي داوودي است که در شهر وجود دارد که البته مجسمه اصلي داوود نيستند.براي ديدن مجسمه اصلي بايد به آکادمي هنر برويد و وروديه بپردازيد.ولي مجسمه‌هاي داوود در همه جاي فلورانس وجود دارند.تماشاي مجسمه برنزي داوود را در وسط پارکينگ ميدان ميکل آنژ از دست ندهيد.

 

گردش در بازار چرم فلورانس:

 

بله، خريد کردن از هرنوع که باشد هزينه دارد …ولي گشت زدن در بازار چرم و استنشاق تمام آن بوهاي خوش چرمي هيچ هزينه‌اي ندارد.

 

معرفی دیدنیهای رایگان فلورانس ایتالیا +تصاویر

 

گردش در مرکاتو سنتراله:

 

اگر از آن تيپ آدم‌هايي هستيد که بيشتر دنبال خريد خوراکي هستند،پس به بازار مرکاتو سنتراله درنزديکي بازار چرم در سن لورنزو برويد و از مناظر و روايح آن به رايگان لذت ببريد .

 

اگر مسافري با بودجه محدود هستيد و دنبال فراهم‌کردن مقدمات يک پيک‌نيک هستيد،اين جا محل فوق‌العاده‌اي براي جورکردن يک وعده غذاي لذيذ با کم‌ترين هزينه است.

 

استنشاق روايح خوش يک عطرفروشي متعلق به قرن چهاردهم:

 

معرفی دیدنیهای رایگان فلورانس ایتالیا +تصاویر

با وجودي که ورود به کليساي مجموعه سانتا ماريا نوولا رايگان نيست يک نگاه زيرچشمي به تاريخ در گوشه‌اي از اين مجموعه، هيچ خرجي برايتان ندارد.

 

عطرفروشي و داروخانه سانتا ماريا Officina Profumo/Famaceutica di Santa Maria Novella از دهه 1860 در اين محل بوده است. تاريخچه ساخت عطر توسط راهباني که اين جا را بنا نهادند به اواخر دهخ 1300 ميلادي برمي‌رسد.

 

تماشاي مجسمه‌هاي به نمايش گذاشته شده درزير ايوان سرپوشيد? Loggia dei Lanzi:

 

اين شبه موزه باشکوه در فضاي باز در گوشه‌اي از ميدان پيازا دلا سيگنوريا واقع شده و چندين مجسمه دارد که بسياري از موزه‌هاي سراسر جهان آرزوي داشتن آن‌ها را دارند.

 

 

مطالب مرتبط:

 

کاملترین راهنما برای سفر به رم ایتالیا + تصاویر

 

با جاذبه های گردشگری استانبول ترکیه آشنا شوید

 

کاخ گردشگری زیبا شبیه گردنبد زمرد در چین (+تصاویر)